Volgens mij was daar een plaatje van: monla en zijn kat.quote:
dat stripje over ˙uoɯɐן van WDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was daar een plaatje van: monla en zijn kat.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
hier wd
[KLB Efebofielen SC] Nummer veel.
en verderop nog een foto met een ijszak tegen je hoofd
quote:
ja had gepijpt luister nouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
hier wd
[KLB Efebofielen SC] Nummer veel.
en verderop nog een foto met een ijszak tegen je hoofd
quote:
gvdquote:
Doe maarquote:
Eens.quote:
voor je plezier of¿quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat toevallig, ik mag een ruim uur paarden kijken nu
Wat, waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat toevallig, ik mag een ruim uur paarden kijken nu
its a jersey thingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij steeds gebanned wordt. Jordeeeh en NG zijn ook zovaak ge-permbanned en kwamen ook terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de gedachtengang van de admins is niks te snappen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij steeds gebanned wordt. Jordeeeh en NG zijn ook zovaak ge-permbanned en kwamen ook terug.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat doen we met het eten eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |