Ja deze:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was dat plaatje met die masserende handen waar je advies over vroeg, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Maisnon op 15-05-2012 17:40:56 ]Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
neem de rode pil maisnon ik kan je helpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef Maisnon het volgende:
Het is gewoon zo dat de regels in ONZ omtrent dat soort plaatjes verscherpt zijn en nu hebben ze het in KLB gelijk getrokken. Er zijn nog genoeg plekken waar het wel kan, volgens mij was er zelfs een SC naar B&H verhuist
Sorry Laki, ik ben op dit moment onderdeel van de Machine
de abortuspilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
neem de rode pil maisnon ik kan je helpen
welke tijden? dan post ik wel asspics als je weg bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga vanavond eten bij een vriend die superlekker kan kokenben benieuwd
Ik ben hier 24/7.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
welke tijden? dan post ik wel asspics als je weg bent
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja deze:Die ja, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Yeeeeequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Adolecens het volgende:
Bôh, soms vergeet ik wat voor goeie speakers ik op de pc heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Adolecens het volgende:
Bôh, soms vergeet ik wat voor goeie speakers ik op de pc heb
Heb hier geen Spotifyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
spotify:track:4WK527H7QkDy0cZ7jf9K5b
quote:
quote:
Werkelijk geweldig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, Griekenland uit de EU.
Nieuwe verkiezingen in Griekenland
Ach kom, ze trekken de hele EU mee in dat gelul van onzekerheid, ratings, pessimistische berichtgeving etc.quote:
Door uit de EU te stappen kan dat ook zware gevolgen hebben voor de waarde van de euro, plus dat het domino-effect kan opleveren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach kom, ze trekken de hele EU mee in dat gelul van onzekerheid, ratings, pessimistische berichtgeving etc.
Ja, kost bakken met geld, maar laat ze het goddomme maar eens voelen hoe het is zonder de EU.
Maar wel chillquote:
En nu is het beter? Spanje staat ook al op omvallen, huizenprijzen blijven dalen. Consumentenvertrouwen is het laagst door alle negatieve berichtgeving.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Door uit de EU te stappen kan dat ook zware gevolgen hebben voor de waarde van de euro, plus dat het domino-effect kan opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |