Toevallig.quote:
ja kankerspange patta togquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
ey je doet gewoon stoer met die schoen achter je
Vertel, wat deed je hartje breken?quote:
Basketbalschoenenquote:
Ik heb alleen vanavond tijd, rest van de week ben ik wegh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fucking beest, wanneer gaan we rocken gang?
Ah. Rest van de week ben ik er ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben er misschien niet vanavond, ga ik wauzen bij matties maar is nog niet zeker.
issues met mn geval. rotjong is het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja kankerspange patta tog![]()
:$, geef R dan krijg je R tog.
[..]
Vertel, wat deed je hartje breken?
Of jullie doen het gewoon nuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah. Rest van de week ben ik er ook nietVolgende week ofzo dan.
Ik vatte dit anders op.quote:
Ik vraag je watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjong is het.
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenarenquote:
Is " Moluks " lekker eten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenaren
Rotjog op je beeldschermmmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjog is het.
Och meisje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
issues met mn geval. rotjong is het.
Ik moet nu ook koken en shit. Als Gridje vanavond thuis blijft stel ik voor dat we even gaan rellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet nu. Zometeen koken voor m'n moeder die hier aan het crashen is. Even stoer doen met mijn Molukse kookskills die ze niet kan evenaren
Ligt eraan waar je van houdt. Het is bijna hetzelfde als Indonesisch, behalve een aantal streekgerechten als papeda enzo, maar daar moet je van houden.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
Ik stap NU op de motor skelter.quote:
Klinkt wel lekker iig, lijkt me wel chill om een " exotische " vriendin te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt. Het is bijna hetzelfde als Indonesisch, behalve een aantal streekgerechten als papeda enzo, maar daar moet je van houden.
Ik ga rijst (met kokosmelk, pandangras en kurkuma) maken met hete kip en sajoerboontjes
Wajoooooo, het is ALTIJD de schuld van jullie mannenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mozy het volgende:
niet eens hoe of wat vas heeft wel een oordeel wajoooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |