Misschien verdwaal je onderweg en beland je in Bergen op Zoom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komen
gelukkig heb ik de mayo bij mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en warm.
Daarna lekker in het zand gaan rollen, dan is het net een kroket.
ik denk dat ik dan net zo snel op het werk zou zijn. beetje binnendoorweggetjes crossenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komen
Yep dat sowieso, snorscooter door de stad cruisen is heerlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yesch, is wel fucking heerlijk als de temperaturen hoger worden en je dan lekker op de brommer door Amsterdam rijd, goeie leven
of cheeseburger na het...je weet wel....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil graag een kroketje bakken met je
quote:
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.quote:
quote:
quote:
31equote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nou steeds, maar het wordt maar niet in de praktijk gebracht.
quote:
Dan moet ik wel erg goed mijn best doen om verkeerd te rijden 4ebequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien verdwaal je onderweg en beland je in Bergen op Zoom.
Ik heb wel een grenade helmetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Yep dat sowieso, snorscooter door de stad cruisen is heerlijk
Het is al bijna een uur met de auto, gaat me niet lukken op een scooterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan net zo snel op het werk zou zijn. beetje binnendoorweggetjes crossen
Doomsday?quote:
Stok bij de deur is nu al een klassiekerquote:
Ja, daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg goed mijn best doen om verkeerd te rijden 4ebe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |