Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja weet ook niet.. maarja moet broekje onder ofzo.
ja, goede vraag
ja ik draag ze pas sinds vorig jaar maar sommige zijn ook echtk ort hoor, echt zo boven je knieen enzo. Zo van het gaat waaien en je kont is zichtbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.
Hoe lang ben je Tli?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.
Iig langerderderder dan mij.. Maar miss ook nietquote:
Nvm my post.. Niet dusquote:
hoe was jij ook al weer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iig langerderderder dan mij.. Maar miss ook niet
Zijn er jurkjes tot onder je knieën dan? Mijn rode hoort volgens mij ook tot mijn knieën. En heb ook nog een witte, maar dat zijn allebei niet zulke losse, dus ze kunnen ook niet opwaaien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik draag ze pas sinds vorig jaar maar sommige zijn ook echtk ort hoor, echt zo boven je knieen enzo. Zo van het gaat waaien en je kont is zichtbaar
Dat is niet klein dat is 2/3 cm onder gemiddeld.quote:
michel haakt ook in op je ademquote:
Ja maar dat vind ik echt veel te klein. Elke broek is veel te lang, zit gewoon niet mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er jurkjes tot onder je knieën dan? Mijn rode hoort volgens mij ook tot mijn knieën. En heb ook nog een witte, maar dat zijn allebei niet zulke losse, dus ze kunnen ook niet opwaaien.
[..]
Dat is niet klein dat is 2/3 cm onder gemiddeld.
Haha miverquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
michel haakt ook in op je adem![]()
je weet zelf hoe lekker je ruikt als je uitblaast![]()
dus je kunt mij niets verwijten
jij ook provincie ja
hahaha, voor jou wil ik wel ontwerrp maken
en letterlijk dagen ermee bezig zijn
nee, heb niet alle posts na deze van jou gelezen
maar je weet
je bent de 4e overijsselse met wie enig zinnig contact
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Had vroeger een vriendin die iets van 1.75 was maar die benen waren net zo lang als van een andere vriendin van 1.65 en die heeft geen lange benen ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha was het maar zo. Zou een moord doen voor lange benen.
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Had vroeger een vriendin die iets van 1.75 was maar die benen waren net zo lang als van een andere vriendin van 1.65 en die heeft geen lange benen ofzo.
kindermaatjes?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.maar ik wil echt gewoon langere benen. Kan ik tenminste een keer een broek kopen die niet nog 10 cm te lang is.
dank jequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha miver
Dat vind ik wel alleraardigst van je
Maar ik heb nu bierademhihi
Lengtematen? Maar kindermaten is wel voor echt korte pootjes dan.quote:
T mag eh.. het is namelijk weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je
gerust lief meisje, deze cowboy ook beetje bieradem![]()
klinkt goed ! voor jou dans ik dag en nacht, serieus he!
Bij mij zijn ze soms tekort.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.maar ik wil echt gewoon langere benen. Kan ik tenminste een keer een broek kopen die niet nog 10 cm te lang is.
in groep 6/7quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef moomoo het volgende:
maar als 1.67 ongeveer gemiddeld is, waar zijn dan alle meisjes van 1.50?
Someone's not gonna approve of this postquote:
2e dag dat je over goud spreektquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
T mag eh.. het is namelijk weekend
Alleen jammer dat ik van bier zo vaak naar de wc moet
Ik kreeg een liedje in m'n hoofd.. Te ernstig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze ronde boobies.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
het gebeurd dan ook dagelijks dat ik moetquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
2e dag dat je over goud spreekt
dus ik kreeg geen liedje, maar je weet welk geluid
we leven op een waterplaneet, van blauw tot geel, eens
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:53 schreef Fascination het volgende:
aiii spangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze ronde boobies.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
ja ok, maar er moeten ook volwassen vrouwen zijn van rond de 1.50 toch? Die zijn tenminste legaal.quote:
Respect chica.quote:
Ja ik ben 1,58 en voor mij zijn ze echt precies goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lengtematen? Maar kindermaten is wel voor echt korte pootjes dan.Ik kon vroeger toen ik nog zo klein was (jaar of 12, maar wel kind qua vormen) nooit broeken vinden die lang genoeg waren. En de damesmaten waren veel te groot altijd.
aiiii, ja en een broek zelf korter maken dat ziet er al meteen niet meer uitquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zijn niet gemaakt voor mijn heupen.![]()
Dat zijn van die Aziatische vrouwtjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja ok, maar er moeten ook volwassen vrouwen zijn van rond de 1.50 toch? Die zijn tenminste legaal.
hm. Die zijn soms wel leuk. Maar blanke meisjes zijn het leukst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn van die Aziatische vrouwtjes.
fout geeft niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
het gebeurd dan ook dagelijks dat ik moet![]()
Dat liedje was ook fout.. Dus je mist er niks aan.. Zal zo wel ff een chill nummertje zoeken (a)
Ik volg je aardigquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
fout geeft niet hoor![]()
wil altijd wel luisteren welke tonen er blazen
vanuit de frambozenkleur
die je zeker van binnen hebt
(ja je mag zeggen dat ik raar typ, wel een (k) voor jou )
mmm, ik luister hem dus nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik volg je aardig.. (K)
nrtje van Feist maar doen dan.. Heerlijk, met (nu) een rode lambrusco in m'n hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |