Dacht hetzelfde.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Inmiddels gekeken: niet veel spectaculairs. Beetje inleidende aflevering voor de rest van het seizoen.
Maar niet zo als het vroeger was, minder coolquote:
Neen. En ik heb onverwacht toch nog een vrije dag dus ik ga nu even fijn kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is hij er vandaag al?dacht pas volgende week.
Nicequote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neen. En ik heb onverwacht toch nog een vrije dag dus ik ga nu even fijn kijken.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Annoying girlfriend "Janice" doet mee..
Over geniale reclame gesprokenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoogtepunt was nog wel voor Marcy tijdens de Worst.Intervention.Ever.
Verder:
JANICE
www.tubegalore.com
Hank die z'n eigen pis drinkt, dat is toch meer een Runkle actie
Oh god, dit gezeik weer. Ashby is dood, deal with it.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Nielsch het volgende:
Die Russell Brand rip-off vond ik trouwens maar irritant. Atticus Fitch? Fetch? Anyway, lang niet zo tof als Lew Ashby...
Ik zie nu liever eenmaal een ouwe rocker dan een personage dat zo overduidelijk geïnspireerd is door Russell Brand. Sorry, ik heb namelijk een ontiegelijke hekel aan Russell Brand.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Oh god, dit gezeik weer. Ashby is dood, deal with it.
Het is geen topboek, maar wel aardig om te lezen. Vanavond maar eens de nieuwe episode kijken.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet gelezen.
Toch maar eens doen dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Het is geen topboek, maar wel aardig om te lezen. Vanavond maar eens de nieuwe episode kijken.
Deliciousquote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Het is geen topboek, maar wel aardig om te lezen. Vanavond maar eens de nieuwe episode kijken.
mooie usernamequote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |