Wat lezen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik neem mijzelf al weken voor dat ik eindelijk begin met lezen. Maar elke keer veranderen mijn plannen.
quote:
Letters die woorden maken.quote:
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik neem mijzelf al weken voor dat ik eindelijk begin met lezen. Maar elke keer veranderen mijn plannen.
quote:
Jammer dat het nog niet echt lekker weer is dat je buiten een boek kunt lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.
Na letterlijk 2 bladzijden val ik in slaap dus het duurt kankerlang voordat ik eindelijk een keer een boek uit heb
Hoe moet ik dat weten ja?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet weten van mijn piemelkunstjes.
James Worthy.quote:
Mond tot mond reclame.quote:
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.
Na letterlijk 2 bladzijden val ik in slaap dus het duurt kankerlang voordat ik eindelijk een keer een boek uit heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet weten van mijn piemelkunstjes.
[..]
Letters die woorden maken.
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
[..]
Jammer dat het nog niet echt lekker weer is dat je buiten een boek kunt lezen.
Dit heb ik ook, als ik mijn bed aanraak ga ik gewoon in comateuze toestandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen ben lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik niets
Hard gelachen om dat boek.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
James Worthy.
[..]
Mond tot mond reclame.
[..]
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.
Goed opletten op het volgende feest waar ik mij bevind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zal het wel even vragen aan euhmm...
Nu doen danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
James Worthy.
[..]
Mond tot mond reclame.
[..]
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.
quote:Beste Nick,
U heeft op 2 mei een "Sinclair cardsharp mes in creditcardvorm" bij ons gekocht. Zojuist zijn we er door de politie op gewezen dat de verkoop van de "Sinclair cardsharp mes in creditcardvorm" zoals door ons gedaan op 2 Mei helemaal niet mag. Dit product mag dus niet in of vanuit Nederland verkocht worden. De uitleg erbij is dat het in Nederland verboden is om messen te verkopen die er niet uitzien als een mes. In dit geval is het mesgedeelte "verstopt" in een creditcardvorm. Omdat we een Nederlands bedrijf zijn dienen we ons aan de Nederlandse wet te houden en zijn we dus genoodzaakt uw bestelling te annuleren.
Vanaf morgen zullen we alle orders annuleren en u uw geld terugstorten. Dit zal gebeuren op dezelfde methode als waarmee u betaald heeft.
Het spijt ons zeer want we vinden het erg vervelend dat we uw order moeten annuleren maar we hopen dat u begrip heeft voor het feit dat we niet anders kunnen.
We zullen ons in het vervolg beter op de hoogte stellen van de Nederlandse wetgeving en ons beperken tot de verkoop van leuke gadgets zonder "scherpe randjes".
Onze excuses maar hopelijk nog wel steeds tot ziens op 1DayFly.com!
Tof boek wel.quote:
Aan een bureau lees ik ook nooit, maar gewoon op de bank, dan blijf ik wel wakker. Moet wel een enigszins actieve houding aannemen anders worden mijn oogleden ook snel zwaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik niets
zukkeltje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een grotere hamer nodig want ik kom niet voorbij de login server
Jij speelt ook al D3?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een grotere hamer nodig want ik kom niet voorbij de login server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |