quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)p=1&biw=1600&bih=728
Die eerste foto met safesearch off
Wrom haal je ze niet van Tinypic af dan?quote:
Goed gelukt danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat komt uit het topic waar ik breezersletjes na ging doen. GAWD WHY
Hahahahahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed gelukt dan
Waarom moest je hier huilen dan?
[ afbeelding ]
Krentenbolquote:
chai toch¿quote:
Kan niet, heb geen accountquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom haal je ze niet van Tinypic af dan?
Wat zei MiVer hier ook alweer over?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, kijk die brede schouders mang
jezus wisequote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Jeez WD als ik 'Wolvendagen fok' intyp krijg ik ook ontzettend veel
quote:
geen idee weetjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zei MiVer hier ook alweer over?
Die staat al heel lang in mijn fotoboekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef Adolecens het volgende:
Hier had ze het over Nelly.com![]()
[ afbeelding ]
Die wou ik net postenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef Adolecens het volgende:
Hier had ze het over Nelly.com![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die kleine kinderen bij festivals met koptelefoons op vind ik zo schattig.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die wou ik net postenALWEER GMTA GTFOMYHEAD
Was iig iets gefrustreerds. Ken 't nie meer terug vinden nie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee weetje
gewoon strak
beetje tepel enz
ff sig pakken
mi gaddoquote:
Ik vroeg Ricko laatst nog waarom die vleesmans foto niet meer in zn fotoboek stond, echt zondequote:
Wat een verrassingquote:
een 2persoonsbed met 2 matrassenquote:
Ik heelde jullie ook altijd door elkaar in het beginquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik 'Juminelle fok' intyp krijg ik mezelf, why?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
Anniewee jongons, fotos van mij opnieuw posten is niet echt een must. Bij voorbaat dank.
me gustaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Adolecens het volgende:
Ik zou dit combineren voor het EK deze zomer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Deze wil ik de nieuwtjes niet onthouden trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Deze wil ik de nieuwtjes niet onthouden trouwens.ohja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Deze wil ik de nieuwtjes niet onthouden trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zag ik net ook. En bikini's en hakkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?quote:
En CB en Phantoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zag ik net ook. En bikini's en hakken
Mensen met meer dan een pagina.quote:
Ontdek je WD nu pas, beste Ado?quote:
1 post per pagina hierquote:
Ik zoek nooit zo..quote:
Moet even wat dingen prive zetten merk ik al.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen grappen he!
puur natuur hier, dus op het balkon
jou neem ik zonder condoom
geen zorgen
haha
Wat hij toen tegen jou zei toen hij zo spacede.quote:
Guess soquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet even wat dingen prive zetten merk ik al.
Hyves? Wordt dat nog gebruikt..?!quote:
Thanks.quote:
quote:
Haha, stonden die bij mijn foto'squote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, stonden die bij mijn foto's? Die had ik ook een keer gepost namelijk toen m'n eierstokken rammelden.
Nee ik typ fernandes fok inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, stonden die bij mijn foto's? Die had ik ook een keer gepost namelijk toen m'n eierstokken rammelden.
Whehe, lekker stereotype weer dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik typ fernandes fok inenige plaatjes die je ziet zijn van ons, eten, billen, tieten, pecs en kindjes
Maar ja jij had die idd gepost, blijven schatjes
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef MiVer het volgende:
en chai heeft dom provincie-outfitje hahaha
het woord 'poop' mag niet meer op fok, graag verwijderenquote:
Ik vind deze post aanstootgevendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
het woord 'poop' mag niet meer op fok, graag verwijderen
geef me een notequote:
quote:
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is gebandquote:
HAHAHA SERIEUSquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is geband
Dat was dat plaatje met die masserende handen waar je advies over vroeg, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is geband
Ja. zegt ie in die pm of ik wil oppassen met wat ik postquote:
Ja deze:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was dat plaatje met die masserende handen waar je advies over vroeg, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Maisnon op 15-05-2012 17:40:56 ]Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
neem de rode pil maisnon ik kan je helpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef Maisnon het volgende:
Het is gewoon zo dat de regels in ONZ omtrent dat soort plaatjes verscherpt zijn en nu hebben ze het in KLB gelijk getrokken. Er zijn nog genoeg plekken waar het wel kan, volgens mij was er zelfs een SC naar B&H verhuist
Sorry Laki, ik ben op dit moment onderdeel van de Machine
de abortuspilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
neem de rode pil maisnon ik kan je helpen
welke tijden? dan post ik wel asspics als je weg bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga vanavond eten bij een vriend die superlekker kan kokenben benieuwd
Ik ben hier 24/7.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
welke tijden? dan post ik wel asspics als je weg bent
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja deze:Die ja, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Yeeeeequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Adolecens het volgende:
Bôh, soms vergeet ik wat voor goeie speakers ik op de pc heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Adolecens het volgende:
Bôh, soms vergeet ik wat voor goeie speakers ik op de pc heb
Heb hier geen Spotifyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
spotify:track:4WK527H7QkDy0cZ7jf9K5b
quote:
quote:
Werkelijk geweldig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, Griekenland uit de EU.
Nieuwe verkiezingen in Griekenland
Ach kom, ze trekken de hele EU mee in dat gelul van onzekerheid, ratings, pessimistische berichtgeving etc.quote:
Door uit de EU te stappen kan dat ook zware gevolgen hebben voor de waarde van de euro, plus dat het domino-effect kan opleveren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach kom, ze trekken de hele EU mee in dat gelul van onzekerheid, ratings, pessimistische berichtgeving etc.
Ja, kost bakken met geld, maar laat ze het goddomme maar eens voelen hoe het is zonder de EU.
Maar wel chillquote:
En nu is het beter? Spanje staat ook al op omvallen, huizenprijzen blijven dalen. Consumentenvertrouwen is het laagst door alle negatieve berichtgeving.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Door uit de EU te stappen kan dat ook zware gevolgen hebben voor de waarde van de euro, plus dat het domino-effect kan opleveren.
Araabquote:
Maisnonmuziek; goede muziek.quote:
Zwitserland heeft er nooit ingezeten. Griekenland is het eerste land wat mogelijk de EU gaat verlaten. De gevolgen zijn nog niet te overzien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wel chill
[..]
En nu is het beter? Spanje staat ook al op omvallen, huizenprijzen blijven dalen. Consumentenvertrouwen is het laagst door alle negatieve berichtgeving.
Als landen uit de de EU zijn, hoor je er ook niks meer over, kijk naar Zwitserland.
Kijken mag, maar aankomen niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gvd, ado, wat had ik nou gezegd over kijken naar meiden die jonger zijn dan 20!
Maar dit is toch ook een gebed zonder einde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwitserland heeft er nooit ingezeten. Griekenland is het eerste land wat mogelijk de EU gaat verlaten. De gevolgen zijn nog niet te overzien.
Ja..quote:
Rofl shit my pantsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey grid ben jij ook al klaar met Diablo 3?
Ja, maar wanneer ze eruit stappen krijg je dat geld nooit meer terug, Griekenland wordt een derde wereld land, met ontzettend veel werklozen en zij die werken tegen armoedige lonen. Investeerders gaan vervolgens de jacht openen op Portugal, Ierland, Spanje en Italië. Wat een implosie van de eurozone mogelijk maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook een gebed zonder einde.
Goed bezig zou je zijn wanneer je al je examens al van binnen en buiten had gekend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ben zo goed bezig ik sleep allemaal gratis kaartjes en gastenplaatsen in de wachtLove it.
Ja dagboekpost blabla.
Wie zegt dat ik dat niet doe dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed bezig zou je zijn wanneer je al je examens al van binnen en buiten had gekend.
Uitgespeeld op Hell.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey grid ben jij ook al klaar met Diablo 3?
Wanneer sjoco beer GTA heeft.quote:
Voor welke feesten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ben zo goed bezig ik sleep allemaal gratis kaartjes en gastenplaatsen in de wachtLove it.
Ja dagboekpost blabla.
Daar hoef je niet alwetend voor te zijn.quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar hoef je niet alwetend voor te zijn.
Toevallig.quote:
ja kankerspange patta togquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
ey je doet gewoon stoer met die schoen achter je
Vertel, wat deed je hartje breken?quote:
Basketbalschoenenquote:
Ik heb alleen vanavond tijd, rest van de week ben ik wegh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fucking beest, wanneer gaan we rocken gang?
Ah. Rest van de week ben ik er ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben er misschien niet vanavond, ga ik wauzen bij matties maar is nog niet zeker.
issues met mn geval. rotjong is het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja kankerspange patta tog![]()
:$, geef R dan krijg je R tog.
[..]
Vertel, wat deed je hartje breken?
Of jullie doen het gewoon nuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah. Rest van de week ben ik er ook nietVolgende week ofzo dan.
Ik vatte dit anders op.quote:
Ik vraag je watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjong is het.
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenarenquote:
Is " Moluks " lekker eten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenaren
Rotjog op je beeldschermmmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjog is het.
Och meisje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjong is het.
Ik moet nu ook koken en shit. Als Gridje vanavond thuis blijft stel ik voor dat we even gaan rellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenaren
Ligt eraan waar je van houdt. Het is bijna hetzelfde als Indonesisch, behalve een aantal streekgerechten als papeda enzo, maar daar moet je van houden.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
Ik stap NU op de motor skelter.quote:
Klinkt wel lekker iig, lijkt me wel chill om een " exotische " vriendin te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt. Het is bijna hetzelfde als Indonesisch, behalve een aantal streekgerechten als papeda enzo, maar daar moet je van houden.
Ik ga rijst (met kokosmelk, pandangras en kurkuma) maken met hete kip en sajoerboontjes
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
Kan je m'n moeder ook meteen ontmoeten. Zijn we daar ook alvast vanaf.quote:
Vrouwen maken het te moeilijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannen
quote:
Zou ze mij mogen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan je m'n moeder ook meteen ontmoeten. Zijn we daar ook alvast vanaf.
Dezen weet.quote:
Nu je die track hebt gepost wel.quote:
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat het als ik onbekend gebeld word. Ik neem sowieso al niet op maargoed
Die stond er los van.quote:
zoek je ruzie?quote:
Ik ga zo ook aan de vodka.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga bakkie troost drinken met me moejer.
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.quote:
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examen
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.
Nee, had 1 shot in gedachte, om mn nasmaak weg te spoelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.
Ja klopt het was de Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?
Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt het was de Albert HeijnMjah, ik heb bij 2 café's gesolliciteerd maar ben het niet geworden, sollicitatie bij Appie gehad zodat ik tenminste íets heb in de tussentijd maar allemaal kanker gedoe daar. Wijf met wie ik gesprek had is spoorloos en de managers weten niet waar m'n gegevens zijn en de functie bleek niet meer open te staan dus ben nu weer bezig met Werving&Selectie te contacteren en shit
Dat ding van jou had me ook teruggemaild maar zeiden dat ze niks in de horeca hebben, alleen schipholshit maar dat wil ik ook niet
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven. Is niet echt handig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?
heet jij jumi?quote:
Goede instelling ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven.
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
bitch please.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede instelling ja.
[..]
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.
Welke bureau's ga je benaderen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
Ik verzin het ook niet.quote:
Geen werk hebben is al helemaal niet praktisch.quote:
Ga ik jou niet aan je neus hangen. Idiot. Dit is fok remember.quote:
Maakt niet uit, ik heb alweer een volgende afspraak voor sollicitatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen werk hebben is al helemaal niet praktisch.
100 foto's en naam + achternaam hier posten maar dit is privacy gevoelige shit inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga ik jou niet aan je neus hangen. Idiot. Dit is fok remember.
Ja man achternaam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
100 foto's en naam + achternaam hier posten maar dit is privacy gevoelige shit inderdaad.
Succes in ieder geval.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja man achternaam.kk zemmel scheer je weg.
Ik boek wel een maandje bij.quote:
Nee, heb echt totaal geen modellengezichtquote:
Jij vuige sloppy drunk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Btjuh knetterwaus naakt op het strand dansen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Maar dat is tijdens Appelsap.
Jammerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik boek wel een maandje bij.
[..]
Nee, heb echt totaal geen modellengezichtIk ben ook te klein denk ik.
Wat lezen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik neem mijzelf al weken voor dat ik eindelijk begin met lezen. Maar elke keer veranderen mijn plannen.
quote:
Letters die woorden maken.quote:
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik neem mijzelf al weken voor dat ik eindelijk begin met lezen. Maar elke keer veranderen mijn plannen.
quote:
Jammer dat het nog niet echt lekker weer is dat je buiten een boek kunt lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.
Na letterlijk 2 bladzijden val ik in slaap dus het duurt kankerlang voordat ik eindelijk een keer een boek uit heb
Hoe moet ik dat weten ja?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet weten van mijn piemelkunstjes.
James Worthy.quote:
Mond tot mond reclame.quote:
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.
Na letterlijk 2 bladzijden val ik in slaap dus het duurt kankerlang voordat ik eindelijk een keer een boek uit heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet weten van mijn piemelkunstjes.
[..]
Letters die woorden maken.
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
[..]
Jammer dat het nog niet echt lekker weer is dat je buiten een boek kunt lezen.
Dit heb ik ook, als ik mijn bed aanraak ga ik gewoon in comateuze toestandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen ben lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik niets
Hard gelachen om dat boek.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
James Worthy.
[..]
Mond tot mond reclame.
[..]
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.
Goed opletten op het volgende feest waar ik mij bevind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zal het wel even vragen aan euhmm...
Nu doen danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
James Worthy.
[..]
Mond tot mond reclame.
[..]
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.
quote:Beste Nick,
U heeft op 2 mei een "Sinclair cardsharp mes in creditcardvorm" bij ons gekocht. Zojuist zijn we er door de politie op gewezen dat de verkoop van de "Sinclair cardsharp mes in creditcardvorm" zoals door ons gedaan op 2 Mei helemaal niet mag. Dit product mag dus niet in of vanuit Nederland verkocht worden. De uitleg erbij is dat het in Nederland verboden is om messen te verkopen die er niet uitzien als een mes. In dit geval is het mesgedeelte "verstopt" in een creditcardvorm. Omdat we een Nederlands bedrijf zijn dienen we ons aan de Nederlandse wet te houden en zijn we dus genoodzaakt uw bestelling te annuleren.
Vanaf morgen zullen we alle orders annuleren en u uw geld terugstorten. Dit zal gebeuren op dezelfde methode als waarmee u betaald heeft.
Het spijt ons zeer want we vinden het erg vervelend dat we uw order moeten annuleren maar we hopen dat u begrip heeft voor het feit dat we niet anders kunnen.
We zullen ons in het vervolg beter op de hoogte stellen van de Nederlandse wetgeving en ons beperken tot de verkoop van leuke gadgets zonder "scherpe randjes".
Onze excuses maar hopelijk nog wel steeds tot ziens op 1DayFly.com!
Tof boek wel.quote:
Aan een bureau lees ik ook nooit, maar gewoon op de bank, dan blijf ik wel wakker. Moet wel een enigszins actieve houding aannemen anders worden mijn oogleden ook snel zwaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik niets
zukkeltje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een grotere hamer nodig want ik kom niet voorbij de login server
Jij speelt ook al D3?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
FUCKKKK jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
hihahoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Jij wilde eigenlijk "L0t:" registreren toch? Met je dubbele punt.
Klaagt er hier ook al één over jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
Doe niet zo uit de hoogte, dat siert je niet.quote:
Je vindt me toch wel leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte, dat siert je niet.
Pas maar op dat je niet hetzelfde als sally krijgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal :$
Ik heb zojuist een hechtdraadje uit mijn bakkes geropt, het was fantastisch :$ ok gr gr
Hoezo had je hechtingen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal :$
Ik heb zojuist een hechtdraadje uit mijn bakkes geropt, het was fantastisch :$ ok gr gr
Huh? Wat had Sally danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet hetzelfde als sally krijgt.
Kies getrokkenquote:
Wel beetje burgerlijk hoor.quote:
* Kokhalst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ontsteking, te hard gelachen, bek vol pus
Ewwww ja viesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ontsteking, te hard gelachen, bek vol pus
Toen ze m gingen trekken hoorde ik ook dat er pus uitkwam.. Ik kreeg het spaans benauwdquote:
voor jou altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Sala, als ik jou bevredig en alles doe wat je maar wenst, wil je dan een game-pc voor me kopen + diablo 3?
ALLES...
[ afbeelding ]
Kom je donderdag nog pilsje halen danggg? Je bent welkomquote:
optieffen ik play sala nu.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je donderdag nog pilsje halen danggg? Je bent welkom
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen ze m gingen trekken hoorde ik ook dat er pus uitkwam.. Ik kreeg het spaans benauwd
Bakkes niggahquote:
dont joke with me!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je donderdag nog pilsje halen danggg? Je bent welkom
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen ze m gingen trekken hoorde ik ook dat er pus uitkwam.. Ik kreeg het spaans benauwd
... Dit is gewoon affreus sisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?
Duurde ook even voordat ze het met een tang hadden doorgeknipt.
Hij moest echt zijn best doen
Gelukkig leven we niet meer in de middeleeuwen en hebben ze verdovingsmiddelen uitgevondenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
... Dit is gewoon affreus sisNu moet ik huilen
Nee dat wil je nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.
I'm super cerealquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.
Nu wil ik meloenquote:
Ik weet niet hoe lang ik nog de beschikking over een auto heb, maar mij zie je voorlopig niet meer terug in het ov.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
fuck yeah! werkzaamheden aan het spoor richting het oost'n is het maar 3 uur enkele reis
Dat is waar.. Maar toch.. Bahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig leven we niet meer in de middeleeuwen en hebben ze verdovingsmiddelen uitgevonden
Kun jij niet even machinist spelen.. Kar je gewoon in volle gang doorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
fuck yeah! werkzaamheden aan het spoor richting het oost'n is het maar 3 uur enkele reis
Daarom zei ik ook zoals.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je t meemaakt
Maar 2 girls 1 cup vond ik best een anticlimax eigenlijk :$
gad-ver-dammequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?
Duurde ook even voordat ze het met een tang hadden doorgeknipt.
Hij moest echt zijn best doen
Ach soquote:
Hij werkt vast in de ICT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
sala plsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Sala, als ik jou bevredig en alles doe wat je maar wenst, wil je dan een game-pc voor me kopen + diablo 3?
ALLES...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |