quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen idee ? Iemand hier zij dat ie naar een psychiater zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"So I guess this season begins with Hank spiralling down..."quote:
Kun je zien in de trailer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef Michhas het volgende:
Ben benieuwd hoe dat einde met Carrie nu verder gaat.
Huh wat ?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef Ziekebaard het volgende:
Nog maar 1 nachtjes slapen![]()
Mooie gelegenheid om eindelijk God Hates us All uit te lezen.
Dacht even dat je de realiteit uit het oog verloren was. Klinkt wel leuk. Is het ook wat ?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/God-Hates-All-Hank-Moody/dp/1416598235
Seizoen 3 vond ik sowieso het beste eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
S03E08, geweldig... zit er weer helemaal in. Rick Springfield?
Geen idee, ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dacht even dat je de realiteit uit het oog verloren was. Klinkt wel leuk. Is het ook wat ?
Hij schoot bij mij inderdaad ook niet op. Kijk hem vanavond na werk wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, dus nu kan ik het niet even kijken voor ik de deur uit ga.
Check 'm gewoon op werk.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij schoot bij mij inderdaad ook niet op. Kijk hem vanavond na werk wel.
Is hij er vandaag al?quote:Op maandag 14 januari 2013 07:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, dus nu kan ik het niet even kijken voor ik de deur uit ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |