Dat stond er .quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat staat er niet meer
Ik weet niet eens meer wat er stond
Ik ook niet.quote:
Niet hierquote:
Nu heb ik ineens zin in sinaasappelsapquote:
Hoi Chaiquote:
Op dit moment ben ik te lui om te lezen, dus kijk ik naar Suske en Wiske op youtube in plaats van een stripboek.quote:
Ik ook.quote:
En ik maar denken dat ik lui benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik te lui om te lezen, dus kijk ik naar Suske en Wiske op youtube in plaats van een stripboek.
Zo laat ik me ook in slaap voorlezen, dmv luisterboeken.
Ik neem soms ook voor een halte de bus.quote:
Ik pak ook de auto voor 2 straten verderquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem soms ook voor een halte de bus.
Ik overtref je in luiheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pak ook de auto voor 2 straten verderDus de bus voor 1 halte SOWIESO
Sinosappelsapquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in sinaasappelsap
ligt eraan, hier heb je soms de volgende halte 2km verderopquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pak ook de auto voor 2 straten verderDus de bus voor 1 halte SOWIESO
Dat is wel duidelijk nu jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik overtref je in luiheid.
Eigenlijk iedereen wel.
Jawel.quote:
Ja maar al is het 300 meterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ligt eraan, hier heb je soms de volgende halte 2km verderop
Ligt eraan waar je woont?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want als je daar de auto voor pakt boek je ook zooo veel tijdwinst.
Eigenlijk wel,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want als je daar de auto voor pakt boek je ook zooo veel tijdwinst.
En toch met de metro gaan hè, zo lui Vas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja, ik loop meestal ook gewoon vanaf de metroFuck de bus
Oh wacht, volgens mij ging het om iets anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel,
mijn vorige school was met het ov 1,5 uur,
maar met de auto maar 1/2 uur.
Je hebt wel gelijk, met de auto is 9/10 keer sneller dan de bus etc. Trein wordt wat lastiger, maar kan ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij ging het om iets anders.
Nvm.
En ik volg het ook niet helemaal, de link van school naar autoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij ging het om iets anders.
Nvm.
Beetje ver he, vanaf Zuidoost naar westquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
En toch met de metro gaan hè, zo lui Vas.
Geen idee, waar ik woon is het goed te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje ver he, vanaf Zuidoost naar west
Ik weet niet waar jij woontquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, waar ik woon is het goed te doen
Ja,soms is de trein wel sneller.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, met de auto is 9/10 keer sneller dan de bus etc. Trein wordt wat lastiger, maar kan ook!
Waarom is dat gelukkig?quote:
Irritant voor automobilisten vind ik, en overigens niet nodig in andere steden dan waar ze nu wel rondrijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom is dat gelukkig?
Ik ben blij dat Den Haag wel 1 metro heeft.
Precies, soms wel en soms nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,soms is de trein wel sneller.
Bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht.
Dat is helemaal geen vervelend traject.
Ben jij niet in de war met trams?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Irritant voor automobilisten vind ik, en overigens niet nodig in andere steden dan waar ze nu wel rondrijden
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met trams?
zolang ze onder de grond blijven heeft een automobilist er gaan last vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Irritant voor automobilisten vind ik, en overigens niet nodig in andere steden dan waar ze nu wel rondrijden
Ah. Nouja, ik heb een brommer dat is altijd handiger dan OVquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
In Drunen, tussen 's-Hertogenbosch en Waalwijk inDorpje dus
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ze onder de grond blijven heeft een automobilist er gaan last van
En die hebben we hier dus ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met trams?
Jazeker, alhoewel ik me afvraag wat dat tegenwoordig kost met de huidige benzine prijzenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah. Nouja, ik heb een brommer dat is altijd handiger dan OV
ja, ik was te langzaam ik weet het.quote:
Ik heb het over die 2 straten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel,
mijn vorige school was met het ov 1,5 uur,
maar met de auto maar 1/2 uur.
Bedoel je nu dat we op wise moeten komen?quote:
Valt best mee, ik heb een zuunige brommert.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jazeker, alhoewel ik me afvraag wat dat tegenwoordig kost met de huidige benzine prijzen
Haha, ik heb geen idee of we ze hier ooit hebben gehad, volgens mij geen van tweeënquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik was te langzaam ik weet het.
maar goed, die dingen hebben we hier allemaal niet.
al hadden we begin vorige eeuw wel een tram hier
Hoi mevrouw JBquote:
Ja, dat dacht ik al (zie tweede reactie)quote:
Iehl.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat we op wise moeten komen?
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb een zuunige brommert.
Nietesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah. Nouja, ik heb een brommer dat is altijd handiger dan OV
lekker plakkerigquote:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Zie mij al op mn brommertje naar Eindhoven gaan
Ze quote wel de juiste persoon, maar niet de juiste post.quote:
haha, zou je wel willen he...quote:
Lekker bijdehand jijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Of een scootaahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Sym? okquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ein Fiddle, natuurlijk wel opgevoerd he gr gr.
Frambozenimonadesiroopquote:
Jepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze quote wel de juiste persoon, maar niet de juiste post.
ligt er aan van waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nietes [ afbeelding ]
Ik denk meestal trein bij OV en dat is meestal ook ver.quote:
Ja en warm.quote:
Lelystad...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan van waar.
ik zou best een brommer willen voor in de zomer naar het werk te gaan
Wat heb jij nu weer voor vreemde ideeen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en warm.
Daarna lekker in het zand gaan rollen, dan is het net een kroket.
Ik niet, geen idee hoe ik dan in Rotterdam moet komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan van waar.
ik zou best een brommer willen voor in de zomer naar het werk te gaan
Jij begon, ik maakte het af.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor vreemde ideeen?
Dafuqquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en warm.
Daarna lekker in het zand gaan rollen, dan is het net een kroket.
erg stil aan de kant van vasquote:
Yesch, is wel fucking heerlijk als de temperaturen hoger worden en je dan lekker op de brommer door Amsterdam rijd, goeie levenquote:
hmm, ja, das ver naar ehv jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |