had je 'm maar moeten reeksen, batslap!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef MiVer het volgende:
die van mij was 7 minuten eerder
adelante
is niet de slimste
geeft niet, die internetmemes zijn toch altijd na 2 weken voorbij. The Zangief Kid, Charlie Sheen en Rebecca Black hoor je al niks meer over.quote:
Rebecca black en charlie sheen toch welquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
geeft niet, die internetmemes zijn toch altijd na 2 weken voorbij. The Zangief Kid, Charlie Sheen en Rebecca Black hoor je al niks meer over.
af en toe, maar da's niets vergeleken met een paar weken terug.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rebecca black en charlie sheen toch wel
chill?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef MiVer het volgende:
goed, even kijken dan maar, of het nog, mellow kan zijn hier
neeen okee maar nog wel WINNING en haha het is friririrdaayquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef moomoo het volgende:
[..]
af en toe, maar da's niets vergeleken met een paar weken terug.
Ik heb nog een ander gezicht whiwhiwhihiWIHWHWIquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef MiVer het volgende:
als ik aan Crack denk, kan ik denken aan Supercrack
[ afbeelding ]
maar ja Crack kent vele gezichten:
[ afbeelding ]
weet niet...
groetjes Supercrack !quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander gezicht whiwhiwhihiWIHWHWI
Wel super crack ja, en super miver
Haha echt wel. Wat een treffende flame.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef MiVer het volgende:
en chai heeft dom provincie-outfitje hahaha
Ik zie echte provinciemeisjes dat niet dragen hoor. Jij wel?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:31 schreef Dqod het volgende:
Moet je eerlijk zeggen dat ik dat jurkje wel leuk vond..
Mja, ik kom ook uit Overijssel.. dus.. sja![]()
![]()
Ik ben ze nog niet eerder tegengekomen.. Helaas.. Anders had dit provinciemeisje er ook wel een gekocht.. Geen grapquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie echte provinciemeisjes dat niet dragen hoor. Jij wel?
Hoe kan dat, jij bent zelf toch ook al kort?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Vind jurkies ook leuk, mijne zijn te kort
Het rokje wat ik heb gekocht is ook wel ernstig kort hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Dat hebben we jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef tliciouz het volgende:
Hebben we het over het rode jurkje van chai?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat, jij bent zelf toch ook al kort?
Ja dat provinciejurkje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef tliciouz het volgende:
Hebben we het over het rode jurkje van chai?
mja weet ook niet.. maarja moet broekje onder ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat, jij bent zelf toch ook al kort?
We hebben gewoon kindermaatjes crackerquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja weet ook niet.. maarja moet broekje onder ofzo.
ja, goede vraag
Ik draag wel kinderbroeken jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hebben gewoon kindermaatjes cracker
Kinderbroeken niet.. Wel geregeld hempjes gekocht van de kinderafdeling hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik draag wel kinderbroeken jalekker goedkoop wel
SPIDERMAN ONDERBROEKquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinderbroeken niet.. Wel geregeld hempjes gekocht van de kinderafdeling haha.. Mja.. Het past en ze zijn leuk
IK WIL M!!!!!quote:
haha, te kortquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja weet ook niet.. maarja moet broekje onder ofzo.
ja, goede vraag
ja ik draag ze pas sinds vorig jaar maar sommige zijn ook echtk ort hoor, echt zo boven je knieen enzo. Zo van het gaat waaien en je kont is zichtbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.
Hoe lang ben je Tli?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.
Iig langerderderder dan mij.. Maar miss ook nietquote:
Nvm my post.. Niet dusquote:
hoe was jij ook al weer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iig langerderderder dan mij.. Maar miss ook niet
Zijn er jurkjes tot onder je knieën dan? Mijn rode hoort volgens mij ook tot mijn knieën. En heb ook nog een witte, maar dat zijn allebei niet zulke losse, dus ze kunnen ook niet opwaaien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik draag ze pas sinds vorig jaar maar sommige zijn ook echtk ort hoor, echt zo boven je knieen enzo. Zo van het gaat waaien en je kont is zichtbaar
Dat is niet klein dat is 2/3 cm onder gemiddeld.quote:
michel haakt ook in op je ademquote:
Ja maar dat vind ik echt veel te klein. Elke broek is veel te lang, zit gewoon niet mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er jurkjes tot onder je knieën dan? Mijn rode hoort volgens mij ook tot mijn knieën. En heb ook nog een witte, maar dat zijn allebei niet zulke losse, dus ze kunnen ook niet opwaaien.
[..]
Dat is niet klein dat is 2/3 cm onder gemiddeld.
Haha miverquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
michel haakt ook in op je adem![]()
je weet zelf hoe lekker je ruikt als je uitblaast![]()
dus je kunt mij niets verwijten
jij ook provincie ja
hahaha, voor jou wil ik wel ontwerrp maken
en letterlijk dagen ermee bezig zijn
nee, heb niet alle posts na deze van jou gelezen
maar je weet
je bent de 4e overijsselse met wie enig zinnig contact
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Had vroeger een vriendin die iets van 1.75 was maar die benen waren net zo lang als van een andere vriendin van 1.65 en die heeft geen lange benen ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha was het maar zo. Zou een moord doen voor lange benen.
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Had vroeger een vriendin die iets van 1.75 was maar die benen waren net zo lang als van een andere vriendin van 1.65 en die heeft geen lange benen ofzo.
kindermaatjes?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.maar ik wil echt gewoon langere benen. Kan ik tenminste een keer een broek kopen die niet nog 10 cm te lang is.
dank jequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha miver
Dat vind ik wel alleraardigst van je
Maar ik heb nu bierademhihi
Lengtematen? Maar kindermaten is wel voor echt korte pootjes dan.quote:
T mag eh.. het is namelijk weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je
gerust lief meisje, deze cowboy ook beetje bieradem![]()
klinkt goed ! voor jou dans ik dag en nacht, serieus he!
Bij mij zijn ze soms tekort.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.maar ik wil echt gewoon langere benen. Kan ik tenminste een keer een broek kopen die niet nog 10 cm te lang is.
in groep 6/7quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef moomoo het volgende:
maar als 1.67 ongeveer gemiddeld is, waar zijn dan alle meisjes van 1.50?
Someone's not gonna approve of this postquote:
2e dag dat je over goud spreektquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
T mag eh.. het is namelijk weekend
Alleen jammer dat ik van bier zo vaak naar de wc moet
Ik kreeg een liedje in m'n hoofd.. Te ernstig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze ronde boobies.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
het gebeurd dan ook dagelijks dat ik moetquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
2e dag dat je over goud spreekt
dus ik kreeg geen liedje, maar je weet welk geluid
we leven op een waterplaneet, van blauw tot geel, eens
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:53 schreef Fascination het volgende:
aiii spangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze ronde boobies.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
ja ok, maar er moeten ook volwassen vrouwen zijn van rond de 1.50 toch? Die zijn tenminste legaal.quote:
Respect chica.quote:
Ja ik ben 1,58 en voor mij zijn ze echt precies goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lengtematen? Maar kindermaten is wel voor echt korte pootjes dan.Ik kon vroeger toen ik nog zo klein was (jaar of 12, maar wel kind qua vormen) nooit broeken vinden die lang genoeg waren. En de damesmaten waren veel te groot altijd.
aiiii, ja en een broek zelf korter maken dat ziet er al meteen niet meer uitquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zijn niet gemaakt voor mijn heupen.![]()
Dat zijn van die Aziatische vrouwtjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja ok, maar er moeten ook volwassen vrouwen zijn van rond de 1.50 toch? Die zijn tenminste legaal.
hm. Die zijn soms wel leuk. Maar blanke meisjes zijn het leukst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn van die Aziatische vrouwtjes.
fout geeft niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
het gebeurd dan ook dagelijks dat ik moet![]()
Dat liedje was ook fout.. Dus je mist er niks aan.. Zal zo wel ff een chill nummertje zoeken (a)
Ik volg je aardigquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
fout geeft niet hoor![]()
wil altijd wel luisteren welke tonen er blazen
vanuit de frambozenkleur
die je zeker van binnen hebt
(ja je mag zeggen dat ik raar typ, wel een (k) voor jou )
mmm, ik luister hem dus nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik volg je aardig.. (K)
nrtje van Feist maar doen dan.. Heerlijk, met (nu) een rode lambrusco in m'n hand
wij zijn, dank jequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef Dqod het volgende:
Is een behoorlijk eindje eh.. I know
Vlakbij de Duitse grens
ja los van het feit dat al ruim een half uur niemand anders een post plaatstquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef Dqod het volgende:
Is een behoorlijk eindje eh.. I know
Vlakbij de Duitse grens
quote:
Vast niet toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja los van het feit dat al ruim een half uur niemand anders een post plaatst
en ik dus niet hoop dat ze geschrokken zijn...
ach ja, ik slijm je
toch meen ik het
je zit in mijn hoofd
en heb je al ruim een maand ofzo niet meer gesproken
hahaha
ja lekker soppen in het oosten
hoge temperaturen nu, zeker daar
ach ja
dijk waaien, zeeland, rare dingen hier, beste nemen
beste is altijd goed
jij bent zeker goed (k)
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben 1.68, dus gemiddeldquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef MouzurX het volgende:
In nederland is de gemiddelde lengte van de vrouw dan ook 169,6-170,6(wiki).
De kans om een vrouw tegen te komen die 150cm lang is is dan(als we uitgaan van zo'n normale verdeling) even groot als een vrouw van 190.
En die zie je ook niet veel.
quote:
nee mijn leven zuigt momenteel evenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast niet toch?
En soppen hier zeker wel ja.. Damn, flink warm.. Wel lekker in de schaduw gechilld buiten.. Jij?
Is al ff geleden ja.. Ja.. Hm
Jammer dat hier geen dijken in de buurt zijn trouwens.. Fijn er over heen wandelen met de zon op m'n bol
Zullen we er maar mee op houden?quote:
Ik hoop dat het roze je leven snel weer overneemt Miver.. Roze = tofheid en fijnheid.. Dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
[..]
nee mijn leven zuigt momenteel even
evengoed zit ik in vol roze tegen je te typen
dus in die zin heb je er geen last van
hahaha
d-q-o-d
hahaha
kus weet je (k)
Zit het topic al vol? u_uquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we er maar mee op houden?
Ehm...quote:
Zit jij al vol?quote:
damnquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef MouzurX het volgende:
In nederland is de gemiddelde lengte van de vrouw dan ook 169,6-170,6(wiki).
De kans om een vrouw tegen te komen die 150cm lang is is dan(als we uitgaan van zo'n normale verdeling) even groot als een vrouw van 190.
En die zie je ook niet veel.
Wat.. Eh? Nou? Eh? KOM DAN u_uquote:
Neequote:
KEN JE NIE KAIKEN OFZEAU?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. Eh? Nou? Eh? KOM DAN u_u
[..]
Nee.. Jij? Rollades?
MET JE KUTAUTOOOOOOOOWWWWquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KEN JE NIE KAIKEN OFZEAU?
HEIJE GEAAN EAUGEEE?
* Bots.
kleiner is leukerquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef MouzurX het volgende:
1,70 is toch juist goed?
Ik ben 1,87 .. kleiner dan 1,70 wordt wel heel klein. En das 50%
fijntjes is wat je me gegeven hebtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat het roze je leven snel weer overneemt Miver.. Roze = tofheid en fijnheid.. Dus
Rooskleurig, rozekleurig.. Allemaal goed![]()
Hoe lang ben jezelf?quote:
Ga je onderbroek uitlikken in de bus..quote:
Fijntjes is altijd goed.. Blij dat ik het heb kunnen overbrengen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
fijntjes is wat je me gegeven hebt
ik dank je voor het overbrengen van de "fijntjes" gedachte
waarschijnlijk ben je zelf ook fijntjes![]()
iig schattig zoals we laatst vaststelde![]()
...
dus ja
dus boh
dus blehhhhhhhhhhhhh
haha
Chipotleaway in je tijgerslipjequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je onderbroek uitlikken in de bus..
Hier ook.. Geen idee of het om dezelfde reden gaat, maar ja.. Het is warm op m'n kamer.. Ventilator werkt ook maar zo zoquote:
Chipotle shredded beefquote:
Hoe klein wil je het hebben dan?quote:
Waarom wil je dan eigenlijk een klein meisje hebben?quote:
Ff opslaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chipotle shredded beef
1 kg riblappen
1 tl chilipoeder
1 tl paprikapoeder
0,5 tl cayennepeper
1 tl komijnpoeder
1 ui
3 tenen knoflook
0,5 liter runderbouillon
3 tl tomatenpuree
Wrijf de riblappen in met het mengsel van de kruiden en braad ze in porties aan tot ze bruin zijn. Haal uit de pan. Fruit de ui en knoflook zachtjes in het braadvocht. Doe het vlees erbij, samen met de bouillon en de tomatenpuree. Zet het vuur laag (evt. de pan op een sudderplaat) en laat 6-8 uur pruttelen, tot het vlees zo gaar is dat het uit elkaar valt.
Schep het vlees uit de pan en stop het in tortilla's, samen met guacamole, tomaat, kaas, zure room of wat je verder maar lekker vindt. Serveer de saus apart.
Ga naar de basisschool daar vind je wel zoiets.quote:
Eet smakelijk alvastquote:
Jonge, dan mag je wel ladders gaan inslaan.. 1,40/1,50 tegen 1,87? O_oquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef moomoo het volgende:
Omg een oudklasgenoot van me kende een meisje van 1.40 ofzo
Ik ga het zeker eens proberen.. Kom je mee eten?quote:
JA!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga het zeker eens proberen.. Kom je mee eten?
Dan doe ik extra hard m'n bestquote:
Goed zo, en anders kunnen we nog wel wat shoarma eten in hardenberg (lees de bewoonde wereld).quote:
Da's toch juist leuk als een meisje maar tot aan je middenrif komt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, dan mag je wel ladders gaan inslaan.. 1,40/1,50 tegen 1,87? O_o
Hardenberg woont nog wel wat.. En heeft een goede shoarmazaak.. HEEEEEEEEEEEL lekker, echtquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, en anders kunnen we nog wel wat shoarma eten in hardenberg (lees de bewoonde wereld).
Nahh.. Dat vind ik iets TEquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef moomoo het volgende:
[..]
Da's toch juist leuk als een meisje maar tot aan je middenrif komt?
Hebben ze ook pizza shoarma?quote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardenberg woont nog wel wat.. En heeft een goede shoarmazaak.. HEEEEEEEEEEEL lekker, echt
UHHUH.. Tenminste.. Dacht het welquote:
Laat mij meekijken dangggggg!quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
UHHUH.. Tenminste.. Dacht het wel.. Ff kijken
goed 1 shoarma voor het topic dan ....quote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardenberg woont nog wel wat.. En heeft een goede shoarmazaak.. HEEEEEEEEEEEL lekker, echt
Zie linkquote:
JA HEY nu heb ik hongerquote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
goed 1 shoarma voor het topic dan ....
[ afbeelding ]
http://foododelmundo.com/2010/05/12/shawarmashoarmashwarma/
TYquote:
hahahaquote:
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:
quote:
Ok that's it.. IK GA DE KEUKEN LEEGROVEN u_uquote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
ga straks eiernoodles koken
paprika en ui en knoflook zachtjes bakken
samen mengen en nastoven met danish blue kaas
(uiteraard met kruiden en wat peper)
Dag vreetzak.quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ok that's it.. IK GA DE KEUKEN LEEGROVEN u_u
Om nom nom nom nom LELBAAAAAAAAAAAAquote:
Met of zonder klokjes?quote:
Met shoarma en spek en ham en salamiquote:
Tistquote:
Op 1 zo'n lelba?quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met shoarma en spek en ham en salami
uiteraard met baasklokjes
mja, smaken verschillenquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nahh.. Dat vind ik iets TE
Als ze WAT kleiner zijn, fine.. Of WAT groter.. Maar geen 2 koppen of meer ofzo
Verdeeld in puntjes u_uquote:
Goedzo.. Je moet jezelf niet beperkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
mja, smaken verschillenIk vind lange meisjes ook wel leuk hoor
Leukste meisje dat ik ken is 1.75 ofzo.
quote:
Duurt ie nog lang dan?quote:
gelukkig maarquote:
Hah, als ik mezelf nog minder beperkte was ik biquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Dqod het volgende:
Goedzo.. Je moet jezelf niet beperken
/wijze raadsvrouw
Nou.. Volhouden dan.. Ogen open houden d.m.v stokjes ofzeaux.. Komt goed u_uquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
the departed.
al tig keer gezien, maar hey, welke mongool stopt nou met kijken als ie nog maar een halfuur duurt.
Hier kan ik niks op zeggen.. Omdat..quote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
Hah, als ik mezelf nog minder beperkte was ik bi
alsof ik films elke week 5 keer kijk of zo. ik weet dat ik deze heb gezien een paar keer, maar ik weet niet meer hoe het afloopt eh.quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dezelfde film echt 5+ keer kunnen kijken.
Heb nu american pie 5 &6 3x gezien en de 3de keer was hij al zo voorspelbaar.
is dit een serieuze post?quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef MouzurX het volgende:
Tja, dan noem je ook wel een filmquote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef MouzurX het volgende:
Ja, je hebt echt van die mensen die een film dan tig keer hebben gezien, en dan zo van wtf?quote:
quote:
Zit je nou american pie 5&6 af te kraken wut?quote:Op zondag 24 april 2011 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, dan noem je ook wel een film
wie niet? bij deel twee was het genoeg.quote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zit je nou american pie 5&6 af te kraken wut?
Er zijn zat films die ik 10x gezien heb.quote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, je hebt echt van die mensen die een film dan tig keer hebben gezien, en dan zo van wtf?
Dat het zo'n diepgaande film met diverse lagen is.quote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zit je nou american pie 5&6 af te kraken wut?
Ja maar dude, boobs.quote:Op zondag 24 april 2011 00:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wie niet? bij deel twee was het genoeg.
puberhumorquote:Op zondag 24 april 2011 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar dude, boobs.
Die oma die dood gaat omdat hij op haar klaarkomt.
Als je alleen voor boobs kijkt, waarom kijkje dan niet gewoon porno in plaats van die slappe zooi die na deel 2 niet meer te pruimen was?quote:Op zondag 24 april 2011 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar dude, boobs.
Die oma die dood gaat omdat hij op haar klaarkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Mouzur snapt wel meer niet.quote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef moomoo het volgende:
doe ik ook niet, ik geef uitleg omdat Mouzur zei het niet te begrijpen.
Ja idd. Of misschien als je een van de andere delen eerst ziet. De eerste keer dat ik het zag vond ik het iig geweldig. De 2e keer iets minder en de 3e keer vind je het gewoon niet grappig meer.quote:Op zondag 24 april 2011 00:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wie niet? bij deel twee was het genoeg.
Heb je iemand pakkie gegeven? Goedemorgen trouwens.quote:Op zondag 24 april 2011 06:10 schreef Allure_ het volgende:
Vreinddd ik ben zo 30 uur wakker maar ik ga wel lekker.
Tevens net een mega bitchfight meegenaakt. Chicks die niet kunnen slaan, dus maar gaan bijten GET REAL skank
Omdat het fijn is.quote:Op zondag 24 april 2011 11:42 schreef Salatrel het volgende:
tot 11:30 in bed gelegen hoe kan dit nu?
Ik normaal later als ik lam ben, maar vandaag werk ik op het zonlicht volgens mijquote:Op zondag 24 april 2011 11:44 schreef Salatrel het volgende:
ja maar normaal ben ik er om 9:00 wel uit
Wat ga je allemaal doen? Ik moet iemand zien mee te krijgen naar de ijssalon.quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met temperaturen zoals deze brand ik rond half 10 wel mijn bed uit![]()
Uitslapen tot half 1 is er niet bij.
IJsjesquote:Op zondag 24 april 2011 12:05 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen? Ik moet iemand zien mee te krijgen naar de ijssalon.
Meestal iets met fruit. Ik hou wel van frisse smakenquote:Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IJsjesWelke smaak neem je meestal?
![]()
Ik ga zo een paar km fietsen en dan naar m'n schoonouders...
Daarna even eten en naar het strandIk woon daar zowat.
Zand in je kleren en schoenenquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Meestal iets met fruit. Ik hou wel van frisse smaken. Ik haat het strand trouwens
.
Hoe is het leven nu je 18 bent? Heb je al je eerste rijles gehad?quote:
Zoek werk. Of vriendenquote:Op zondag 24 april 2011 13:29 schreef moomoo het volgende:
oh kut, de vakantie is nog niet eens echt begonnen en ik verveel me nu al.
Ik ga vandaag aan de Apfelkorn denk ik, dat is lekker met warm weerquote:Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Salatrel het volgende:
straks lekker bbq'enen dan aan het eind van de avond realiseren dat ik best nog een biertje kan nemen omdat morgen ook nog een vrije dag is
![]()
daarna 4 daagjes werken en dan een week vakantie
Vids?quote:Op zondag 24 april 2011 06:10 schreef Allure_ het volgende:
Vreinddd ik ben zo 30 uur wakker maar ik ga wel lekker.
Tevens net een mega bitchfight meegenaakt. Chicks die niet kunnen slaan, dus maar gaan bijten GET REAL skank
Je hebt morgen toch vrij.quote:Op zondag 24 april 2011 13:55 schreef Salatrel het volgende:
ik heb nog een fles wodka in de vriezer liggen met cranberry smaakserieus die zooi drink je als limonade als je niet weet dat het wodka is
Kunt misschien een kamer in WD's huis huren. Die woont niet ver van Roffa af.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef MouzurX het volgende:
Pff een master zoeken en minor etc valt niet mee.
In rotterdam heb je wel veel masters, alleen dan zal ik of moeten verhuizen of vrij lang reizen.
alsof ik hem binnenlaat.quote:Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Kunt misschien een kamer in WD's huis huren. Die woont niet ver van Roffa af.
bahahahaquote:Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n aantrekkelijke jongeman buiten laten staan? Hij vindt je zelfs een dame.
Wrijf het er lekker inquote:Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
LOL mensen die eredivisie live opzeggen HAHAHA
Present, het Nederlands voetbal is niet om aan te zien.quote:Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
LOL mensen die eredivisie live opzeggen HAHAHA
homoquote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Present, het Nederlands voetbal is niet om aan te zien.
Zap eens een avond tussen Eredivisie Live en Sport1. Dan snap je wat ik bedoel.quote:
Ken je toch nietquote:
Niet lang zeg ik toch, paar weken. Ik houd dat niet bij, omdat ik toch niet aan 'exclusive' doe.quote:Op zondag 24 april 2011 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Daarom juist, hoe lang ben je al met haar bezig?
24 april -> 18 juni = bijna 2 maanden.
Dan moet je al minstens 2 maanden met der bezig zijn
Als het dan niets meer is krijg ik echt wel iemand anders mee, dus geen zorgenquote:Op zondag 24 april 2011 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Dude je moet niet verder plannen dan je het al hebt.
Zullen ze van balen, zeg.quote:Op zondag 24 april 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben voor elke ploeg die tegen psv moet.
Dat is toch een klootviool. Zonder hem speelt PSV beter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
hahaha rood voor engelaar waar die geel had motte krijge
Amen.quote:Op zondag 24 april 2011 15:48 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Dat is toch een klootviool. Zonder hem speelt PSV beter.
tis nu 2-1 feyenoordquote:
Hij loopt achter. En hard.quote:Op zondag 24 april 2011 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tis nu 2-1 feyenoord
met je 1-1
en utreg is 3-1.
Blegh ze lopen achter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tis nu 2-1 feyenoord
met je 1-1
en utreg is 3-1.
http://www.eredivisie.nl/ loopt goed hoorquote:
dus dan telt het doelpunt ineens niet?quote:Op zondag 24 april 2011 16:18 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Voor de eerste keer dit seizoen zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |