quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
Ik stap NU op de motor skelter.quote:
Klinkt wel lekker iig, lijkt me wel chill om een " exotische " vriendin te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt. Het is bijna hetzelfde als Indonesisch, behalve een aantal streekgerechten als papeda enzo, maar daar moet je van houden.
Ik ga rijst (met kokosmelk, pandangras en kurkuma) maken met hete kip en sajoerboontjes
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
Kan je m'n moeder ook meteen ontmoeten. Zijn we daar ook alvast vanaf.quote:
Vrouwen maken het te moeilijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannen
quote:
Zou ze mij mogen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan je m'n moeder ook meteen ontmoeten. Zijn we daar ook alvast vanaf.
Dezen weet.quote:
Nu je die track hebt gepost wel.quote:
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat het als ik onbekend gebeld word. Ik neem sowieso al niet op maargoed
Die stond er los van.quote:
zoek je ruzie?quote:
Ik ga zo ook aan de vodka.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga bakkie troost drinken met me moejer.
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.quote:
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan. Liefdesverdriet gewoon wegdrinken.
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop er liever wat M in eigenlijk, maar heb morgen theorie examen
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan is vodka uiteraard heel verstandig.
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zei nergens dronken worden zodat ik morgen hangover heb.
Nee, had 1 shot in gedachte, om mn nasmaak weg te spoelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren ook wanneer het niet je intentie is.
Ja klopt het was de Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veel bedrijven bellen onbekend op. Hoe gaan je sollicitaties overigens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |