Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt het was de Albert HeijnMjah, ik heb bij 2 café's gesolliciteerd maar ben het niet geworden, sollicitatie bij Appie gehad zodat ik tenminste íets heb in de tussentijd maar allemaal kanker gedoe daar. Wijf met wie ik gesprek had is spoorloos en de managers weten niet waar m'n gegevens zijn en de functie bleek niet meer open te staan dus ben nu weer bezig met Werving&Selectie te contacteren en shit
Dat ding van jou had me ook teruggemaild maar zeiden dat ze niks in de horeca hebben, alleen schipholshit maar dat wil ik ook niet
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven. Is niet echt handig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chick wat zanik je over dingen niet willen. Je hebt toch modderfocking geld nodig of niet?
heet jij jumi?quote:
Goede instelling ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor wil ik niet helemaal naar Schiphol hoeven.
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
bitch please.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede instelling ja.
[..]
Ik hoorde dat interraciale duoshoots nu helemaal de shit zijn.
Welke bureau's ga je benaderen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker internationaal modellerereren. Geld monni jwz.
Ik verzin het ook niet.quote:
Geen werk hebben is al helemaal niet praktisch.quote:
Ga ik jou niet aan je neus hangen. Idiot. Dit is fok remember.quote:
Maakt niet uit, ik heb alweer een volgende afspraak voor sollicitatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen werk hebben is al helemaal niet praktisch.
100 foto's en naam + achternaam hier posten maar dit is privacy gevoelige shit inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga ik jou niet aan je neus hangen. Idiot. Dit is fok remember.
Ja man achternaam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
100 foto's en naam + achternaam hier posten maar dit is privacy gevoelige shit inderdaad.
Succes in ieder geval.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja man achternaam.kk zemmel scheer je weg.
Ik boek wel een maandje bij.quote:
Nee, heb echt totaal geen modellengezichtquote:
Jij vuige sloppy drunk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Btjuh knetterwaus naakt op het strand dansen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Maar dat is tijdens Appelsap.
Jammerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik boek wel een maandje bij.
[..]
Nee, heb echt totaal geen modellengezichtIk ben ook te klein denk ik.
Wat lezen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik neem mijzelf al weken voor dat ik eindelijk begin met lezen. Maar elke keer veranderen mijn plannen.
quote:
Letters die woorden maken.quote:
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik neem mijzelf al weken voor dat ik eindelijk begin met lezen. Maar elke keer veranderen mijn plannen.
quote:
Jammer dat het nog niet echt lekker weer is dat je buiten een boek kunt lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.
Na letterlijk 2 bladzijden val ik in slaap dus het duurt kankerlang voordat ik eindelijk een keer een boek uit heb
Hoe moet ik dat weten ja?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet weten van mijn piemelkunstjes.
James Worthy.quote:
Mond tot mond reclame.quote:
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben aan een boek begonnen en heb het welgeteld 6 blz volgehouden.
Na letterlijk 2 bladzijden val ik in slaap dus het duurt kankerlang voordat ik eindelijk een keer een boek uit heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet weten van mijn piemelkunstjes.
[..]
Letters die woorden maken.
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
[..]
Jammer dat het nog niet echt lekker weer is dat je buiten een boek kunt lezen.
Dit heb ik ook, als ik mijn bed aanraak ga ik gewoon in comateuze toestandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen ben lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik niets
Hard gelachen om dat boek.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
James Worthy.
[..]
Mond tot mond reclame.
[..]
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.
Goed opletten op het volgende feest waar ik mij bevind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zal het wel even vragen aan euhmm...
Nu doen danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
James Worthy.
[..]
Mond tot mond reclame.
[..]
Ik heb ook dat album net niet af kunnen luisteren omdat ik in slaap viel in de metro.
quote:Beste Nick,
U heeft op 2 mei een "Sinclair cardsharp mes in creditcardvorm" bij ons gekocht. Zojuist zijn we er door de politie op gewezen dat de verkoop van de "Sinclair cardsharp mes in creditcardvorm" zoals door ons gedaan op 2 Mei helemaal niet mag. Dit product mag dus niet in of vanuit Nederland verkocht worden. De uitleg erbij is dat het in Nederland verboden is om messen te verkopen die er niet uitzien als een mes. In dit geval is het mesgedeelte "verstopt" in een creditcardvorm. Omdat we een Nederlands bedrijf zijn dienen we ons aan de Nederlandse wet te houden en zijn we dus genoodzaakt uw bestelling te annuleren.
Vanaf morgen zullen we alle orders annuleren en u uw geld terugstorten. Dit zal gebeuren op dezelfde methode als waarmee u betaald heeft.
Het spijt ons zeer want we vinden het erg vervelend dat we uw order moeten annuleren maar we hopen dat u begrip heeft voor het feit dat we niet anders kunnen.
We zullen ons in het vervolg beter op de hoogte stellen van de Nederlandse wetgeving en ons beperken tot de verkoop van leuke gadgets zonder "scherpe randjes".
Onze excuses maar hopelijk nog wel steeds tot ziens op 1DayFly.com!
Tof boek wel.quote:
Aan een bureau lees ik ook nooit, maar gewoon op de bank, dan blijf ik wel wakker. Moet wel een enigszins actieve houding aannemen anders worden mijn oogleden ook snel zwaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies, dan is het wel te doen. Zodra ik in bed ga liggen met een deken over me heen lig ik binnen no time in coma, en aan een bureau lezen ofzo vind ik niets
zukkeltje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een grotere hamer nodig want ik kom niet voorbij de login server
Jij speelt ook al D3?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
FUCKKKK jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
hihahoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Jij wilde eigenlijk "L0t:" registreren toch? Met je dubbele punt.
Klaagt er hier ook al één over jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
Doe niet zo uit de hoogte, dat siert je niet.quote:
Je vindt me toch wel leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte, dat siert je niet.
Pas maar op dat je niet hetzelfde als sally krijgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal :$
Ik heb zojuist een hechtdraadje uit mijn bakkes geropt, het was fantastisch :$ ok gr gr
Hoezo had je hechtingen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal :$
Ik heb zojuist een hechtdraadje uit mijn bakkes geropt, het was fantastisch :$ ok gr gr
Huh? Wat had Sally danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet hetzelfde als sally krijgt.
Kies getrokkenquote:
Wel beetje burgerlijk hoor.quote:
* Kokhalst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ontsteking, te hard gelachen, bek vol pus
Ewwww ja viesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ontsteking, te hard gelachen, bek vol pus
Toen ze m gingen trekken hoorde ik ook dat er pus uitkwam.. Ik kreeg het spaans benauwdquote:
voor jou altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Sala, als ik jou bevredig en alles doe wat je maar wenst, wil je dan een game-pc voor me kopen + diablo 3?
ALLES...
[ afbeelding ]
Kom je donderdag nog pilsje halen danggg? Je bent welkomquote:
optieffen ik play sala nu.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je donderdag nog pilsje halen danggg? Je bent welkom
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen ze m gingen trekken hoorde ik ook dat er pus uitkwam.. Ik kreeg het spaans benauwd
Bakkes niggahquote:
dont joke with me!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je donderdag nog pilsje halen danggg? Je bent welkom
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen ze m gingen trekken hoorde ik ook dat er pus uitkwam.. Ik kreeg het spaans benauwd
... Dit is gewoon affreus sisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?
Duurde ook even voordat ze het met een tang hadden doorgeknipt.
Hij moest echt zijn best doen
Gelukkig leven we niet meer in de middeleeuwen en hebben ze verdovingsmiddelen uitgevondenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
... Dit is gewoon affreus sisNu moet ik huilen
Nee dat wil je nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.
I'm super cerealquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.
Nu wil ik meloenquote:
Ik weet niet hoe lang ik nog de beschikking over een auto heb, maar mij zie je voorlopig niet meer terug in het ov.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
fuck yeah! werkzaamheden aan het spoor richting het oost'n is het maar 3 uur enkele reis
Dat is waar.. Maar toch.. Bahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig leven we niet meer in de middeleeuwen en hebben ze verdovingsmiddelen uitgevonden
Kun jij niet even machinist spelen.. Kar je gewoon in volle gang doorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
fuck yeah! werkzaamheden aan het spoor richting het oost'n is het maar 3 uur enkele reis
Daarom zei ik ook zoals.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je t meemaakt
Maar 2 girls 1 cup vond ik best een anticlimax eigenlijk :$
gad-ver-dammequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?
Duurde ook even voordat ze het met een tang hadden doorgeknipt.
Hij moest echt zijn best doen
Ach soquote:
Hij werkt vast in de ICT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
sala plsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Sala, als ik jou bevredig en alles doe wat je maar wenst, wil je dan een game-pc voor me kopen + diablo 3?
ALLES...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |