Klopt. Moody begint nu zelfs 'normaal' te ogen terwijl hij zelf juist al zo een interessant gekke personage is. Het zal de serie goed doen om een of twee 'normale' te implementeren zodat Moody weer wat tot zijn recht komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Het zou wel mooi zijn als er echt een keer karakterontwikkeling gaat plaatsvinden. Er gebeurd nu al een paar seizoenen te weinig (al klinkt dat misschien vreemd).Bovendien is het ook wel vervelend dat iedereen in de buurt van Moody zo gek als een deur is.
quote:Masturbating agent steals Oscar-winner Robbie Mac from CAA, comes out of closet.
Mijn dank is grootquote:
Als het andersom was, had de voltallige crew + producenten etc etc.. excuses moeten aanbieden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
Vrouwen die een man verkrachten zijn altijd wel ludiek.
Als zo'n mevrouw met haar aidskut op mijn penis gaat zitten zou ik ook netjes aangifte doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het andersom was, had de voltallige crew + producenten etc etc.. excuses moeten aanbieden.
Eerste waar ik aan dacht bij die scenequote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als zo'n mevrouw met haar aidskut op mijn penis gaat zitten zou ik ook netjes aangifte doen.
Ik dacht eerst dat dat het huis van Marilyn Manson was. Die speelt als het goed is ook een rolletje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Beetje aparte aflevering, maar erg enthousiast over een aantal van de acteurs die er in dit seizoen komen, maar Karen die word aangenomen omdat ze high is, is wel erg geniaal.
Ja, I know, stond afgelopen zomer ook inderdaad op de FB van Manson. Ben een fan, maar ook Tim Minchin is natuurlijk helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat het huis van Marilyn Manson was. Die speelt als het goed is ook een rolletje.
Interessanter is de vraag hoever onze kale 'nicht' zal gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag; gaan Atticus en Karen met elkaar neuken?
Erg voorspelbaar juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Beetje aparte aflevering, maar erg enthousiast over een aantal van de acteurs die er in dit seizoen komen, maar Karen die word aangenomen omdat ze high is, is wel erg geniaal.
Wat is voorspelbaar?quote:
Hij heeft al met Eddie Nero gezoend, dus nu staat er in ieder geval een blowjob op het programmaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interessanter is de vraag hoever onze kale 'nicht' zal gaan
Hij heeft ook al tong van Hank gehad in seizoen 2 of 3.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij heeft al met Eddie Nero gezoend, dus nu staat er in ieder geval een blowjob op het programma!
Sterker, hij is al door een kerel gepijptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hij heeft ook al tong van Hank gehad in seizoen 2 of 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |