quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hihiaho
Je had toch een tijd zo'n dikke wang of zo? Of was dat niet daarvan
Dit is zijn slaapkkamerquote:
quote:
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hihiaho
inb4 swaffel opmerkingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hihiaho
Mis wel een beetje de my little pony'squote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is zijn slaapkkamer![]()
[ afbeelding ]
Bij mij ging het ook misquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eruit trekken was niet echt een succes verhaal, toch?
Hoezo weet jij mijn Facebook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is zijn slaapkkamer![]()
[ afbeelding ]
Via mij denk ikquote:
Dude.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Salatrel het volgende:
bij mij ging het ontsteken... als je dan te hard moest lachen had je opeens een bek vol pus
Zo, hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpen
Als je moest lachen dan gierde je het uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Salatrel het volgende:
bij mij ging het ontsteken... als je dan te hard moest lachen had je opeens een bek vol pus
Dat is niet de bedoeling, ik dacht dat mijn paardencollectie album op privé stondquote:
Nee ik dacht dat je toen ooit een foto had gepost zelfs, dat je wang of zo dik was van iets.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpen
Waar is kassa 4?quote:
Via Het grote FOK!kers Facebook topicquote:
Godver ik kliktequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Via Het grote FOK!kers Facebook topic
dat is zijquote:
Ja, van pijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je toen ooit een foto had gepost zelfs, dat je wang of zo dik was van iets.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
Hoezo, mag ik mijn geliefde niet bevredigen?quote:
#ZeeKoeSwagquote:
van die mensen die allergisch zijn voor zaadquote:
Ligt het aan mij of lijkt hij op Almon?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hou wel van sesam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
van die mensen die allergisch zijn voor zaad
wie is dan die man die op hem ligt¿quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt hij op Almon?
Nee ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt hij op Almon?
Gelukkig maarquote:
quote:
quote:
Wil niet nog een keer klikken, maar was daar niet toevallig ook een kat aanwezig?quote:
Ik zie geen kat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil niet nog een keer klikken, maar was daar niet toevallig ook een kat aanwezig?
Wie niet. Maar het bestaat echt... allergisch voor sperma tho.quote:
Volgens mij was daar een plaatje van: monla en zijn kat.quote:
dat stripje over ˙uoɯɐן van WDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was daar een plaatje van: monla en zijn kat.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
hier wd
[KLB Efebofielen SC] Nummer veel.
en verderop nog een foto met een ijszak tegen je hoofd
quote:
ja had gepijpt luister nouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
hier wd
[KLB Efebofielen SC] Nummer veel.
en verderop nog een foto met een ijszak tegen je hoofd
quote:
gvdquote:
Doe maarquote:
Eens.quote:
voor je plezier of¿quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat toevallig, ik mag een ruim uur paarden kijken nu
Wat, waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat toevallig, ik mag een ruim uur paarden kijken nu
its a jersey thingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij steeds gebanned wordt. Jordeeeh en NG zijn ook zovaak ge-permbanned en kwamen ook terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de gedachtengang van de admins is niks te snappen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij steeds gebanned wordt. Jordeeeh en NG zijn ook zovaak ge-permbanned en kwamen ook terug.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat doen we met het eten eigenlijk?quote:
quote:
Ik heb zin in pizza.quote:
dikkiequote:
manege, dochter heeft rijles, vind ik best leuk verder, maar ik word afgeleid nu door de pijn onder mn sleutelbeenquote:
Wat moeten die nu weer met mijquote:Boevenvangen @Boevenvangen volgt je nu op Twitter
JE BENT ERBIJquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
Echt, wtf
[..]
Wat moeten die nu weer met mij
JA !quote:
heeft dat te maken met die helikopter misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
Echt, wtf
[..]
quote:
Ow, dat zou kunnen. Dat heb ik wel wereldkundig gemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heeft dat te maken met die helikopter misschien?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Akkoordquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb aardappeltjes voor de oven, sla en filetlapjes.
wtf doet die foto daar nu alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef wise het volgende:
haha owh wow. Leuke foto van WD met vuurrode lipstift![]()
als je lamon zoekt op google images
dat vraag jij je serieus af?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
Echt, wtf
[..]
dunnoquote:
Jaquote:
dat komt uit het topic waar ik breezersletjes na ging doen. GAWD WHYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |