En zo heerlijk typisch californication.Weer paar keer erg moeten lachen over de briljante conversaties.quote:
Ja, vond het ook geen dramatische aflevering. (Wat ik wel overal lees) Duidelijk een soort afsluit aflevering van vorig seizoen. Ze hadden vorig jaar ook kunnen stoppen met Hank naar rehab.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
En zo heerlijk typisch californication.Weer paar keer erg moeten lachen over de briljante conversaties.
Becca was vorig jaar toch al met schrijven bezig, of was dat alleen die vriend?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:44 schreef LelijKnap het volgende:
Goed sfeertje weer in deze aflv. Iets wat ik erg miste bij het vorige seizoen. Hank vond ik tevens ook weer erg overtuigend (in zijn rol als miserabele alcoholist). Wdb had dat gedrag ook over meer aflv uitgesmeert mogen worden.
Maar dat slaan van Runckle, tweemaal zelfsnnn was erg ongeloofwaardig. Netzoals Becca die nu blijkbaar haar vaders levensstijl ambieerd terwijl ze er jaren de dupe van geweest is, vrouw is, en de gevolgen er van zag.
Enne die nicht in t vliegtuig heeft nooit eerder geacteerd ?
eens, de muziek is altijd briljantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Gaijin het volgende:
Ik vond het wel een prima aflevering om mee te beginnen! En de muziek is weer geweldig natuurlijk:
Tim Minchin is een standup comedian. Ik denk dat hij nog wel wat leuks kan toevoegen hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:44 schreef LelijKnap het volgende:
Goed sfeertje weer in deze aflv. Iets wat ik erg miste bij het vorige seizoen. Hank vond ik tevens ook weer erg overtuigend (in zijn rol als miserabele alcoholist). Wdb had dat gedrag ook over meer aflv uitgesmeert mogen worden.
Maar dat slaan van Runckle, tweemaal zelfsnnn was erg ongeloofwaardig. Netzoals Becca die nu blijkbaar haar vaders levensstijl ambieerd terwijl ze er jaren de dupe van geweest is, vrouw is, en de gevolgen er van zag.
Enne die nicht in t vliegtuig heeft nooit eerder geacteerd ?
Gelukkig heeft ze niet meer die infantiele pony in haar kapselquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef Gaijin het volgende:
Becca verdient trouwens wel weer een ''. Met haar zeikerige kut stem. Flikker toch op
Haha jup ze ziet er beter uit....Ik irriteer met ontzettend aan negatieve Hank.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:56 schreef yurian het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niet meer die infantiele pony in haar kapsel![]()
Ze begint best wel een lekker ding te worden, zo in s06
idd al die vage figuren lijken eigenlijk teveel op elkaar en ze beginnen tegen Hank altijd binnen 5 seconden over neukenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef DUK het volgende:
Vond hem best vermakelijk.
Die interventie was toch wel typisch 'Californication'.
Die rocker is wel weer een beetje teveel van hetzelfde..
Deeeeelicious !quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Karina het volgende:
Hank die zijn eigen pis dronk was wel ranzig zeg
Lost nooit verder gekomen dan 2 afleveringen, maar wel al veel van Maggie genoten in andere rollen, zeer mooie verschijning.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
MaggieSinds Lost heeft ze me niet meer losgelaten
Vond hem wel al een stuk vermakelijker dan vorige weekquote:Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Lost nooit verder gekomen dan 2 afleveringen, maar wel al veel van Maggie genoten in andere rollen, zeer mooie verschijning.
Aflevering was prima, niet meer dan dat.
Mij om het even.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vond hem wel al een stuk vermakelijker dan vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |