Vrouwen maken het te moeilijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannen
quote:
Zou ze mij mogen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan je m'n moeder ook meteen ontmoeten. Zijn we daar ook alvast vanaf.
Dezen weet.quote:
Nu je die track hebt gepost wel.quote:
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat het als ik onbekend gebeld word. Ik neem sowieso al niet op maargoed
Die stond er los van.quote:
zoek je ruzie?quote:
Ik ga zo ook aan de vodka.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga bakkie troost drinken met me moejer.
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.quote:
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examen
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.
Nee, had 1 shot in gedachte, om mn nasmaak weg te spoelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.
Ja klopt het was de Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?
Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt het was de Albert HeijnMjah, ik heb bij 2 café's gesolliciteerd maar ben het niet geworden, sollicitatie bij Appie gehad zodat ik tenminste íets heb in de tussentijd maar allemaal kanker gedoe daar. Wijf met wie ik gesprek had is spoorloos en de managers weten niet waar m'n gegevens zijn en de functie bleek niet meer open te staan dus ben nu weer bezig met Werving&Selectie te contacteren en shit
Dat ding van jou had me ook teruggemaild maar zeiden dat ze niks in de horeca hebben, alleen schipholshit maar dat wil ik ook niet
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven. Is niet echt handig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?
heet jij jumi?quote:
Goede instelling ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven.
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
bitch please.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede instelling ja.
[..]
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.
Welke bureau's ga je benaderen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |