Araabquote:
Maisnonmuziek; goede muziek.quote:
Zwitserland heeft er nooit ingezeten. Griekenland is het eerste land wat mogelijk de EU gaat verlaten. De gevolgen zijn nog niet te overzien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wel chill
[..]
En nu is het beter? Spanje staat ook al op omvallen, huizenprijzen blijven dalen. Consumentenvertrouwen is het laagst door alle negatieve berichtgeving.
Als landen uit de de EU zijn, hoor je er ook niks meer over, kijk naar Zwitserland.
Kijken mag, maar aankomen niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gvd, ado, wat had ik nou gezegd over kijken naar meiden die jonger zijn dan 20!
Maar dit is toch ook een gebed zonder einde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwitserland heeft er nooit ingezeten. Griekenland is het eerste land wat mogelijk de EU gaat verlaten. De gevolgen zijn nog niet te overzien.
Ja..quote:
Rofl shit my pantsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey grid ben jij ook al klaar met Diablo 3?
Ja, maar wanneer ze eruit stappen krijg je dat geld nooit meer terug, Griekenland wordt een derde wereld land, met ontzettend veel werklozen en zij die werken tegen armoedige lonen. Investeerders gaan vervolgens de jacht openen op Portugal, Ierland, Spanje en Italië. Wat een implosie van de eurozone mogelijk maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook een gebed zonder einde.
Goed bezig zou je zijn wanneer je al je examens al van binnen en buiten had gekend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ben zo goed bezig ik sleep allemaal gratis kaartjes en gastenplaatsen in de wachtLove it.
Ja dagboekpost blabla.
Wie zegt dat ik dat niet doe dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed bezig zou je zijn wanneer je al je examens al van binnen en buiten had gekend.
Uitgespeeld op Hell.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey grid ben jij ook al klaar met Diablo 3?
Wanneer sjoco beer GTA heeft.quote:
Voor welke feesten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ben zo goed bezig ik sleep allemaal gratis kaartjes en gastenplaatsen in de wachtLove it.
Ja dagboekpost blabla.
Daar hoef je niet alwetend voor te zijn.quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar hoef je niet alwetend voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |