Misschien verdwaal je onderweg en beland je in Bergen op Zoom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komen
gelukkig heb ik de mayo bij mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en warm.
Daarna lekker in het zand gaan rollen, dan is het net een kroket.
ik denk dat ik dan net zo snel op het werk zou zijn. beetje binnendoorweggetjes crossenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komen
Yep dat sowieso, snorscooter door de stad cruisen is heerlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yesch, is wel fucking heerlijk als de temperaturen hoger worden en je dan lekker op de brommer door Amsterdam rijd, goeie leven
of cheeseburger na het...je weet wel....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil graag een kroketje bakken met je
quote:
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.quote:
quote:
quote:
31equote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.
quote:
Dan moet ik wel erg goed mijn best doen om verkeerd te rijden 4ebequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien verdwaal je onderweg en beland je in Bergen op Zoom.
Ik heb wel een grenade helmetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Yep dat sowieso, snorscooter door de stad cruisen is heerlijk
Het is al bijna een uur met de auto, gaat me niet lukken op een scooterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan net zo snel op het werk zou zijn. beetje binnendoorweggetjes crossen
Doomsday?quote:
Stok bij de deur is nu al een klassiekerquote:
Ja, daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg goed mijn best doen om verkeerd te rijden 4ebe
Geweldig, dit soort mensen zouden er meer moeten zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ricko is een beetje de Dolan van de mensen.
Wat een complimentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ricko is een beetje de Dolan van de mensen.
Niets hoor, maar ik zou het wel grappig vinden, mensen op een brommer van Den Bosch naar Rotturrrdam rijdenquote:
Ik ga sowieso voor een motor ipv een auto, kankerlekker over de snelweg scheuren wtfquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ik zou het wel grappig vinden, mensen op een brommer van Den Bosch naar Rotturrrdam rijden
lekker met dit weer inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor een motor ipv een auto, kankerlekker over de snelweg scheuren wtf
Ik heb er nog over nagedacht, maar ik vind een motor eng, want ik kon al amper met een brommer overweg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor een motor ipv een auto, kankerlekker over de snelweg scheuren wtf
Dan kom ik langs, welke kant op?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ik zou het wel grappig vinden, mensen op een brommer van Den Bosch naar Rotturrrdam rijden
Hoezo kan je niet met een brommer overweg? Een kind kan de was doen etc etcquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nog over nagedacht, maar ik vind een motor eng, want ik kon al amper met een brommer overweg.
Inb4 4ebe kan ook al niet met een auto overweg.
Beide natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kom je op een motor wel met je voeten aan de grond?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nog over nagedacht, maar ik vind een motor eng, want ik kon al amper met een brommer overweg.
Inb4 4ebe kan ook al niet met een auto overweg.
En niets hoor, ook lekker positiefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, 4ebe heeft ook een shetland pony want gewone paarden zijn te groot.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je op een motor wel met je voeten aan de grond?
Rijden lukt wel, maar ik weet niet..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet met een brommer overweg? Een kind kan de was doen etc etc
ja, maar bij een paard is het niet de bedoeling dat je voeten de grond kunnen rakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, 4ebe heeft ook een shetland pony want gewone paarden zijn te groot.
Nee natuurlijk niet.. dat is ook een belangrijke factor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je op een motor wel met je voeten aan de grond?
Ja en cavia's, want capibara's kan ik niet handelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, 4ebe heeft ook een shetland pony want gewone paarden zijn te groot.
Om op te stappen moet je lang zijn voor een gewoon paard. 4ebe kan nog maar net een shetland op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij een paard is het niet de bedoeling dat je voeten de grond kunnen raken
ik ken wel een vrouw die dr motor daar extra voor had laten aanpassenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. dat is ook een belangrijke factor.
Kan ik me voorstellen, anders rijd het niet lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken wel een vrouw die dr motor daar extra voor had laten aanpassen
Dafuqquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. dat is ook een belangrijke factor.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij een paard is het niet de bedoeling dat je voeten de grond kunnen raken
Nee maar even serieusquote:
true, of gewoon niet paardrijden..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om op te stappen moet je lang zijn voor een gewoon paard. 4ebe kan nog maar net een shetland op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |