Ja deze:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was dat plaatje met die masserende handen waar je advies over vroeg, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Maisnon op 15-05-2012 17:40:56 ]Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
neem de rode pil maisnon ik kan je helpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef Maisnon het volgende:
Het is gewoon zo dat de regels in ONZ omtrent dat soort plaatjes verscherpt zijn en nu hebben ze het in KLB gelijk getrokken. Er zijn nog genoeg plekken waar het wel kan, volgens mij was er zelfs een SC naar B&H verhuist
Sorry Laki, ik ben op dit moment onderdeel van de Machine
de abortuspilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
neem de rode pil maisnon ik kan je helpen
welke tijden? dan post ik wel asspics als je weg bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga vanavond eten bij een vriend die superlekker kan kokenben benieuwd
Ik ben hier 24/7.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
welke tijden? dan post ik wel asspics als je weg bent
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja deze:Die ja, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Yeeeeequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Adolecens het volgende:
Bôh, soms vergeet ik wat voor goeie speakers ik op de pc heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Adolecens het volgende:
Bôh, soms vergeet ik wat voor goeie speakers ik op de pc heb
Heb hier geen Spotifyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
spotify:track:4WK527H7QkDy0cZ7jf9K5b
quote:
quote:
Werkelijk geweldig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, Griekenland uit de EU.
Nieuwe verkiezingen in Griekenland
Ach kom, ze trekken de hele EU mee in dat gelul van onzekerheid, ratings, pessimistische berichtgeving etc.quote:
Door uit de EU te stappen kan dat ook zware gevolgen hebben voor de waarde van de euro, plus dat het domino-effect kan opleveren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach kom, ze trekken de hele EU mee in dat gelul van onzekerheid, ratings, pessimistische berichtgeving etc.
Ja, kost bakken met geld, maar laat ze het goddomme maar eens voelen hoe het is zonder de EU.
Maar wel chillquote:
En nu is het beter? Spanje staat ook al op omvallen, huizenprijzen blijven dalen. Consumentenvertrouwen is het laagst door alle negatieve berichtgeving.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Door uit de EU te stappen kan dat ook zware gevolgen hebben voor de waarde van de euro, plus dat het domino-effect kan opleveren.
Araabquote:
Maisnonmuziek; goede muziek.quote:
Zwitserland heeft er nooit ingezeten. Griekenland is het eerste land wat mogelijk de EU gaat verlaten. De gevolgen zijn nog niet te overzien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wel chill
[..]
En nu is het beter? Spanje staat ook al op omvallen, huizenprijzen blijven dalen. Consumentenvertrouwen is het laagst door alle negatieve berichtgeving.
Als landen uit de de EU zijn, hoor je er ook niks meer over, kijk naar Zwitserland.
Kijken mag, maar aankomen niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gvd, ado, wat had ik nou gezegd over kijken naar meiden die jonger zijn dan 20!
Maar dit is toch ook een gebed zonder einde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwitserland heeft er nooit ingezeten. Griekenland is het eerste land wat mogelijk de EU gaat verlaten. De gevolgen zijn nog niet te overzien.
Ja..quote:
Rofl shit my pantsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey grid ben jij ook al klaar met Diablo 3?
Ja, maar wanneer ze eruit stappen krijg je dat geld nooit meer terug, Griekenland wordt een derde wereld land, met ontzettend veel werklozen en zij die werken tegen armoedige lonen. Investeerders gaan vervolgens de jacht openen op Portugal, Ierland, Spanje en Italië. Wat een implosie van de eurozone mogelijk maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook een gebed zonder einde.
Goed bezig zou je zijn wanneer je al je examens al van binnen en buiten had gekend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ben zo goed bezig ik sleep allemaal gratis kaartjes en gastenplaatsen in de wachtLove it.
Ja dagboekpost blabla.
Wie zegt dat ik dat niet doe dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed bezig zou je zijn wanneer je al je examens al van binnen en buiten had gekend.
Uitgespeeld op Hell.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey grid ben jij ook al klaar met Diablo 3?
Wanneer sjoco beer GTA heeft.quote:
Voor welke feesten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ben zo goed bezig ik sleep allemaal gratis kaartjes en gastenplaatsen in de wachtLove it.
Ja dagboekpost blabla.
Daar hoef je niet alwetend voor te zijn.quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar hoef je niet alwetend voor te zijn.
Toevallig.quote:
ja kankerspange patta togquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
ey je doet gewoon stoer met die schoen achter je
Vertel, wat deed je hartje breken?quote:
Basketbalschoenenquote:
Ik heb alleen vanavond tijd, rest van de week ben ik wegh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fucking beest, wanneer gaan we rocken gang?
Ah. Rest van de week ben ik er ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben er misschien niet vanavond, ga ik wauzen bij matties maar is nog niet zeker.
issues met mn geval. rotjong is het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja kankerspange patta tog![]()
:$, geef R dan krijg je R tog.
[..]
Vertel, wat deed je hartje breken?
Of jullie doen het gewoon nuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah. Rest van de week ben ik er ook nietVolgende week ofzo dan.
Ik vatte dit anders op.quote:
Ik vraag je watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjong is het.
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenarenquote:
Is " Moluks " lekker eten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenaren
Rotjog op je beeldschermmmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjog is het.
Och meisje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjong is het.
Ik moet nu ook koken en shit. Als Gridje vanavond thuis blijft stel ik voor dat we even gaan rellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenaren
Ligt eraan waar je van houdt. Het is bijna hetzelfde als Indonesisch, behalve een aantal streekgerechten als papeda enzo, maar daar moet je van houden.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
Ik stap NU op de motor skelter.quote:
Klinkt wel lekker iig, lijkt me wel chill om een " exotische " vriendin te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt. Het is bijna hetzelfde als Indonesisch, behalve een aantal streekgerechten als papeda enzo, maar daar moet je van houden.
Ik ga rijst (met kokosmelk, pandangras en kurkuma) maken met hete kip en sajoerboontjes
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
Kan je m'n moeder ook meteen ontmoeten. Zijn we daar ook alvast vanaf.quote:
Vrouwen maken het te moeilijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannen
quote:
Zou ze mij mogen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan je m'n moeder ook meteen ontmoeten. Zijn we daar ook alvast vanaf.
Dezen weet.quote:
Nu je die track hebt gepost wel.quote:
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat het als ik onbekend gebeld word. Ik neem sowieso al niet op maargoed
Die stond er los van.quote:
zoek je ruzie?quote:
Ik ga zo ook aan de vodka.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga bakkie troost drinken met me moejer.
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.quote:
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examen
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.
Nee, had 1 shot in gedachte, om mn nasmaak weg te spoelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.
Ja klopt het was de Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |