Mijn inzendingquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef MikeyMo het volgende:
We kunnen wel een keer een best of Californication babes doen
Surfer girlquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik twijfel:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik ben nog maar bij seizoen 1, daar is ze inderdaad nogal plagerigquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel lekker maar ik vond haar echt fucking irritant in de serie
Ow, dat beloofd dus een hoop goeds...quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:52 schreef ems. het volgende:
Ik weet nog dat dit best een leuke serie was en dat ze het toen opeens omtoverde tot een groot puber-drama met allemaal poep en plasgrappen
Ik ben ook een zeikerd, dat moet je meenemen. Maar ik weet ook dat ik niet de enige was die de serie op een gegeven moment een nosedive vond maken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ow, dat beloofd dus een hoop goeds...
Ja, het werd per seizoen slechter.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:52 schreef ems. het volgende:
Ik weet nog dat dit best een leuke serie was en dat ze het toen opeens omtoverde tot een groot puber-drama met allemaal poep en plasgrappen
Na seizoen 4 stoppen met kijken en je hebt een briljante serie gezien. Accepteer de finale van seizoen 4 als definitief einde van de serie; dit is een van de meest krachtigste scenes in welke serie dan ook. En die muziek; fantastisch.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het hoogtepunt van de serie. Je kon me echt opvegen daarnaquote:Op maandag 6 juli 2015 17:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het tietengehalte gaat trouwens wel achteruit naarmate de afleveringen vorderen.
Die scene in afl 10 waar die griet in Charlie's gezicht squit
Seizoen 2 Lew Ashbyquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wtf gek seizoen 4 is juist geweldig en al helemaal die laatste scene. Daarna gaat het bergafwaarts.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seizoen 2 Lew Ashby![]()
Seizoen 3 is ook aardig te pruimen, en daarna gaat het bergafwaarts...
Eva Amurri. Ik kwam er recent achter dat ze de dochter van Susan Sarandon is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die laatste had goede memmen, goedemorgen
Leuk feitje is dat ja, ik kwam erachter tijdens dat seizoen waar ze in zat omdat ik wat info over haar ging zoeken (ze was zoquote:Op maandag 4 juli 2016 09:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eva Amurri. Ik kwam er recent achter dat ze de dochter van Susan Sarandon is.
Damn, ik begrijp nu wat je bedoeld...quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel lekker maar ik vond haar echt fucking irritant in de serie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |