wij zijn, dank jequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef Dqod het volgende:
Is een behoorlijk eindje eh.. I know
Vlakbij de Duitse grens
ja los van het feit dat al ruim een half uur niemand anders een post plaatstquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef Dqod het volgende:
Is een behoorlijk eindje eh.. I know
Vlakbij de Duitse grens
quote:
Vast niet toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja los van het feit dat al ruim een half uur niemand anders een post plaatst
en ik dus niet hoop dat ze geschrokken zijn...
ach ja, ik slijm je
toch meen ik het
je zit in mijn hoofd
en heb je al ruim een maand ofzo niet meer gesproken
hahaha
ja lekker soppen in het oosten
hoge temperaturen nu, zeker daar
ach ja
dijk waaien, zeeland, rare dingen hier, beste nemen
beste is altijd goed
jij bent zeker goed (k)
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben 1.68, dus gemiddeldquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef MouzurX het volgende:
In nederland is de gemiddelde lengte van de vrouw dan ook 169,6-170,6(wiki).
De kans om een vrouw tegen te komen die 150cm lang is is dan(als we uitgaan van zo'n normale verdeling) even groot als een vrouw van 190.
En die zie je ook niet veel.
quote:
nee mijn leven zuigt momenteel evenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast niet toch?
En soppen hier zeker wel ja.. Damn, flink warm.. Wel lekker in de schaduw gechilld buiten.. Jij?
Is al ff geleden ja.. Ja.. Hm
Jammer dat hier geen dijken in de buurt zijn trouwens.. Fijn er over heen wandelen met de zon op m'n bol
Zullen we er maar mee op houden?quote:
Ik hoop dat het roze je leven snel weer overneemt Miver.. Roze = tofheid en fijnheid.. Dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
[..]
nee mijn leven zuigt momenteel even
evengoed zit ik in vol roze tegen je te typen
dus in die zin heb je er geen last van
hahaha
d-q-o-d
hahaha
kus weet je (k)
Zit het topic al vol? u_uquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we er maar mee op houden?
Ehm...quote:
Zit jij al vol?quote:
damnquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef MouzurX het volgende:
In nederland is de gemiddelde lengte van de vrouw dan ook 169,6-170,6(wiki).
De kans om een vrouw tegen te komen die 150cm lang is is dan(als we uitgaan van zo'n normale verdeling) even groot als een vrouw van 190.
En die zie je ook niet veel.
Wat.. Eh? Nou? Eh? KOM DAN u_uquote:
Neequote:
KEN JE NIE KAIKEN OFZEAU?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. Eh? Nou? Eh? KOM DAN u_u
[..]
Nee.. Jij? Rollades?
MET JE KUTAUTOOOOOOOOWWWWquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KEN JE NIE KAIKEN OFZEAU?
HEIJE GEAAN EAUGEEE?
* Bots.
kleiner is leukerquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef MouzurX het volgende:
1,70 is toch juist goed?
Ik ben 1,87 .. kleiner dan 1,70 wordt wel heel klein. En das 50%
fijntjes is wat je me gegeven hebtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat het roze je leven snel weer overneemt Miver.. Roze = tofheid en fijnheid.. Dus
Rooskleurig, rozekleurig.. Allemaal goed![]()
Hoe lang ben jezelf?quote:
Ga je onderbroek uitlikken in de bus..quote:
Fijntjes is altijd goed.. Blij dat ik het heb kunnen overbrengen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
fijntjes is wat je me gegeven hebt
ik dank je voor het overbrengen van de "fijntjes" gedachte
waarschijnlijk ben je zelf ook fijntjes![]()
iig schattig zoals we laatst vaststelde![]()
...
dus ja
dus boh
dus blehhhhhhhhhhhhh
haha
Chipotleaway in je tijgerslipjequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je onderbroek uitlikken in de bus..
Hier ook.. Geen idee of het om dezelfde reden gaat, maar ja.. Het is warm op m'n kamer.. Ventilator werkt ook maar zo zoquote:
Chipotle shredded beefquote:
Hoe klein wil je het hebben dan?quote:
Waarom wil je dan eigenlijk een klein meisje hebben?quote:
Ff opslaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chipotle shredded beef
1 kg riblappen
1 tl chilipoeder
1 tl paprikapoeder
0,5 tl cayennepeper
1 tl komijnpoeder
1 ui
3 tenen knoflook
0,5 liter runderbouillon
3 tl tomatenpuree
Wrijf de riblappen in met het mengsel van de kruiden en braad ze in porties aan tot ze bruin zijn. Haal uit de pan. Fruit de ui en knoflook zachtjes in het braadvocht. Doe het vlees erbij, samen met de bouillon en de tomatenpuree. Zet het vuur laag (evt. de pan op een sudderplaat) en laat 6-8 uur pruttelen, tot het vlees zo gaar is dat het uit elkaar valt.
Schep het vlees uit de pan en stop het in tortilla's, samen met guacamole, tomaat, kaas, zure room of wat je verder maar lekker vindt. Serveer de saus apart.
Ga naar de basisschool daar vind je wel zoiets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |