dont joke with me!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je donderdag nog pilsje halen danggg? Je bent welkom
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen ze m gingen trekken hoorde ik ook dat er pus uitkwam.. Ik kreeg het spaans benauwd
... Dit is gewoon affreus sisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?
Duurde ook even voordat ze het met een tang hadden doorgeknipt.
Hij moest echt zijn best doen
Gelukkig leven we niet meer in de middeleeuwen en hebben ze verdovingsmiddelen uitgevondenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
... Dit is gewoon affreus sisNu moet ik huilen
Nee dat wil je nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.
I'm super cerealquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, ik zie nog liever al die filmpjes als 2girls1cup, dan deze shizzle te lezen.
Nu wil ik meloenquote:
Ik weet niet hoe lang ik nog de beschikking over een auto heb, maar mij zie je voorlopig niet meer terug in het ov.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
fuck yeah! werkzaamheden aan het spoor richting het oost'n is het maar 3 uur enkele reis
Dat is waar.. Maar toch.. Bahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig leven we niet meer in de middeleeuwen en hebben ze verdovingsmiddelen uitgevonden
Kun jij niet even machinist spelen.. Kar je gewoon in volle gang doorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
fuck yeah! werkzaamheden aan het spoor richting het oost'n is het maar 3 uur enkele reis
Daarom zei ik ook zoals.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je t meemaakt
Maar 2 girls 1 cup vond ik best een anticlimax eigenlijk :$
gad-ver-dammequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik je eens een smakelijk verhaal vertellen van een gezwel achter in mijn keel en dat ze drie verdovende injecties in mijn gehemelte prikten?
Duurde ook even voordat ze het met een tang hadden doorgeknipt.
Hij moest echt zijn best doen
Ach soquote:
Hij werkt vast in de ICT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
sala plsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Sala, als ik jou bevredig en alles doe wat je maar wenst, wil je dan een game-pc voor me kopen + diablo 3?
ALLES...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |