Kunt misschien een kamer in WD's huis huren. Die woont niet ver van Roffa af.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef MouzurX het volgende:
Pff een master zoeken en minor etc valt niet mee.
In rotterdam heb je wel veel masters, alleen dan zal ik of moeten verhuizen of vrij lang reizen.
alsof ik hem binnenlaat.quote:Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Kunt misschien een kamer in WD's huis huren. Die woont niet ver van Roffa af.
bahahahaquote:Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n aantrekkelijke jongeman buiten laten staan? Hij vindt je zelfs een dame.
Wrijf het er lekker inquote:Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
LOL mensen die eredivisie live opzeggen HAHAHA
Present, het Nederlands voetbal is niet om aan te zien.quote:Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
LOL mensen die eredivisie live opzeggen HAHAHA
homoquote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Present, het Nederlands voetbal is niet om aan te zien.
Zap eens een avond tussen Eredivisie Live en Sport1. Dan snap je wat ik bedoel.quote:
Ken je toch nietquote:
Niet lang zeg ik toch, paar weken. Ik houd dat niet bij, omdat ik toch niet aan 'exclusive' doe.quote:Op zondag 24 april 2011 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Daarom juist, hoe lang ben je al met haar bezig?
24 april -> 18 juni = bijna 2 maanden.
Dan moet je al minstens 2 maanden met der bezig zijn
Als het dan niets meer is krijg ik echt wel iemand anders mee, dus geen zorgenquote:Op zondag 24 april 2011 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Dude je moet niet verder plannen dan je het al hebt.
Zullen ze van balen, zeg.quote:Op zondag 24 april 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben voor elke ploeg die tegen psv moet.
Dat is toch een klootviool. Zonder hem speelt PSV beter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
hahaha rood voor engelaar waar die geel had motte krijge
Amen.quote:Op zondag 24 april 2011 15:48 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Dat is toch een klootviool. Zonder hem speelt PSV beter.
tis nu 2-1 feyenoordquote:
Hij loopt achter. En hard.quote:Op zondag 24 april 2011 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tis nu 2-1 feyenoord
met je 1-1
en utreg is 3-1.
Blegh ze lopen achter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tis nu 2-1 feyenoord
met je 1-1
en utreg is 3-1.
http://www.eredivisie.nl/ loopt goed hoorquote:
dus dan telt het doelpunt ineens niet?quote:Op zondag 24 april 2011 16:18 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Voor de eerste keer dit seizoen zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |