Thanks.quote:
quote:
Haha, stonden die bij mijn foto'squote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, stonden die bij mijn foto's? Die had ik ook een keer gepost namelijk toen m'n eierstokken rammelden.
Nee ik typ fernandes fok inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, stonden die bij mijn foto's? Die had ik ook een keer gepost namelijk toen m'n eierstokken rammelden.
Whehe, lekker stereotype weer dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik typ fernandes fok inenige plaatjes die je ziet zijn van ons, eten, billen, tieten, pecs en kindjes
Maar ja jij had die idd gepost, blijven schatjes
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef MiVer het volgende:
en chai heeft dom provincie-outfitje hahaha
het woord 'poop' mag niet meer op fok, graag verwijderenquote:
Ik vind deze post aanstootgevendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
het woord 'poop' mag niet meer op fok, graag verwijderen
geef me een notequote:
quote:
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is gebandquote:
HAHAHA SERIEUSquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is geband
Dat was dat plaatje met die masserende handen waar je advies over vroeg, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar serieus mozy die asspic van gister is verwijderd en ik kreeg een kaolo pm erover. deed me denken aan die post waardoor chris is geband
Ja. zegt ie in die pm of ik wil oppassen met wat ik postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |