Mijn dank is grootquote:
Als het andersom was, had de voltallige crew + producenten etc etc.. excuses moeten aanbieden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
Vrouwen die een man verkrachten zijn altijd wel ludiek.
Als zo'n mevrouw met haar aidskut op mijn penis gaat zitten zou ik ook netjes aangifte doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het andersom was, had de voltallige crew + producenten etc etc.. excuses moeten aanbieden.
Eerste waar ik aan dacht bij die scenequote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als zo'n mevrouw met haar aidskut op mijn penis gaat zitten zou ik ook netjes aangifte doen.
Ik dacht eerst dat dat het huis van Marilyn Manson was. Die speelt als het goed is ook een rolletje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Beetje aparte aflevering, maar erg enthousiast over een aantal van de acteurs die er in dit seizoen komen, maar Karen die word aangenomen omdat ze high is, is wel erg geniaal.
Ja, I know, stond afgelopen zomer ook inderdaad op de FB van Manson. Ben een fan, maar ook Tim Minchin is natuurlijk helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat het huis van Marilyn Manson was. Die speelt als het goed is ook een rolletje.
Interessanter is de vraag hoever onze kale 'nicht' zal gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag; gaan Atticus en Karen met elkaar neuken?
Erg voorspelbaar juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Beetje aparte aflevering, maar erg enthousiast over een aantal van de acteurs die er in dit seizoen komen, maar Karen die word aangenomen omdat ze high is, is wel erg geniaal.
Wat is voorspelbaar?quote:
Hij heeft al met Eddie Nero gezoend, dus nu staat er in ieder geval een blowjob op het programmaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interessanter is de vraag hoever onze kale 'nicht' zal gaan
Hij heeft ook al tong van Hank gehad in seizoen 2 of 3.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij heeft al met Eddie Nero gezoend, dus nu staat er in ieder geval een blowjob op het programma!
Sterker, hij is al door een kerel gepijptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hij heeft ook al tong van Hank gehad in seizoen 2 of 3.
Ohja, die hoer in de politieauto.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sterker, hij is al door een kerel gepijpt
Dat ze aangenomen zou worden door die vrouw... het was niet 'grappig' of 'speciaal' geweest als ze niet werd aangenomen...quote:
Had natuurlijk net zo kunnen lopen als dat soort momenten met Hank, dat het uit de hand loopt. Was natuurlijk wel voorspelbaar, maar toch ook wel leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat ze aangenomen zou worden door die vrouw... het was niet 'grappig' of 'speciaal' geweest als ze niet werd aangenomen...
Mmm daar is ze over het algemeen niet bijdehand genoeg voor denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Had natuurlijk net zo kunnen lopen als dat soort momenten met Hank, dat het uit de hand loopt. Was natuurlijk wel voorspelbaar, maar toch ook wel leuk.
Nu wordt het zelf uitdelen geblazen aan zijn nieuwe client.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Misschien wel als ze high is, is niet echt te voorspellen, want wat mij betreft hebben Amerikanen niet echt een duidelijk beeld van wat high zijn isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mmm daar is ze over het algemeen niet bijdehand genoeg voor denk ik.
Waarschijnlijk wel ja. Hij gaat erg ver voor clienten. Hij werd toch ook al 's een keer gebitchslapped door een lul in een steegje door die ex van Beccaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef Gorzalka het volgende:
Nu wordt het zelf uitdelen geblazen aan zijn nieuwe client.
Dat is ook weer zo inderdaad. Behalve dat Hank af en toe toegaf dat ie 'r paranoïde van wordt slaan ze de plank vaak gruwelijk mis. Ze worden vaak veel te actief en praatgraag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Misschien wel als ze high is, is niet echt te voorspellen, want wat mij betreft hebben Amerikanen niet echt een duidelijk beeld van wat high zijn is
Ze maken er in Amerika een echte Up-er van, maar niet alleen Wiet hebben ze een vreemd beeld van, ook coke bijvoorbeeld. Het is in dit soort series allemaal zo mooi en in al het andere juist vanaf moment 1 destructief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo inderdaad. Behalve dat Hank af en toe toegaf dat ie 'r paranoïde van wordt slaan ze de plank vaak gruwelijk mis. Ze worden vaak veel te actief en praatgraag.
Komt ze nu mee. Dat kind heeft naast haar gezeten terwijl ze geneukt werd door Stew... z'n eerste woordjes waren 'blow job' o.Oquote:
Ja, maar het gebeurt dus "alweer"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Komt ze nu mee. Dat kind heeft naast haar gezeten terwijl ze geneukt werd door Stew... z'n eerste woordjes waren 'blow job' o.O
Ik durfde het bijna niet toe te geven, maar ze is wel de knapste vrouw in de serie. Niet de hotste babe, maar wel een zeer mooie vrouw.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Gorzalka het volgende:
Die close-ups van Karen trouwens, damn. Die ziet er echt supergoed uit, zeker voor een 40+'er.
Hij leek ook niet op 1 van de 3 (hoofdrol)spelers (qua mannen dan).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Nielsch het volgende:
Die ene man in de kring in rehab had het trouwens over iets als "after I left The Wonder Years..."
Was even aan het zoeken of dat echt een acteur uit The Wonder Years was, maar kan er niets over vinden.
Kon er ook al niet op komen wie hou nou was. Speelde hij ook niet in een film die ging over zo'n super pil ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
Hij leek ook niet op 1 van de 3 (hoofdrol)spelers (qua mannen dan).
Dat is Bradley Cooper (misschien de broer van winny cooperquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kon er ook al niet op komen wie hou nou was. Speelde hij ook niet in een film die ging over zo'n super pil ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Nielsch het volgende:
Bradley Cooper is toch van The Hangover?
Ah ja natuurlijk, de broer van Blossom. Ik vroeg het me al af. Zat dus niet in The Wonder Years. Was grappiger geweest als ie "Blossom" had gezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
S6E02: 1 van de spreker in de groep was Joey Lawrence(de eerste eigenlijk)
Dat viel mij idd ook op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
S6E02: 1 van de spreker in de groep was Joey Lawrence(de eerste eigenlijk)
"It doesn't count, you didn't know"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat best een goede serie is geworden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Nielsch het volgende:
Zie nu trouwens ook dat Showtime een remake heeft gemaakt van de Britse serie Shameless met precies dezelfde namen.
En Limitlessquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Nielsch het volgende:
Bradley Cooper is toch van The Hangover?
Dat kón slechterquote:
???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
Verkracht worden door god komt deed me denken aan south park, helemaal toen ie over spuug begon.
De grap over een hele natte poes deed me denken aan Archer. Ze zei ook nog soort van Sploosh.
Daarvoor was er nog een grap die me aan een andere serie deed denken.
Idd leuke serie, is inmiddels aan zijn derde seizoen toequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Nielsch het volgende:
Zie nu trouwens ook dat Showtime een remake heeft gemaakt van de Britse serie Shameless met precies dezelfde namen.
woooow!! fapfapquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef RalphH het volgende:
Toch is de borst van "de muse" al in beeld geweest. Als je de scene met de droom van Hank op het juiste moment stil zet valt haar nachtjurk ver open. Je ziet dan de borst inclusief tepel
Gaygentquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Runkle, ontzettende held. Wat een toewijding.
Je moet wel een bijzonder hoge resolutie hebben om daar een borst van te kunnen makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef RalphH het volgende:
Toch is de borst van "de muse" al in beeld geweest. Als je de scene met de droom van Hank op het juiste moment stil zet valt haar nachtjurk ver open. Je ziet dan de borst inclusief tepel
erwt ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Je moet wel een bijzonder hoge resolutie hebben om daar een borst van te kunnen maken![]()
Een ert op een plank noemde men dat vroeger.
Hier dus:quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef RalphH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 09:40:15 ]
quote:
Misschien een referentie naar Marilyn Manson? Daar ging altijd het gerucht over dat hij vroeger Paul in The Wonder Years was, en Manson is een groot Californication fan (heette op Facebook ook heel lang Hank Moody). Zou me niks verbazen als hij bevriend is geraakt met Duchovny, en behalve zijn gastrolletje dit een soort knipoog naar 'm was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Nielsch het volgende:
Die ene man in de kring in rehab had het trouwens over iets als "after I left The Wonder Years..."
Was even aan het zoeken of dat echt een acteur uit The Wonder Years was, maar kan er niets over vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |