chill?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef MiVer het volgende:
goed, even kijken dan maar, of het nog, mellow kan zijn hier
neeen okee maar nog wel WINNING en haha het is friririrdaayquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef moomoo het volgende:
[..]
af en toe, maar da's niets vergeleken met een paar weken terug.
Ik heb nog een ander gezicht whiwhiwhihiWIHWHWIquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef MiVer het volgende:
als ik aan Crack denk, kan ik denken aan Supercrack
[ afbeelding ]
maar ja Crack kent vele gezichten:
[ afbeelding ]
weet niet...
groetjes Supercrack !quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander gezicht whiwhiwhihiWIHWHWI
Wel super crack ja, en super miver
Haha echt wel. Wat een treffende flame.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef MiVer het volgende:
en chai heeft dom provincie-outfitje hahaha
Ik zie echte provinciemeisjes dat niet dragen hoor. Jij wel?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:31 schreef Dqod het volgende:
Moet je eerlijk zeggen dat ik dat jurkje wel leuk vond..
Mja, ik kom ook uit Overijssel.. dus.. sja![]()
![]()
Ik ben ze nog niet eerder tegengekomen.. Helaas.. Anders had dit provinciemeisje er ook wel een gekocht.. Geen grapquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie echte provinciemeisjes dat niet dragen hoor. Jij wel?
Hoe kan dat, jij bent zelf toch ook al kort?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Vind jurkies ook leuk, mijne zijn te kort
Het rokje wat ik heb gekocht is ook wel ernstig kort hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Dat hebben we jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef tliciouz het volgende:
Hebben we het over het rode jurkje van chai?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat, jij bent zelf toch ook al kort?
Ja dat provinciejurkje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef tliciouz het volgende:
Hebben we het over het rode jurkje van chai?
mja weet ook niet.. maarja moet broekje onder ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat, jij bent zelf toch ook al kort?
We hebben gewoon kindermaatjes crackerquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja weet ook niet.. maarja moet broekje onder ofzo.
ja, goede vraag
Ik draag wel kinderbroeken jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hebben gewoon kindermaatjes cracker
Kinderbroeken niet.. Wel geregeld hempjes gekocht van de kinderafdeling hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik draag wel kinderbroeken jalekker goedkoop wel
SPIDERMAN ONDERBROEKquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinderbroeken niet.. Wel geregeld hempjes gekocht van de kinderafdeling haha.. Mja.. Het past en ze zijn leuk
IK WIL M!!!!!quote:
haha, te kortquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |