Mental imagequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, en als je naar de wc moet dat je een tas door het gangpad ziet lopen.
Nee klopt, vind het raar dat je niet zo een paard kan huren voor een middag of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wil ik het liefst ook inderdaad.. Maar dat is niet mogelijk tenzij je een verzorgpaard of eigen paard hebt, best jammer. Maargoed, nu heb ik eindelijk een manege gevonden waar ik ook echt alleen op paarden rijd en naast het Amsterdamse Bos ligtHirlak
quote:
Beste gevoel ooit, op je paard in de bossen crossen. Zo lekker dat ik ervan ga rijmenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee klopt, vind het raar dat je niet zo een paard kan huren voor een middag of zo.Oh dat is wel superlekker! Kan je zo het bos in
Ik heb permanent zo'n puntje verstandskies en iedere keer krijg ik te horen dat hij eruit moet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
Mn laatste verstandskies die mocht blijven komt door. Heb nu een puntje kies en denk elke keer dat het eten is.
smaken verschillen. ik zou hier liever een crossmotor of quad voor pakkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste gevoel ooit, op je paard in de bossen crossen. Zo lekker dat ik ervan ga rijmen
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste gevoel ooit, op je paard in de bossen crossen. Zo lekker dat ik ervan ga rijmen
Zou ik wel doen, mijne ging naar ontsteken toenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb permanent zo'n puntje verstandskies en iedere keer krijg ik te horen dat hij eruit moet.
Liever niet eigenlijk.
Jij lazert gewoon van het paard af.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smaken verschillen. ik zou hier liever een crossmotor of quad voor pakken
Mannen op paarden zijn een beetje raar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smaken verschillen. ik zou hier liever een crossmotor of quad voor pakken
Heb er nog maar 1. Deze mocht definitief blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb permanent zo'n puntje verstandskies en iedere keer krijg ik te horen dat hij eruit moet.
Liever niet eigenlijk.
Nasty..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Zou ik wel doen, mijne ging naar ontsteken toen
Dankjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen op paarden zijn een beetje raar.
waarom denk je dat?quote:
zijn er inderdaad maar weinig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen op paarden zijn een beetje raar.
Dat eruit trekken was niet echt een succes verhaal, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb er nog maar 1. Deze mocht definitief blijven.
Jij rijdt ook paard?quote:
quote:
Nee, halfjaar is m'n tong verlamd geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eruit trekken was niet echt een succes verhaal, toch?
Ja hoor.. pics !quote:
Uhhrggquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, halfjaar is m'n tong verlamd geweest.
Was dat toen je zo'n misvormd gezicht had?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, halfjaar is m'n tong verlamd geweest.
Je bent in de war met je ma.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was dat toen je zo'n misvormd gezicht had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |