Eet smakelijk alvastquote:
Jonge, dan mag je wel ladders gaan inslaan.. 1,40/1,50 tegen 1,87? O_oquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef moomoo het volgende:
Omg een oudklasgenoot van me kende een meisje van 1.40 ofzo
Ik ga het zeker eens proberen.. Kom je mee eten?quote:
JA!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga het zeker eens proberen.. Kom je mee eten?
Dan doe ik extra hard m'n bestquote:
Goed zo, en anders kunnen we nog wel wat shoarma eten in hardenberg (lees de bewoonde wereld).quote:
Da's toch juist leuk als een meisje maar tot aan je middenrif komt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, dan mag je wel ladders gaan inslaan.. 1,40/1,50 tegen 1,87? O_o
Hardenberg woont nog wel wat.. En heeft een goede shoarmazaak.. HEEEEEEEEEEEL lekker, echtquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, en anders kunnen we nog wel wat shoarma eten in hardenberg (lees de bewoonde wereld).
Nahh.. Dat vind ik iets TEquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef moomoo het volgende:
[..]
Da's toch juist leuk als een meisje maar tot aan je middenrif komt?
Hebben ze ook pizza shoarma?quote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardenberg woont nog wel wat.. En heeft een goede shoarmazaak.. HEEEEEEEEEEEL lekker, echt
UHHUH.. Tenminste.. Dacht het welquote:
Laat mij meekijken dangggggg!quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
UHHUH.. Tenminste.. Dacht het wel.. Ff kijken
goed 1 shoarma voor het topic dan ....quote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardenberg woont nog wel wat.. En heeft een goede shoarmazaak.. HEEEEEEEEEEEL lekker, echt
Zie linkquote:
JA HEY nu heb ik hongerquote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
goed 1 shoarma voor het topic dan ....
[ afbeelding ]
http://foododelmundo.com/2010/05/12/shawarmashoarmashwarma/
TYquote:
hahahaquote:
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:
quote:
Ok that's it.. IK GA DE KEUKEN LEEGROVEN u_uquote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
ga straks eiernoodles koken
paprika en ui en knoflook zachtjes bakken
samen mengen en nastoven met danish blue kaas
(uiteraard met kruiden en wat peper)
Dag vreetzak.quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ok that's it.. IK GA DE KEUKEN LEEGROVEN u_u
Om nom nom nom nom LELBAAAAAAAAAAAAquote:
Met of zonder klokjes?quote: