Bij mij ging het ook misquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eruit trekken was niet echt een succes verhaal, toch?
Hoezo weet jij mijn Facebook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is zijn slaapkkamer![]()
[ afbeelding ]
Via mij denk ikquote:
Dude.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Salatrel het volgende:
bij mij ging het ontsteken... als je dan te hard moest lachen had je opeens een bek vol pus
Zo, hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpen
Als je moest lachen dan gierde je het uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Salatrel het volgende:
bij mij ging het ontsteken... als je dan te hard moest lachen had je opeens een bek vol pus
Dat is niet de bedoeling, ik dacht dat mijn paardencollectie album op privé stondquote:
Nee ik dacht dat je toen ooit een foto had gepost zelfs, dat je wang of zo dik was van iets.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me kaak was opgezwollen van het pijpen
Waar is kassa 4?quote:
Via Het grote FOK!kers Facebook topicquote:
Godver ik kliktequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Via Het grote FOK!kers Facebook topic
dat is zijquote:
Ja, van pijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je toen ooit een foto had gepost zelfs, dat je wang of zo dik was van iets.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
Hoezo, mag ik mijn geliefde niet bevredigen?quote:
#ZeeKoeSwagquote:
van die mensen die allergisch zijn voor zaadquote:
Ligt het aan mij of lijkt hij op Almon?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |