Dat vind jij hilarisch? Ik vond dat juist het dieptepunt, Californication heeft dit soort over-the-top dingen niet nodig imo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Sfeermaker het volgende:
De leukste dames zitten in seizoen 4 en 5 (zit nu in seizoen 5 ep 10, Maar dit...
soort hilarische scènes zitten er helaas niet meer tussen.
Ook mis ik meer en meer een verhaallijn.
Het bouwt nergens meer heen in seizoen 5.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hehe, ik kom Wolfrolf ook overal tegen
Dat is de voornaamste reden dat ik gestopt ben met kijken. Eerste 2 seizoenen waren vermakelijk, daarna was het het laagste niveau slapstick dat ik in tijden had gezien.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vind jij hilarisch? Ik vond dat juist het dieptepunt, Californication heeft dit soort over-the-top dingen niet nodig imo.
quote:
Ik heb hem pas net ontdekt.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Ben je de serie opnieuw aan het volgen?
Eigenwijzequote:Op maandag 13 juli 2015 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb hem pas net ontdekt.
Vriend van me had al eens gezegd dat het echt een serie voor mij was, maaraltijd te lui geweest om te downloaden. Of beter; andere prioriteiten. Nu komkommertijd in serieland, dus ga je eens Netflix afstruinen.
Michelle Lombardo, vind haar zelf wel meevallen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:10 schreef Gruisman het volgende:
Net op Netflix de gehele serie in twee weken gekeken.
Seizoen 1 t/m 4echt fenomenaal, daarna ging het wel echt bergafwaarts met Levon als dieptepunt. Tering wat was die gozer vervelend. Wel jammer dat surfergirl nooit meer langskwam
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Michelle Lombardo, vind haar zelf wel meevallen.
Stuquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond haar niet verkeerd.
Viel me wel op dat veel van de nieuwe geïntroduceerde personages echt ontzettend zwak waren. Die Sam Apocalypse was echt tergend slecht (sowieso RZA), Hashtag nogwat sloeg helemaal nergens op, Levon was een verschrikking en Julie was ontzettend oppervlakkig. Alleen Stu en Eddie Nero waren (soms) grappig.
Die scene uit die gif was wel botergeilquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond haar niet verkeerd.
Viel me wel op dat veel van de nieuwe geïntroduceerde personages echt ontzettend zwak waren. Die Sam Apocalypse was echt tergend slecht (sowieso RZA), Hashtag nogwat sloeg helemaal nergens op, Levon was een verschrikking en Julie was ontzettend oppervlakkig. Alleen Stu en Eddie Nero waren (soms) grappig.
Seizoen 3 is ook fantastischquote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef Nielsch het volgende:
In de kerstvakantie seizoen 1 nog eens bekeken. Wat een briljant seizoen was dat.
Hmmm, misschien Ballers of Banshee eens proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Weten jullie leuke series/films die draait om een personage die lijkt op Hank?
Marty Kaan in House of Lies doet me erg aan een zwarte Hank denkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Rick en Mortyquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |