Voel je geroepenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk zou er een tietjes compilatie moeten komen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef Vince22 het volgende:
Je bedoelt deze? http://www.dailymotion.co(...)ude-compilation_sexy
er komt nog een seizoen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:36 schreef Berend. het volgende:
Een week geleden heb ik het laatste season afgekeken.
Het beste stuk uit de hele serie:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
EXCITING NEWS: Marilyn Manson will guest star on the new season of Californication! Manson, playing himself, will appear in one episode where he has an unforgettable meeting with Hank Moody.
snap ook niet dat ze dat nog 'leaked' durven te noemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:47 schreef PiRANiA het volgende:
En er lekt altijd een ep tussen 15 en 31 december.
Jawel:quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:00 schreef JDx het volgende:
OMG! WTF! BBQ!
Er is weer een ep "gelekt", net als vorig jaar!
Edit: haal hem nu binnen, weet nog niet of ik hem ga kijken, alle info van gelekte eps in spoilers aub, veel mensen willen wachten op de juiste versie!
quote:EXCITING NEWS: Californication will return Sunday, January 13, 2013 at 10:30PM ET/PT only on Showtime Networks!
Yes. Kijk jij hem dan?quote:Op maandag 17 september 2012 18:58 schreef JDx het volgende:
Gok zo rond 20 december een leak van de eerste ep.
Kan ook niet meer wachten. Vorig jaar hebben we in de kerstvakantie alle seizoenen achter elkaar gekeken. Was wel awesome. Maar heb nu geen kerstvakantie meer helaas.quote:
Dat is echt vet idd in een vrije periode een vette serie kijken, dan zit je er die dagen helemaal in.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kan ook niet meer wachten. Vorig jaar hebben we in de kerstvakantie alle seizoenen achter elkaar gekeken. Was wel awesome. Maar heb nu geen kerstvakantie meer helaas.
Heb ik ook gedaan, was een paar dagen voor s05 begonnen met s01 en heb toen in een week 4 seizoenen afgekeken ofzo. Kon meteen binnenvallen in s05quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kan ook niet meer wachten. Vorig jaar hebben we in de kerstvakantie alle seizoenen achter elkaar gekeken. Was wel awesome. Maar heb nu geen kerstvakantie meer helaas.
Wij hebben toen alles in een keer achter elkaar gekeken. Die stank die toen in die kamer hing was niet te evenaren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat is echt vet idd in een vrije periode een vette serie kijken, dan zit je er die dagen helemaal in.
Flinke fles drank erbij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Wij hebben toen alles in een keer achter elkaar gekeken. Die stank die toen in die kamer hing was niet te evenaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door IbanMayo op 11-12-2012 20:57:52 ]
Zet dat bericht dan ook in een spoilerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef IbanMayo het volgende:
Werd ik nou keihard gespoiled in dat filmpje? KNIP
donequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Zet dat bericht dan ook in een spoiler
Handig dat je het even quote man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Zet dat bericht dan ook in een spoiler
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef IbanMayo het volgende:
Werd ik nou keihard gespoiled in dat filmpje?Altijd spijt als ik dit soort filmpjes kijk :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
L.A.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Michhas het volgende:
Benieuwd waar ze heengaan met dit seizoen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef IbanMayo het volgende:
Werd ik nou keihard gespoiled in dat filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meisje had 0 toegevoegde waarde in de serie... niet zo huilen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat meisje had 0 toegevoegde waarde in de serie... niet zo huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef JDx het volgende:
[..]Alsof Hank in de hemel zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trek je dit nou serieus in twijfel?quote:
27 days to goquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Itisbangin het volgende:
Hank Moody. Een van de grootste helden van de laatste jaren. Begint dit weer in het voorjaar? Of ook pas zomer?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:02 schreef JDx het volgende:
Zal je niet tegenvallen
Cali Season 3 ending, ohhhhhhhhh.............. <3
Valt me ook op/tegenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:02 schreef Jivis het volgende:
Is de premiere nog steeds niet gelekt?. Was toch wel een beetje traditie rond kerst de laatste jaren.
Ik vind het toch maar een eng mannetje...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef picodealion het volgende:
Bijna.
Benieuwd naar Marilyn Mansons rolletje.
Ach, was vaak een slechte webversie, geen 720p en daarna moest je alsnog 4 weken wachten voordat er een nieuwe ep was.quote:
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.quote:
Eens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.
Die van seizoen 4 vond ik mooi, toen ze niet wisten of ze door mochten gaan en eigenlijk gewoon een epische series finale hebben gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |