quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Deze wil ik de nieuwtjes niet onthouden trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Deze wil ik de nieuwtjes niet onthouden trouwens.ohja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Deze wil ik de nieuwtjes niet onthouden trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zag ik net ook. En bikini's en hakkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik 'Juminelle fok' intyp krijg ik mezelf, why?
Wat?quote:
En CB en Phantoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zag ik net ook. En bikini's en hakken
Mensen met meer dan een pagina.quote:
Ontdek je WD nu pas, beste Ado?quote:
1 post per pagina hierquote:
Ik zoek nooit zo..quote:
Moet even wat dingen prive zetten merk ik al.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen grappen he!
puur natuur hier, dus op het balkon
jou neem ik zonder condoom
geen zorgen
haha
Wat hij toen tegen jou zei toen hij zo spacede.quote:
Guess soquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet even wat dingen prive zetten merk ik al.
Hyves? Wordt dat nog gebruikt..?!quote:
Thanks.quote:
quote:
Haha, stonden die bij mijn foto'squote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, stonden die bij mijn foto's? Die had ik ook een keer gepost namelijk toen m'n eierstokken rammelden.
Nee ik typ fernandes fok inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, stonden die bij mijn foto's? Die had ik ook een keer gepost namelijk toen m'n eierstokken rammelden.
Whehe, lekker stereotype weer dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik typ fernandes fok inenige plaatjes die je ziet zijn van ons, eten, billen, tieten, pecs en kindjes
Maar ja jij had die idd gepost, blijven schatjes
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef MiVer het volgende:
en chai heeft dom provincie-outfitje hahaha
het woord 'poop' mag niet meer op fok, graag verwijderenquote:
Ik vind deze post aanstootgevendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
het woord 'poop' mag niet meer op fok, graag verwijderen
geef me een notequote:
quote:
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is gebandquote:
HAHAHA SERIEUSquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is geband
Dat was dat plaatje met die masserende handen waar je advies over vroeg, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is geband
Ja. zegt ie in die pm of ik wil oppassen met wat ik postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |