"So I guess this season begins with Hank spiralling down..."quote:
Kun je zien in de trailer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef Michhas het volgende:
Ben benieuwd hoe dat einde met Carrie nu verder gaat.
Huh wat ?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef Ziekebaard het volgende:
Nog maar 1 nachtjes slapen![]()
Mooie gelegenheid om eindelijk God Hates us All uit te lezen.
Dacht even dat je de realiteit uit het oog verloren was. Klinkt wel leuk. Is het ook wat ?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/God-Hates-All-Hank-Moody/dp/1416598235
Seizoen 3 vond ik sowieso het beste eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
S03E08, geweldig... zit er weer helemaal in. Rick Springfield?
Geen idee, ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dacht even dat je de realiteit uit het oog verloren was. Klinkt wel leuk. Is het ook wat ?
Hij schoot bij mij inderdaad ook niet op. Kijk hem vanavond na werk wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, dus nu kan ik het niet even kijken voor ik de deur uit ga.
Check 'm gewoon op werk.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij schoot bij mij inderdaad ook niet op. Kijk hem vanavond na werk wel.
Is hij er vandaag al?quote:Op maandag 14 januari 2013 07:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, dus nu kan ik het niet even kijken voor ik de deur uit ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |