Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja weet ook niet.. maarja moet broekje onder ofzo.
ja, goede vraag
ja ik draag ze pas sinds vorig jaar maar sommige zijn ook echtk ort hoor, echt zo boven je knieen enzo. Zo van het gaat waaien en je kont is zichtbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.
Hoe lang ben je Tli?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben hartstikke klein maar zelfs een jurkje is te kort. Misschien komt dat omdat ik pas sinds dit jaar jurkjes draag.
Iig langerderderder dan mij.. Maar miss ook nietquote:
Nvm my post.. Niet dusquote:
hoe was jij ook al weer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iig langerderderder dan mij.. Maar miss ook niet
Zijn er jurkjes tot onder je knieën dan? Mijn rode hoort volgens mij ook tot mijn knieën. En heb ook nog een witte, maar dat zijn allebei niet zulke losse, dus ze kunnen ook niet opwaaien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik draag ze pas sinds vorig jaar maar sommige zijn ook echtk ort hoor, echt zo boven je knieen enzo. Zo van het gaat waaien en je kont is zichtbaar
Dat is niet klein dat is 2/3 cm onder gemiddeld.quote:
michel haakt ook in op je ademquote:
Ja maar dat vind ik echt veel te klein. Elke broek is veel te lang, zit gewoon niet mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er jurkjes tot onder je knieën dan? Mijn rode hoort volgens mij ook tot mijn knieën. En heb ook nog een witte, maar dat zijn allebei niet zulke losse, dus ze kunnen ook niet opwaaien.
[..]
Dat is niet klein dat is 2/3 cm onder gemiddeld.
Haha miverquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
michel haakt ook in op je adem![]()
je weet zelf hoe lekker je ruikt als je uitblaast![]()
dus je kunt mij niets verwijten
jij ook provincie ja
hahaha, voor jou wil ik wel ontwerrp maken
en letterlijk dagen ermee bezig zijn
nee, heb niet alle posts na deze van jou gelezen
maar je weet
je bent de 4e overijsselse met wie enig zinnig contact
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Had vroeger een vriendin die iets van 1.75 was maar die benen waren net zo lang als van een andere vriendin van 1.65 en die heeft geen lange benen ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha was het maar zo. Zou een moord doen voor lange benen.
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Had vroeger een vriendin die iets van 1.75 was maar die benen waren net zo lang als van een andere vriendin van 1.65 en die heeft geen lange benen ofzo.
kindermaatjes?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan is je bovenlichaam langer ofzo.maar ik wil echt gewoon langere benen. Kan ik tenminste een keer een broek kopen die niet nog 10 cm te lang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |