Dat stond er .quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat staat er niet meer
Ik weet niet eens meer wat er stond
Ik ook niet.quote:
Niet hierquote:
Nu heb ik ineens zin in sinaasappelsapquote:
Hoi Chaiquote:
Op dit moment ben ik te lui om te lezen, dus kijk ik naar Suske en Wiske op youtube in plaats van een stripboek.quote:
Ik ook.quote:
En ik maar denken dat ik lui benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik te lui om te lezen, dus kijk ik naar Suske en Wiske op youtube in plaats van een stripboek.
Zo laat ik me ook in slaap voorlezen, dmv luisterboeken.
Ik neem soms ook voor een halte de bus.quote:
Ik pak ook de auto voor 2 straten verderquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem soms ook voor een halte de bus.
Ik overtref je in luiheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pak ook de auto voor 2 straten verderDus de bus voor 1 halte SOWIESO
Sinosappelsapquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in sinaasappelsap
ligt eraan, hier heb je soms de volgende halte 2km verderopquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pak ook de auto voor 2 straten verderDus de bus voor 1 halte SOWIESO
Dat is wel duidelijk nu jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik overtref je in luiheid.
Eigenlijk iedereen wel.
Jawel.quote:
Ja maar al is het 300 meterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ligt eraan, hier heb je soms de volgende halte 2km verderop
Ligt eraan waar je woont?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want als je daar de auto voor pakt boek je ook zooo veel tijdwinst.
Eigenlijk wel,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want als je daar de auto voor pakt boek je ook zooo veel tijdwinst.
En toch met de metro gaan hè, zo lui Vas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja, ik loop meestal ook gewoon vanaf de metroFuck de bus
Oh wacht, volgens mij ging het om iets anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel,
mijn vorige school was met het ov 1,5 uur,
maar met de auto maar 1/2 uur.
Je hebt wel gelijk, met de auto is 9/10 keer sneller dan de bus etc. Trein wordt wat lastiger, maar kan ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij ging het om iets anders.
Nvm.
En ik volg het ook niet helemaal, de link van school naar autoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij ging het om iets anders.
Nvm.
Beetje ver he, vanaf Zuidoost naar westquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
En toch met de metro gaan hè, zo lui Vas.
Geen idee, waar ik woon is het goed te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje ver he, vanaf Zuidoost naar west
Ik weet niet waar jij woontquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, waar ik woon is het goed te doen
Ja,soms is de trein wel sneller.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, met de auto is 9/10 keer sneller dan de bus etc. Trein wordt wat lastiger, maar kan ook!
Waarom is dat gelukkig?quote:
Irritant voor automobilisten vind ik, en overigens niet nodig in andere steden dan waar ze nu wel rondrijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom is dat gelukkig?
Ik ben blij dat Den Haag wel 1 metro heeft.
Precies, soms wel en soms nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,soms is de trein wel sneller.
Bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht.
Dat is helemaal geen vervelend traject.
Ben jij niet in de war met trams?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Irritant voor automobilisten vind ik, en overigens niet nodig in andere steden dan waar ze nu wel rondrijden
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met trams?
zolang ze onder de grond blijven heeft een automobilist er gaan last vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Irritant voor automobilisten vind ik, en overigens niet nodig in andere steden dan waar ze nu wel rondrijden
Ah. Nouja, ik heb een brommer dat is altijd handiger dan OVquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
In Drunen, tussen 's-Hertogenbosch en Waalwijk inDorpje dus
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ze onder de grond blijven heeft een automobilist er gaan last van
En die hebben we hier dus ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met trams?
Jazeker, alhoewel ik me afvraag wat dat tegenwoordig kost met de huidige benzine prijzenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah. Nouja, ik heb een brommer dat is altijd handiger dan OV
ja, ik was te langzaam ik weet het.quote:
Ik heb het over die 2 straten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel,
mijn vorige school was met het ov 1,5 uur,
maar met de auto maar 1/2 uur.
Bedoel je nu dat we op wise moeten komen?quote:
Valt best mee, ik heb een zuunige brommert.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jazeker, alhoewel ik me afvraag wat dat tegenwoordig kost met de huidige benzine prijzen
Haha, ik heb geen idee of we ze hier ooit hebben gehad, volgens mij geen van tweeënquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik was te langzaam ik weet het.
maar goed, die dingen hebben we hier allemaal niet.
al hadden we begin vorige eeuw wel een tram hier
Hoi mevrouw JBquote:
Ja, dat dacht ik al (zie tweede reactie)quote:
Iehl.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat we op wise moeten komen?
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb een zuunige brommert.
Nietesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah. Nouja, ik heb een brommer dat is altijd handiger dan OV
lekker plakkerigquote:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Zie mij al op mn brommertje naar Eindhoven gaan
Ze quote wel de juiste persoon, maar niet de juiste post.quote:
haha, zou je wel willen he...quote:
Lekker bijdehand jijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Of een scootaahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Sym? okquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ein Fiddle, natuurlijk wel opgevoerd he gr gr.
Frambozenimonadesiroopquote:
Jepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze quote wel de juiste persoon, maar niet de juiste post.
ligt er aan van waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Ik denk meestal trein bij OV en dat is meestal ook ver.quote:
Ja en warm.quote:
Lelystad...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan van waar.
ik zou best een brommer willen voor in de zomer naar het werk te gaan
Wat heb jij nu weer voor vreemde ideeen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en warm.
Daarna lekker in het zand gaan rollen, dan is het net een kroket.
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan van waar.
ik zou best een brommer willen voor in de zomer naar het werk te gaan
Jij begon, ik maakte het af.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor vreemde ideeen?
Dafuqquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en warm.
erg stil aan de kant van vasquote:
Yesch, is wel fucking heerlijk als de temperaturen hoger worden en je dan lekker op de brommer door Amsterdam rijd, goeie levenquote:
hmm, ja, das ver naar ehv jaquote:
Ik zal jou eens afmakenquote:
Misschien verdwaal je onderweg en beland je in Bergen op Zoom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komen
gelukkig heb ik de mayo bij mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en warm.
ik denk dat ik dan net zo snel op het werk zou zijn. beetje binnendoorweggetjes crossenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komen
Yep dat sowieso, snorscooter door de stad cruisen is heerlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yesch, is wel fucking heerlijk als de temperaturen hoger worden en je dan lekker op de brommer door Amsterdam rijd, goeie leven
of cheeseburger na het...je weet wel....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil graag een kroketje bakken met je
quote:
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.quote:
quote:
quote:
31equote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.
quote:
Dan moet ik wel erg goed mijn best doen om verkeerd te rijden 4ebequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien verdwaal je onderweg en beland je in Bergen op Zoom.
Ik heb wel een grenade helmetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Yep dat sowieso, snorscooter door de stad cruisen is heerlijk
Het is al bijna een uur met de auto, gaat me niet lukken op een scooterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan net zo snel op het werk zou zijn. beetje binnendoorweggetjes crossen
Doomsday?quote:
Stok bij de deur is nu al een klassiekerquote:
Ja, daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg goed mijn best doen om verkeerd te rijden 4ebe
Geweldig, dit soort mensen zouden er meer moeten zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ricko is een beetje de Dolan van de mensen.
Wat een complimentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ricko is een beetje de Dolan van de mensen.
Niets hoor, maar ik zou het wel grappig vinden, mensen op een brommer van Den Bosch naar Rotturrrdam rijdenquote:
Ik ga sowieso voor een motor ipv een auto, kankerlekker over de snelweg scheuren wtfquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ik zou het wel grappig vinden, mensen op een brommer van Den Bosch naar Rotturrrdam rijden
lekker met dit weer inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor een motor ipv een auto, kankerlekker over de snelweg scheuren wtf
Ik heb er nog over nagedacht, maar ik vind een motor eng, want ik kon al amper met een brommer overweg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor een motor ipv een auto, kankerlekker over de snelweg scheuren wtf
Dan kom ik langs, welke kant op?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ik zou het wel grappig vinden, mensen op een brommer van Den Bosch naar Rotturrrdam rijden
Hoezo kan je niet met een brommer overweg? Een kind kan de was doen etc etcquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nog over nagedacht, maar ik vind een motor eng, want ik kon al amper met een brommer overweg.
Inb4 4ebe kan ook al niet met een auto overweg.
Beide natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kom je op een motor wel met je voeten aan de grond?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nog over nagedacht, maar ik vind een motor eng, want ik kon al amper met een brommer overweg.
Inb4 4ebe kan ook al niet met een auto overweg.
En niets hoor, ook lekker positiefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, 4ebe heeft ook een shetland pony want gewone paarden zijn te groot.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je op een motor wel met je voeten aan de grond?
Rijden lukt wel, maar ik weet niet..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet met een brommer overweg? Een kind kan de was doen etc etc
ja, maar bij een paard is het niet de bedoeling dat je voeten de grond kunnen rakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, 4ebe heeft ook een shetland pony want gewone paarden zijn te groot.
Nee natuurlijk niet.. dat is ook een belangrijke factor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je op een motor wel met je voeten aan de grond?
Ja en cavia's, want capibara's kan ik niet handelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, 4ebe heeft ook een shetland pony want gewone paarden zijn te groot.
Om op te stappen moet je lang zijn voor een gewoon paard. 4ebe kan nog maar net een shetland op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij een paard is het niet de bedoeling dat je voeten de grond kunnen raken
ik ken wel een vrouw die dr motor daar extra voor had laten aanpassenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. dat is ook een belangrijke factor.
Kan ik me voorstellen, anders rijd het niet lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken wel een vrouw die dr motor daar extra voor had laten aanpassen
Dafuqquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. dat is ook een belangrijke factor.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij een paard is het niet de bedoeling dat je voeten de grond kunnen raken
Nee maar even serieusquote:
true, of gewoon niet paardrijden..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om op te stappen moet je lang zijn voor een gewoon paard. 4ebe kan nog maar net een shetland op.
Ik ga het niet vragen, maar ik heb er een leuk beeld bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee maar even serieusik ben te klein voor die dingen.
Volgens mij flikker ik dan bij elk stoplicht met motor en al om.
Ho wacht, rijd jij ook paard ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om op te stappen moet je lang zijn voor een gewoon paard. 4ebe kan nog maar net een shetland op.
4ebe is 1.56quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee maar even serieusik ben te klein voor die dingen.
Volgens mij flikker ik dan bij elk stoplicht met motor en al om.
zal ik jou ff berijden als een paardquote:
dat valt toch nog best mee..quote:
Ik kreeg altijd de gare prijzen. Was er klaar mee. Wilde los rijden. We hebben wel paarden bij m'n oom dus dan kan ik wel rijden, maar zoals boven, is gooi dus vrij rijden.quote:
Ietsje groter.quote:
1,57 danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ietsje groter.
Het heeft ook voordelen, geen extra beenruimte nodig in het vliegtuig.
Nee, dat is gemiddeld gezien heel klein.quote:
nee, want kinderstoel zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ietsje groter.
4ebe is de partner van frodoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ietsje groter.
klopt, maar ik ken (volwassen) meisjes die kleiner zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is gemiddeld gezien heel klein.
Ik zou dan in een tas gaan zitten en me door iemand mee laten voeren als handbagage, dat scheelt kosten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ietsje groter.
quote:
gare prijzen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de gare prijzen. Was er klaar mee. Wilde los rijden. We hebben wel paarden bij m'n oom dus dan kan ik wel rijden, maar zoals boven, is gooi dus vrij rijden.
Goeden ideequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou dan in een tas gaan zitten en me door iemand mee laten voeren als handbagage, dat scheelt kosten.
Dat wil ik het liefst ook inderdaad.. Maar dat is niet mogelijk tenzij je een verzorgpaard of eigen paard hebt, best jammer. Maargoed, nu heb ik eindelijk een manege gevonden waar ik ook echt alleen op paarden rijd en naast het Amsterdamse Bos ligtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de gare prijzen. Was er klaar mee. Wilde los rijden. We hebben wel paarden bij m'n oom dus dan kan ik wel rijden, maar zoals boven, is gooi dus vrij rijden.
Ja, ik deed wedstrijd rijden en kreeg zielige prijzen. Mini bekers.quote:
Hehe, en als je naar de wc moet dat je een tas door het gangpad ziet lopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeden idee![]()
Wel even luchtgaatjes prikken.
Mental imagequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, en als je naar de wc moet dat je een tas door het gangpad ziet lopen.
Nee klopt, vind het raar dat je niet zo een paard kan huren voor een middag of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wil ik het liefst ook inderdaad.. Maar dat is niet mogelijk tenzij je een verzorgpaard of eigen paard hebt, best jammer. Maargoed, nu heb ik eindelijk een manege gevonden waar ik ook echt alleen op paarden rijd en naast het Amsterdamse Bos ligtHirlak
quote:
Beste gevoel ooit, op je paard in de bossen crossen. Zo lekker dat ik ervan ga rijmenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee klopt, vind het raar dat je niet zo een paard kan huren voor een middag of zo.Oh dat is wel superlekker! Kan je zo het bos in
Ik heb permanent zo'n puntje verstandskies en iedere keer krijg ik te horen dat hij eruit moet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
Mn laatste verstandskies die mocht blijven komt door. Heb nu een puntje kies en denk elke keer dat het eten is.
smaken verschillen. ik zou hier liever een crossmotor of quad voor pakkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste gevoel ooit, op je paard in de bossen crossen. Zo lekker dat ik ervan ga rijmen
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste gevoel ooit, op je paard in de bossen crossen. Zo lekker dat ik ervan ga rijmen
Zou ik wel doen, mijne ging naar ontsteken toenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb permanent zo'n puntje verstandskies en iedere keer krijg ik te horen dat hij eruit moet.
Liever niet eigenlijk.
Jij lazert gewoon van het paard af.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smaken verschillen. ik zou hier liever een crossmotor of quad voor pakken
Mannen op paarden zijn een beetje raar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smaken verschillen. ik zou hier liever een crossmotor of quad voor pakken
Heb er nog maar 1. Deze mocht definitief blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb permanent zo'n puntje verstandskies en iedere keer krijg ik te horen dat hij eruit moet.
Liever niet eigenlijk.
Nasty..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Zou ik wel doen, mijne ging naar ontsteken toen
Dankjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen op paarden zijn een beetje raar.
waarom denk je dat?quote:
zijn er inderdaad maar weinig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen op paarden zijn een beetje raar.
Dat eruit trekken was niet echt een succes verhaal, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb er nog maar 1. Deze mocht definitief blijven.
Jij rijdt ook paard?quote:
quote:
Nee, halfjaar is m'n tong verlamd geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eruit trekken was niet echt een succes verhaal, toch?
Ja hoor.. pics !quote:
Uhhrggquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, halfjaar is m'n tong verlamd geweest.
Was dat toen je zo'n misvormd gezicht had?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, halfjaar is m'n tong verlamd geweest.
Je bent in de war met je ma.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was dat toen je zo'n misvormd gezicht had?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hihiaho
Je had toch een tijd zo'n dikke wang of zo? Of was dat niet daarvan
Dit is zijn slaapkkamerquote:
quote:
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hihiaho
inb4 swaffel opmerkingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hihiaho
Mis wel een beetje de my little pony'squote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is zijn slaapkkamer![]()
[ afbeelding ]
Bij mij ging het ook misquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eruit trekken was niet echt een succes verhaal, toch?
Hoezo weet jij mijn Facebook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is zijn slaapkkamer![]()
[ afbeelding ]
Via mij denk ikquote:
Dude.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Salatrel het volgende:
bij mij ging het ontsteken... als je dan te hard moest lachen had je opeens een bek vol pus
Zo, hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpen
Als je moest lachen dan gierde je het uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Salatrel het volgende:
bij mij ging het ontsteken... als je dan te hard moest lachen had je opeens een bek vol pus
Dat is niet de bedoeling, ik dacht dat mijn paardencollectie album op privé stondquote:
Nee ik dacht dat je toen ooit een foto had gepost zelfs, dat je wang of zo dik was van iets.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpen
Waar is kassa 4?quote:
Via Het grote FOK!kers Facebook topicquote:
Godver ik kliktequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Via Het grote FOK!kers Facebook topic
dat is zijquote:
Ja, van pijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je toen ooit een foto had gepost zelfs, dat je wang of zo dik was van iets.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
Hoezo, mag ik mijn geliefde niet bevredigen?quote:
#ZeeKoeSwagquote:
van die mensen die allergisch zijn voor zaadquote:
Ligt het aan mij of lijkt hij op Almon?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hou wel van sesam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
van die mensen die allergisch zijn voor zaad
wie is dan die man die op hem ligtżquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt hij op Almon?
Nee ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt hij op Almon?
Gelukkig maarquote:
quote:
quote:
Wil niet nog een keer klikken, maar was daar niet toevallig ook een kat aanwezig?quote:
Ik zie geen kat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil niet nog een keer klikken, maar was daar niet toevallig ook een kat aanwezig?
Wie niet. Maar het bestaat echt... allergisch voor sperma tho.quote:
Volgens mij was daar een plaatje van: monla en zijn kat.quote:
dat stripje over ˙uoɯɐן van WDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was daar een plaatje van: monla en zijn kat.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
hier wd
[KLB Efebofielen SC] Nummer veel.
en verderop nog een foto met een ijszak tegen je hoofd
quote:
ja had gepijpt luister nouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
hier wd
[KLB Efebofielen SC] Nummer veel.
en verderop nog een foto met een ijszak tegen je hoofd
quote:
gvdquote:
Doe maarquote:
Eens.quote:
voor je plezier ofżquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat toevallig, ik mag een ruim uur paarden kijken nu
Wat, waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat toevallig, ik mag een ruim uur paarden kijken nu
its a jersey thingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij steeds gebanned wordt. Jordeeeh en NG zijn ook zovaak ge-permbanned en kwamen ook terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de gedachtengang van de admins is niks te snappen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij steeds gebanned wordt. Jordeeeh en NG zijn ook zovaak ge-permbanned en kwamen ook terug.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat doen we met het eten eigenlijk?quote:
quote:
Ik heb zin in pizza.quote:
dikkiequote:
manege, dochter heeft rijles, vind ik best leuk verder, maar ik word afgeleid nu door de pijn onder mn sleutelbeenquote:
Wat moeten die nu weer met mijquote:Boevenvangen @Boevenvangen volgt je nu op Twitter
JE BENT ERBIJquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
Echt, wtf
[..]
Wat moeten die nu weer met mij
JA !quote:
heeft dat te maken met die helikopter misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
Echt, wtf
[..]
quote:
Ow, dat zou kunnen. Dat heb ik wel wereldkundig gemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heeft dat te maken met die helikopter misschien?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Akkoordquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb aardappeltjes voor de oven, sla en filetlapjes.
wtf doet die foto daar nu alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef wise het volgende:
haha owh wow. Leuke foto van WD met vuurrode lipstift![]()
als je lamon zoekt op google images
dat vraag jij je serieus af?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
Echt, wtf
[..]
dunnoquote:
Jaquote:
dat komt uit het topic waar ik breezersletjes na ging doen. GAWD WHYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |