Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt het was de Albert HeijnMjah, ik heb bij 2 café's gesolliciteerd maar ben het niet geworden, sollicitatie bij Appie gehad zodat ik tenminste íets heb in de tussentijd maar allemaal kanker gedoe daar. Wijf met wie ik gesprek had is spoorloos en de managers weten niet waar m'n gegevens zijn en de functie bleek niet meer open te staan dus ben nu weer bezig met Werving&Selectie te contacteren en shit
Dat ding van jou had me ook teruggemaild maar zeiden dat ze niks in de horeca hebben, alleen schipholshit maar dat wil ik ook niet
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven. Is niet echt handig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?
heet jij jumi?quote:
Goede instelling ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven.
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
bitch please.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede instelling ja.
[..]
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.
Welke bureau's ga je benaderen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
Ik verzin het ook niet.quote:
Geen werk hebben is al helemaal niet praktisch.quote:
Ga ik jou niet aan je neus hangen. Idiot. Dit is fok remember.quote:
Maakt niet uit, ik heb alweer een volgende afspraak voor sollicitatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen werk hebben is al helemaal niet praktisch.
100 foto's en naam + achternaam hier posten maar dit is privacy gevoelige shit inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga ik jou niet aan je neus hangen. Idiot. Dit is fok remember.
Ja man achternaam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
100 foto's en naam + achternaam hier posten maar dit is privacy gevoelige shit inderdaad.
Succes in ieder geval.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja man achternaam.kk zemmel scheer je weg.
Ik boek wel een maandje bij.quote:
Nee, heb echt totaal geen modellengezichtquote:
Jij vuige sloppy drunk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Btjuh knetterwaus naakt op het strand dansen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Maar dat is tijdens Appelsap.
Jammerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik boek wel een maandje bij.
[..]
Nee, heb echt totaal geen modellengezichtIk ben ook te klein denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |