Helft nu betalen, helft over 3 jaar zijn wel handige acties. Wel goed op de voorwaarden letten en er echt 110% zeker van zijn dat je op tijd betaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:14 schreef Ml-etje het volgende:
Weet uit ervaring (jaja) dat het erg handig is maar goed ik ben van het sparen
Maar kijk in ieder geval eens naar die actie's van garagehouders zelf zitten soms mooie bij en als de kleine lettertjes dan ook goed zijn?
Ja dat dus, als je dat niet doet dan is hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helft nu betalen, helft over 3 jaar zijn wel handige acties. Wel goed op de voorwaarden letten en er echt 110% zeker van zijn dat je op tijd betaald.
Daar verdienen ze helaas hun geld mee met zulke acties.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat dus, als je dat niet doet dan is het
Jep en dan mag ik bellen omdat iemand het vergeten is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar verdienen ze helaas hun geld mee met zulke acties.
Dus al die 'dubbeltje op z'n kant' programma-types komen bij jou terecht?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep en dan mag ik bellen omdat iemand het vergeten is.
Zo ben ik vandaag bezig geweest met een sportketen (leuke contracten) en vervolgens de belastingdienst, nou ja ik ben van alle markten thuis
Denk niet dat dat handig is voor onsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helft nu betalen, helft over 3 jaar zijn wel handige acties. Wel goed op de voorwaarden letten en er echt 110% zeker van zijn dat je op tijd betaald.
Dan is het niet handig, anders moet je nog met MI gaan bellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk niet dat dat handig is voor onsWij zijn niet zo heel goed met dingen op tijd betalen (ik verlies zoiets gegarandeerd uit het oog).
Mijn schoonbroertje heeft in de zomer van 2010 een contract ondertekend voor een keuken. Die zou hij dan pas uiterlijk in de zomer van 2012 te laten plaatsen en moeten betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep en dan mag ik bellen omdat iemand het vergeten is.
Zo ben ik vandaag bezig geweest met een sportketen (leuke contracten) en vervolgens de belastingdienst, nou ja ik ben van alle markten thuis
Hihi, dan kan ze me wel lekker matsenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan is het niet handig, anders moet je nog met MI gaan bellen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn schoonbroertje heeft in de zomer van 2010 een contract ondertekend voor een keuken. Die zou hij dan pas uiterlijk in de zomer van 2012 te laten plaatsen en moeten betalen.
Hij is echter van plan om het te 'vergeten' (momenteel zitten ze eigenlijk te krap qua geld). Heeft toch nog niks van de keukenboer gehoord, dus denkt dat hij er wel mee weg komt.
Ik denk dat ze zoiets gewoon lekker geautomatiseerd hebben. Dus vrees dat ze binnenkort toch echt een berichtje gaan krijgen van meneer de keukenboer
Dat denk ik dus ook.. Ben een beetje bang dat ze daardoor flink in de problemen gaan komen. Mgoed. Dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Die gaat gewoon een belletje krijgen wanneer de keuken geplaatst kan worden volgens contract.
Kleine of grote organisatie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn schoonbroertje heeft in de zomer van 2010 een contract ondertekend voor een keuken. Die zou hij dan pas uiterlijk in de zomer van 2012 te laten plaatsen en moeten betalen.
Hij is echter van plan om het te 'vergeten' (momenteel zitten ze eigenlijk te krap qua geld). Heeft toch nog niks van de keukenboer gehoord, dus denkt dat hij er wel mee weg komt.
Ik denk dat ze zoiets gewoon lekker geautomatiseerd hebben. Dus vrees dat ze binnenkort toch echt een berichtje gaan krijgen van meneer de keukenboer
Doe het dan maar vooraf dan stel ik mijn agenda wel inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan is het niet handig, anders moet je nog met MI gaan bellen.
Niet allemaal gelukkigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus al die 'dubbeltje op z'n kant' programma-types komen bij jou terecht?
Volgens mij zo'n grote prijsvechter (keuken concurrent ofzo).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Kleine of grote organisatie?
Eerlijkheid duurt vaak het langst.
Dan kunnen ze beter nu al contact opnemen en kijken wat de gevolgen zijn van ontbinding. Tenzij ze het geld van familie oid kunnen lenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.. Ben een beetje bang dat ze daardoor flink in de problemen gaan komen. Mgoed. Dat zien we dan wel weer.
Oh.. die zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n grote prijsvechter (keuken concurrent ofzo).
Ja, zal mijn man eens porren dat hij het er eens met zn broertje over heeft. Lenen zou normaal van ons kunnen, maar nu we zelf met verbouwing zitten, gaat dat niet lukken. Hoogstens zijn vader. De rest kan het zich ook niet veroorloven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter nu al contact opnemen en kijken wat de gevolgen zijn van ontbinding. Tenzij ze het geld van familie oid kunnen lenen.
Die keukenboer vergeet het echt niet.
Misschien hebben ze nu nog geluk en komen ze weg met een bepaald % als compensatie omdat de keuken nog niet geleverd/gemaakt is. Kleine kans.. maar het proberen waard lijkt me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, zal mijn man eens porren dat hij het er eens met zn broertje over heeft. Lenen zou normaal van ons kunnen, maar nu we zelf met verbouwing zitten, gaat dat niet lukken. Hoogstens zijn vader. De rest kan het zich ook niet veroorloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ah, goed idee. Zal dat ook eens aangevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu nog geluk en komen ze weg met een bepaald % als compensatie omdat de keuken nog niet geleverd/gemaakt is. Kleine kans.. maar het proberen waard lijkt me.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Terug! Buit!Ik kom toevallig even langslurken en ik zie deze foto's. Wouw wat een enorm leuk jurkje, die eerste! En wat zie je er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Vaak staat dat wel in de voorwaarden die bijgeleverd zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu nog geluk en komen ze weg met een bepaald % als compensatie omdat de keuken nog niet geleverd/gemaakt is. Kleine kans.. maar het proberen waard lijkt me.
Hoi! Terug! Buit!Wauw, mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij
Asap bellen, ze vergeten het echt niet. Wij waren een keer op tijd met cancellen en zelfs toen heeft het een jaar geduurd voordat we het voor elkaar hadden dat we van de deurwaarder af waren en niet hoefden te betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, zal mijn man eens porren dat hij het er eens met zn broertje over heeft. Lenen zou normaal van ons kunnen, maar nu we zelf met verbouwing zitten, gaat dat niet lukken. Hoogstens zijn vader. De rest kan het zich ook niet veroorloven.
Ik kwam er ook pas om 20:36 achter. Faal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
argh. ik ben wederom vergeten 2 minuten stil te zijn.
Alhoewel ik wel stil was, maar niet bewust....
Hoi! Terug! Buit!Terecht blij! Mooi! Ben je nu toch afgevallen of staat dit je gelijk zoveel beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij
Dan die jeans bedoel je? Ik denk dat ik gewoon meer een jurkjes/rokjes-lijf heb. Vandaag ook nog weer wat broeken geprobeerd, maar 't was weer niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Terecht blij! Mooi! Ben je nu toch afgevallen of staat dit je gelijk zoveel beter?
Jaa echt jammer! Ik zag je eerst achter in de winkel, maar stond later ook nog voor je bij de kassaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan die jeans bedoel je? Ik denk dat ik gewoon meer een jurkjes/rokjes-lijf heb. Vandaag ook nog weer wat broeken geprobeerd, maar 't was weer niks.
Toch jammer dat ik amper enkels heb een geen mooie benen. Dan werd de zomer ook een stuk makkelijker.
Rituals!Wat jammer! Ik heb jou niet gezien...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jaa echt jammer! Ik zag je eerst achter in de winkel, maar stond later ook nog voor je bij de kassa. Het duurde even voordat ik doorhad waar ik je gezicht nou van kende
.
Noh echt wel ja!! Prachtig ben je, mooie lijnenquote:
Heb de sex er zelfs voor tussengeplandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas om 20:36 achter. Faal.
ballerina's, elegante slippers?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Inderdaad mooie jurk en rok. Wat mij brengt op de vraag: wat voor schoenen dragen jullie bij rokjes en jurkjes in de zomer?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Inderdaad mooie jurk en rok. Wat mij brengt op de vraag: wat voor schoenen dragen jullie bij rokjes en jurkjes in de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben het huis nog wat meer kleur gegeven vandaag.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik ze draag, dan draag ik er pumps bij.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net in de supermarkt. Liepen paar strontvervelende jongens rond. Stonden in de andere rij aan de kassa. En op half volume stoere opmerkingen maken over andere mensen. Zo hard dat mensen het net wel konden horen, maar er eigenlijk niks over konden zeggen.
Toen besloot ik blijkbaar om daar wel wat van te zeggen
Draai me naar hen toe 'nou, wat ben jij een ontzettend stoere jongen'. Drie jongens draaien zich om, gapen me aan. Toen voelde de hoofdjongen zich blijkbaar toch op zn pik getrapt
Zinloze discussie volgde. Mgoed. Ik vond ze zoooo stom dat ik het er graag voor over had
Uniek en mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef V1z0R het volgende:
*puf*
Nallie, was dat een uitnodiging voor mij en uniek?
De twee vriendjes van hoofdjongen durfden niks te zeggen. Hoofdjongen zei rare dingen die nergens op sloegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het was leuker geweest als ze afgedropen waren.
Ik vebaas me daar ook wel een beetje over. Maar aan de andere kant, je past je uitgavenpatroon ook wel weer aan aan je inkomen. En dat verwacht je omgeving ook van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niet helemaal teruggelezen, maar las iets over lastige financiële situaties. Raar is het, hoeveel mensen nodig hebben, hoeveel ze gebruiken en hoeveel ze krijgen en dat er niet altijd een relatie mee is.
Mn inkomen is hoger dan waarmee mn ouders 3 kinderen moesten opvoeden, maar ik vind mezelf niet rijk. En een vd excollega's moest zelfs nog regelmatig aankloppen bij de ouders om wat te lenen?!
Voeding zat gehad, dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uniek en mij![]()
We moeten je toch eens opvoeden
Als jij er naast had gestaan hadden ze vast niet gedurfd om wat terug te zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Daar had ik bij willen zijn!Cococakes op de bres!
[..]
Voeding zat gehad, dat dan weer wel
Mensen wennen snel aan een bepaald uitgavenpatroon, teruggang past er vaak in het geheel niet in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Staat je goed XM!
[..]
Ik vebaas me daar ook wel een beetje over. Maar aan de andere kant, je past je uitgavenpatroon ook wel weer aan aan je inkomen. En dat verwacht je omgeving ook van je.
Jammer, want het is best belangrijk en prettig om goed met geld om te kunnen gaan.
Ook belangrijk, het is overigens Uniek en ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Daar had ik bij willen zijn!Cococakes op de bres!
[..]
Voeding zat gehad, dat dan weer wel
Non excuusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De twee vriendjes van hoofdjongen durfden niks te zeggen. Hoofdjongen zei rare dingen die nergens op sloegenBlijkbaar kan ik er als niet-limburger (?!) niks van zeggen
Rare jongen
Lolol! Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als jij er naast had gestaan hadden ze vast niet gedurfd om wat terug te zeggen.
Maar wel lang en breed.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lolol! IddIk ben met mijn 1.60m niet heel indrukwekkend
Al merkte je dat ze zich wel opgelaten voelden. Yay. Kleine overwinning
En dan het meest negatieve punt van het voordeel van lang zijn uitkiezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef V1z0R het volgende:
kleine kinderen zijn wel vaak bang voor me ja...
Tja, niet alsof ik daar voor gekozen heb
Ml, uniek en ik, wij kiekt doar lange niet zo krek noar
[..]![]()
I knowquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef V1z0R het volgende:
jij Puff? "Straks niet vergeten een bus glijmiddel voor de gangbang te kopen he?"-dingen?
Ml, kinderen bang maken is anders heel makkelijk hoor![]()
Da's ook leuk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lief en ik maken er wel een sport van om stomme opmerkingen te maken in kassarijen enzo. Je amuseert elkaar en de medewachters ermee!
Dat hebben ze niet bij de ah, het moet wel geloofwaardig zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef V1z0R het volgende:
jij Puff? "Straks niet vergeten een bus glijmiddel voor de gangbang te kopen he?"-dingen?
Dan zijn jullie van het soort waar ik gniffelend naar luisterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet bij de ah, het moet wel geloofwaardig zijn!
V1z die snap ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef V1z0R het volgende:
Daarom blaft Bo dus altijd zo!
Puff, je staat dan bij de kassa, hoe weten zij dat je niet nog langs de Etos gaat?
Even aangeven op ah.nl, als er genoeg klanten om zeuren passen ze het assortiment aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet bij de ah, het moet wel geloofwaardig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Heb vanmiddag ook weer kassa gekeken
Pasop lange lap tekst en wellicht niet geheel samenhangend gezien het tijdstip..Ik vroeg me altijd af hoe dat nou zit met het zelfscannen, maar je kan dus inderdaad gewoon dingen jatten of word je ook wel eens gecontroleerd? Vind het trouwens echt dieptriest dat mensen misbruik van het systeem makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je wordt op willekeurige momenten gecontroleerd (minimaal 1x per 5x boodschappen doen dacht ik).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou zit met het zelfscannen, maar je kan dus inderdaad gewoon dingen jatten of word je ook wel eens gecontroleerd? Vind het trouwens echt dieptriest dat mensen misbruik van het systeem maken
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Tijdje niet gepost hier omdat ik nieuwe medicijnen had waardoor ik nauwelijks nog at dus het leek me wat misleidend om hier lijstjes te posten
![]()
Worst en kaas lijkt me niet het grote probleem, suiker in vloeibare vorm skippen is idd een goed begin.quote:Ritalin?
Iemand nog verdere tips wat goed voor me is?
Ben nog nooit gecontroleerd en ik zou mezelf eruit halen daar ik drie of 4 tassen heb staan (ik hou zelf bij voorbaat alles apart en heb de bon vd andere winkel in de aanslag).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou zit met het zelfscannen, maar je kan dus inderdaad gewoon dingen jatten of word je ook wel eens gecontroleerd? Vind het trouwens echt dieptriest dat mensen misbruik van het systeem maken
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wordt op willekeurige momenten gecontroleerd (minimaal 1x per 5x boodschappen doen dacht ik).
Ah okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wordt op willekeurige momenten gecontroleerd (minimaal 1x per 5x boodschappen doen dacht ik).
Nee geen ritalin, nieuwe antidepressivaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Worst en kaas lijkt me niet het grote probleem, suiker in vloeibare vorm skippen is idd een goed begin.
Zijn schema's voor steekproeven. Bij een foutloze steekproef blijft het een lang interval, zit er een fout in dan krijg je de volgende keer sneller een steekproef. Lijkt me wel belangrijk dat ze de steekproeven goed doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okWel lomp om dan alsnog dingen te jatten
[..]
Nee geen ritalin, nieuwe antidepressivaWel ooit ritalin geslikt en toen kreeg ik ook geen hap door mijn keel. Misschien moet ik dat maar weer gaan slikken
![]()
En goed nieuws dat kaas en worst niet het ergste isDat vind ik nog lekkerder dan suiker
Ik merk trouwens dat ik een stuk minder trek heb nu ik minder cola drink
Handig maar de 2 vereisten van bonuskaart en pinpas staan me niet heel erg aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Vorige AH had het ook. Ideaal om niet meer in de rij bij de kassa te staan wachten tot een omaatje gepast met dubbeltjes heeft betaald.
Maar is het dan zo dat je trek krijgt omdat je suiker eet/drinkt? Dat heb ik dus nooit gewetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat snap ik, over suiker in vloeibare vorm gesproken
[..]
Handig maar de 2 vereisten van bonuskaart en pinpas staan me niet heel erg aan.
Bij mij werkt het wel zo, suikerdip om 15h en snaaien maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het dan zo dat je trek krijgt omdat je suiker eet/drinkt? Dat heb ik dus nooit geweten
Yay voor minder cola en yay voorette vis, vitamine D (oftewel zon en beweging)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
Nee geen ritalin, nieuwe antidepressivaWel ooit ritalin geslikt en toen kreeg ik ook geen hap door mijn keel. Misschien moet ik dat maar weer gaan slikken
![]()
En goed nieuws dat kaas en worst niet het ergste isDat vind ik nog lekkerder dan suiker
Ik merk trouwens dat ik een stuk minder trek heb nu ik minder cola drink
1 snoepje is geen snoepje, 1 koekje is geen koekje. Na die eerste volgen er altijd meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het dan zo dat je trek krijgt omdat je suiker eet/drinkt? Dat heb ik dus nooit geweten
Bij mij ook jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel zo, suikerdip om 15h en snaaien maar.
Maar dit is uiteraard bij iedereen anders.
Visquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay voor minder cola en yay voorette vis, vitamine D (oftewel zon en beweging)
Ja dat welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1 snoepje is geen snoepje, 1 koekje is geen koekje. Na die eerste volgen er altijd meer.
Vulling komt door je etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat welMaar niet dat je omdat je cola drinkt meer trek hebt dan bijvoorbeeld bij water? Ik dacht altijd dat je meer honger zou hebben als je alleen water zou drinken omdat daar geen calorieen inzitten en het dus niet vult
Je suikerspiegel stuitert nogal op en neer wanneer je suikers binnenkrijgt. Waarschijnlijk komt het daardoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat welMaar niet dat je omdat je cola drinkt meer trek hebt dan bijvoorbeeld bij water? Ik dacht altijd dat je meer honger zou hebben als je alleen water zou drinken omdat daar geen calorieen inzitten en het dus niet vult
Ik heb dus serieus jarenlang drinken als vulling gebruiktquote:
Jaiksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus jarenlang drinken als vulling gebruiktHad ik honger nam ik yoki, en dan ben je wel even gevuld maar blijkbaar niet voor lang
De hele dag water drinkenquote:
Wat voor eiersalade? /kruisverhoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
De hele dag water drinkenEn als ik trek heb een cracker met eiersalade of een rijstwafel of een stuk fruit
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Zo zat ik laatst op een terras aan het water. Daar zat ook nog een ander stel te eten en (ik neem aan) kennissen van hun kwamen voorbij in de boot en riepen hun even om te groeten. Gooit die gast er ineens keihard uit "Oh, nog gefeliciteerd met jullie verloving, hè!Jaaaa, las ik op facebook!!" Terras een beetje giechelen. Dus die vent op het terras ook van "Ja, dank je dat je het even deelt, hè!
"
Achgossie, vermoed dat ze jou in de kuiten bijtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef V1z0R het volgende:
Dino, dat filmpje...
[..]
Krijsend kind/ blaffende Bo... Naja niet grappig
Uh, van de AH of de Hemaquote:
Even opzoeken hoeveel Kcal die zijn en wat erin zit (niet bepaald gezond).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uh, van de AH of de HemaZijn daar verschillen tussen dan? Scharreleisalade
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even opzoeken hoeveel Kcal die zijn en wat erin zit (niet bepaald gezond).
En het is supersimpel zelf te maken
Gezonder dan cola toch welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even opzoeken hoeveel Kcal die zijn en wat erin zit (niet bepaald gezond).
En het is supersimpel zelf te maken
Vergeet de ketchup niet, dat maakt het echt afquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef An24 het volgende:
[..]eiersalade van: zelfgemaakte mayo, komkommer, bieslook, peper en zout EN... Honing
Dat evenaart FOK! niet maar het wordt wel volquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Naamtopic
Ik ben de elfde jarig! Dan ga ik naar de kroegzaterdag taart!
Jullie zijn welkom hoor (moest nu ineens denken aan dat meisje die op FB een uitnodiging openbaar had gezet en er een miljoen mensen kwamen)
Wat is niet gezonder dan colaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gezonder dan cola toch welEn ik schijn zelf een van de beste eiersalades te maken
krijg vaak verzoeken om het weer te maken
Misschien beter ff een aparte meet plannen danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat evenaart FOK! niet maar het wordt wel vol
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Misschien beter ff een aparte meet plannen dan
Ketchup? Gek kindquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vergeet de ketchup niet, dat maakt het echt af
True thatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is niet gezonder dan cola
Maar waarom maaak je hem dan niet
Dat maakt het juist afquote:
Light is veel erger dan kun je beter the real stuff drinken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
True thatHoe zit het eigenlijk met cola light en zero? Die lust ik niet
Ik ben te luiMaar ga het morgen wel weer maken
Ik eet het ook niet elke dag hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Light is veel erger dan kun je beter the real stuff drinken.
Aspartaam ftw.
En iedere dag salade is ook niet goed.Zou zeggen eetlijstjes posten
Genoeg mensen met ideeën en tips en enkelen ook met zeer veel verstand.
Gewone cola vervangen door zero en vervolgens niet drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
True thatHoe zit het eigenlijk met cola light en zero? Die lust ik niet
Een stevigere O proberen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Tijdje niet gepost hier omdat ik nieuwe medicijnen had waardoor ik nauwelijks nog at dus het leek me wat misleidend om hier lijstjes te posten
5 kilo afgevallen maar er mogen nog wat kilootjes af en ik denk dat ik daar toch vooral mijn eet en drinkgedrag op aan moet passen. Ik ben namelijk nogal gek op cola (3/4 glazen per dag
), yokidrink, worst op brood, kaasblokjes tussendoor enz. Dus daar wil ik nu wat op gaan letten
Lijstje van vandaag:
O: rijstwafel en een kop koffie
L: brood met kip en tomaat, kip en komkommer en een boterham met eiersalade en een glas karnemelk
T: rijstwafel, 2 eierkoeken, kopje koffie en een cola
A: pizza met groente en een sinaasappel na
Voor de rest van de dag heb ik water gedronken en ik mag nog 1 cola per dag wegens afkickverschijnselen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewone cola vervangen door zero en vervolgens niet drinken
Ik moet eens leren ontbijten, dat schiet er altijd bij inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een stevigere O proberen?
Kip op broodvan V1z en
mbt eiersalade.
Eierkoekenniet gezond en voor dagelijks gebruik ook niet goed.
De cola was al duidelijk.
Is de pizza zelfgemaakt? Het is meer een "weekend-lijstje" niet veel groente en 1 stuks fruit.
Wellicht als T nootjes?
Water en theequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is trouwens gezond drinken voor als je water/thee zat bent, vruchtensappen?
Vruchtensappen=>suikers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is trouwens gezond drinken voor als je water/thee zat bent, vruchtensappen?
Wel de gezonde varianten nootjes kiezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eens leren ontbijten, dat schiet er altijd bij inEn wat bedoel je met V1z?
Ik dacht dat eierkoeken wel ok waren maar die zal ik ook schrappen
Pizza was voorverpakt en gekozen door vriend omdat hij geen zin had om te kokenNormaal eten we dat inderdaad eerder in het weekend
En nootjes is een goede
Maar wat is het minst erg daarna?quote:
Ook verse sappenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vruchtensappen=>suikers.
Meer thee en water drinken.
[..]
Wel de gezonde varianten nootjes kiezen
Je kan verschillende theesmaken proberen?quote:
Fruitsuikersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook verse sappen
Wat is de gezonde variant nootjes, cashewnoten en dergelijke in plaats van pinda's?
En hoe zit het met alcohol, wijn minder slecht dan bier?
Ik ben een noobie
Meestal rooibos maar ook wel kruidenthee. Al ben ik meer van de koffiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan verschillende theesmaken proberen?
Welke thee drink je?
Zakjes? Verse losse thee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal rooibos maar ook wel kruidenthee. Al ben ik meer van de koffie
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:08 schreef LadyBlack het volgende:
Het is toch ook weekend?
Maar vruchtensap bevat vaak heel veel suiker, dus wel mee uitkijken.
Ik zal ook weer eens een lijstje doen, en dan mogen jullie heel hard roepen dat ik beter moet eten
O: kwark, nootjes en jam
L: bruin bolletje kaas
T: cappuccino
D: wrap met paprika, kikkererwten en vega-balletjes
Ik snap niet dat ik geen honger heb gehad als ik dit zo zie
Maar dat gaat weer in tegen het feit dat je veel fruit moet etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fruitsuikers=> suikerdip.
Als is een verse smoothie
Amandelen, cashews, paranoten, pecannoten, walnoten even uit mijn hoofd.
Alcohol..geen idee. Ik drink amper, witte droge wijn zie ik hier wel eens?
Fruit hoor je te eten, dan krijg je ook de vezels mee. In sap heb je alleen nog de suikers over. Verder wat MI zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook verse sappen
Wat is de gezonde variant nootjes, cashewnoten en dergelijke in plaats van pinda's?
En hoe zit het met alcohol, wijn minder slecht dan bier?
Ik ben een noobie
Hey Perruchequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef Perruche het volgende:
Ohai!MaJo
je kan ook crystalclear enzo drinken, of van die ijsthee zonder suiker? meningen zijn erover verdeeld maar ik denk dat het prima is, 2 glazen per dag ofzo voor de lekker. Of suikervrije aanmaaklimo. Ik ben momenteel verslaafd aan gewone aanmaaklimo met prik
.
Maar is dat niet slecht dan? Anders ga ik weer over op worstquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Perruche het volgende:
Gekookte worstheb ik vandaag ook gehaald in den bio-shop.
Trustequote:
Spa rood en aanmaak limo, anders kraken mijn kiezenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey PerrucheIjsthee hou ik niet van dus dat is geen optie
Aanmaaklimonade drink ik ook wel eens ja
Oeh en met prik, gemixt met 7up
Ben ik vroeger verslaafd aan geweest
Met spa rood kan ook ja, dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Spa rood en aanmaak limo, anders kraken mijn kiezen
Ga ik proberenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
Wat An zegt over de vezels
Probeer eens losse thee? Smaakt enorm anders en veel smaakjes.
Kipfilet op brood is prima, geitenkaas vind ik persoonlijk ook lekker en kom er geen gram van aan.
Andere broodsoorten of een salade meenemen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik proberen
Geitenkaas door salade lust ik wel maar op brood lijkt me niet zo lekkerOverigens ben ik sowieso niet echt een broodfan, eet het meer 'omdat het moet'. Het liefst zou ik 2x op een dag warm eten
Het enige brood wat ik echt lekker vindt zijn stokbrood en pistoletjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Andere broodsoorten of een salade meenemen?
Salade van veldsla, walnoten, appel, honing-mosterd dressing en geitenkaas
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het enige brood wat ik echt lekker vindt zijn stokbrood en pistoletjesDie eten we in het weekend eigenlijk standaard thuis. Met pesto, mozzarella en tomaat
Misschien niet het allergezondste maar oh zo lekker
Salade tussen de middag is ook wel een goed idee, of soep
Gelukkig zit ik vrij snel vol dus ik hou het dan bij 1 pistoletjequote:
Weekend is weekend en af en toe uitspatten mag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik vrij snel vol dus ik hou het dan bij 1 pistoletje
Mijn doel is om wat kilo's af te vallen omdat ik de laatste 2 jaar zo'n 20 kilo ben aangekomen door omstandighedenDaarnaast wil ik ook gezonder leven
De volgende stap is ook stoppen met roken
Dat vind ik ook, ik heb ook geen zin om alleen op water, groente en fruit te levenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weekend is weekend en af en toe uitspatten mag.
Prima doel imho, succes! De posters hier weten genoeg om je te helpen.te bedde.
Misschien handiger om tips te geven wat niet goed voor je is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
5 kilo afgevallen maar er mogen nog wat kilootjes af en ik denk dat ik daar toch vooral mijn eet en drinkgedrag op aan moet passen. Ik ben namelijk nogal gek op cola (3/4 glazen per dag
), yokidrink, worst op brood, kaasblokjes tussendoor enz. Dus daar wil ik nu wat op gaan letten
Lijstje van vandaag:
O: rijstwafel en een kop koffie
L: brood met kip en tomaat, kip en komkommer en een boterham met eiersalade en een glas karnemelk
T: rijstwafel, 2 eierkoeken, kopje koffie en een cola
A: pizza met groente en een sinaasappel na
Voor de rest van de dag heb ik water gedronken en ik mag nog 1 cola per dag wegens afkickverschijnselen
De mijne ook. Om 10 over 6.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn wekker ging gewoon af!
Gepland, dat wel.
Die van lief ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn wekker ging gewoon af!
Gepland, dat wel.
Doen wij ook! Laatst nog een mooie. We waren iets vergeten te pakken, roept mijn lief heel serieus: "Oooh, we communiceren ook nooit!!" Die gezichten van de mensen achter ons waren echt hilarischquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lief en ik maken er wel een sport van om stomme opmerkingen te maken in kassarijen enzo. Je amuseert elkaar en de medewachters ermee!
quote:
Zohee, slaap nog eens vaker uit!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:47 schreef sigme het volgende:
Misschien handiger om tips te geven wat niet goed voor je is?
[..]
Ik hoop dat ze daar nog een brief over rond gaan sturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
www.nu.nl/economie/280319(...)s-buiten-europa.html
Dat is inderdaad wel handig om te weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Thanks!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Om het skimmen tegen te gaan? Ligt Roemenië niet meer in Europa tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
Klussen is sport! Ik zag buikspieren in de spiegel vanochtend
Net een heerlijke kom met veel blauwe bessen en havermout op
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Half 11, boodschappen gedaan en schoongemaakt.. Vroeg wakker worden heeft zo z'n voordelen.
In een ochtend meer gedaan dan vorig lang weekend. Uitstelgedrag ftw.quote:
Geen goed tijdstip iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig ElD! Ik ga me maar eens douchen en dan de supermarkthel in.
In principe wel, de grote dingen in elk geval. Het is nu nog wat kleine dingen, ophangen enzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In een ochtend meer gedaan dan vorig lang weekend. Uitstelgedrag ftw.
Ben je nu 'klaar' met klussen?
Net na openingstijd is blijkbaar een heel goed tijdstip om te gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig ElD! Ik ga me maar eens douchen en dan de supermarkthel in.
Niet te lang uitstellen, anders komt het er nooit meer van. *ervaringsdeskundige*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
In principe wel, de grote dingen in elk geval. Het is nu nog wat kleine dingen, ophangen enzo.
Maar dat komt allemaal wel
Betrekkelijk kansloos volgens mij. Hoop idd dat ze er goed over gaan communiceren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Top!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Oh, daar waren ze al mee begonnen hoor, in januari/februari.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Serieus? Wat kansloos?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, daar waren ze al mee begonnen hoor, in januari/februari.Doet me denken dat ik die mail nog niet heb verstuurd.
ja, afhankelijk van waar ik heenga doe ik dat ook, en verspreid ik zaken inderdaad over m'n bagage.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Serieus? Wat kansloos?
Ik heb wel eens problemen gehad met pinnen in het buitenland, maar dat was in Afrika. En mn andere bankpasje deed het wel.
Sowieso heb ik altijd 2 bankpasjes en een creditcard bij me. Zou alleen eens moeten aanwennen om ze niet allemaal in dezelfde portemonnee te bewaren.
Moest daar meteen aan denken. Hoe gezellig is het met je logee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, daar waren ze al mee begonnen hoor, in januari/februari.Doet me denken dat ik die mail nog niet heb verstuurd.
^^quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Moest daar meteen aan denken. Hoe gezellig is het met je logee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Siral op 05-05-2012 11:38:40 ]
Ik verwacht loads met foto'squote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ml:
[ afbeelding ]
Hij is er en hij is geweldigdie recepten
vandeweek maar eens een goede voorraad van allerlei soorten bloem inslaan
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:30 schreef Siral het volgende:
Moggee, gister naar The Avengers geweest, brute film
lijstje gisteren die lekker was, vooral D![]()
O: yoghurt met muesli en een appel
L: boterham kipfilet/tomaat, boterham hummus/komkommer, whey proteine shake
T: eat natural reep, wortels
D: kip yoghurt/koriandersoep, couscous met gegrilde kipfilet/abrikoos/kikkererwten/munt, saladeWutt, spierballen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: banaan en 2 apekoppen in de bios![]()
Gister niet getraind, was een vrachtwagen over me heen gereden......
Straks volle bak schouders en hardlopen![]()
Zo dan.![]()
Ja, die komen wel als ik m'n deadlines gehaald hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik verwacht loads met foto's
Ga vanmiddag als het zo blijft druilen nog maar een batch haverkoekjes bakken
Heb wijnsteenbakpoeder gekocht ben benieuwd of ik dat niet proef.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:30 schreef Siral het volgende:
Moggee, gister naar The Avengers geweest, brute film
lijstje gisteren die lekker was, vooral D![]()
O: yoghurt met muesli en een appel
L: boterham kipfilet/tomaat, boterham hummus/komkommer, whey proteine shake
T: eat natural reep, wortels
D: kip yoghurt/koriandersoep, couscous met gegrilde kipfilet/abrikoos/kikkererwten/munt, salade
T: banaan en 2 apekoppen in de bios![]()
Gister niet getraind, was een vrachtwagen over me heen gereden......
Straks volle bak schouders en hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijd voor een shoot in de Oxygen
![]()
Hahaha nee johquote:
HURRRDUURRRRRRquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
Vind dat schattige verbeten gezichtje erboven zo leuk
Even rustig aan doen inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
bleuh, net een rondje hardgelopen, wat een bagger. Op 3/4 werd ik zo duizelig dat ik moest stoppen en me ergens aan vast moest houden. Denk dat het met m'n verkoudheid te doen heeft...
het is nog heel vies ook, ooit ergens een glas gekregenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dat soort dankjes en het woord 'gezond'.
Drink dan water.
ah, ik snap hem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:23 schreef Mixende_match het volgende:
O, raar. De dietiste van mijn moeder raadde dit aan.
diëtistes zijn niet allemaal even op de hoogte van wat echt gezond is. veel voedingscentrum invloeden ook. sommigen weten wél waar ze het over hebben hoor.quote:
Nou ja, je valt dan wel af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk dat diëtisten het ook niet aan zouden raden als je er dood van zou gaan eigenlijk.
Das waar. En geen jojo-effect meer!quote:
Oh, ik dacht dat ze wel goed was, mams is er 20kg afgevallen met haar adviezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
diëtistes zijn niet allemaal even op de hoogte van wat echt gezond is. veel voedingscentrum invloeden ook. sommigen weten wél waar ze het over hebben hoor.
maar ik vind slimpie nou ook weer niet zo erg slecht. t is gezonder dan gewoon aanmaaklimonade, als je niet zo hysterisch doet over zoetstoffen. Ik krijg geen trek van zoetstoffen, maar vind ze ook niet lekker dus gebruik t niet echt.
Pizzaquote:
Wij ookquote:
Ik heb vanochtend in mijn boek een goed recept gevonden voor volkorenpizza, moet je wel vandaag al beginnen! Ga ik ook doen. Kan straks 't recept wel even posten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij ook
Ik heb volkorenbloem gekregen van mijn collega; die weer samenwoont met een bakker. Eens kijken of ik daar een lekkere bodem mee kan maken.
Ja, graag! Ik heb wel tijd vandaag om alvast de bodem te gaan makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vanochtend in mijn boek een goed recept gevonden voor volkorenpizza, moet je wel vandaag al beginnen! Ga ik ook doen. Kan straks 't recept wel even posten?
Jaloers! Ben nog op zoek naar een goed adresje in de buurt voor volkorenbloem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij ook
Ik heb volkorenbloem gekregen van mijn collega; die weer samenwoont met een bakker. Eens kijken of ik daar een lekkere bodem mee kan maken.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen met het boek! Heb er veel goeds over gehoord, en als jij 'm ook tof vindt dan koop ik 'm ook, denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in mijn boek een goed recept gevonden voor volkorenpizza, moet je wel vandaag al beginnen! Ga ik ook doen. Kan straks 't recept wel even posten?
Volkorenbloem bestaat volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers! Ben nog op zoek naar een goed adresje in de buurt voor volkorenbloem.
Heb nu Farina di grano tenero tipo 00 online besteld.
Gedeelde voordeur met buren? Slecht beveiligde brievenbus? Flipperen (met stukje plastic/creditcard/verknipte colafles deur openmaken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een spieren siral! Pas maar op dat je bloesjes blijven passen![]()
Hmm, ik vraag me af hoe de vorige bewoners (die al een half jaar elders wonen, nog steeds hun post kunnen halen, ook nu we een nieuwe voordeursleutel hebben
Vissen?
Jij bandiet!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur met buren? Slecht beveiligde brievenbus? Flipperen (met stukje plastic/creditcard/verknipte colafles deur openmaken?
Ik ruik een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur met buren? Slecht beveiligde brievenbus? Flipperen (met stukje plastic/creditcard/verknipte colafles deur openmaken?
Idd, zat gisteren de was te doen. Kwam nog wat truien tegen, ik dacht.. Hmm zal ik ze nog in de kast leggen? of...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer wordt het nou eens normaal voorjaarsweer voor langer dan 1 dag? Lange broek, trui en winterjas is een beetje ongepast in mei vind ik.
winterjas? Hoe koud is het daar wel niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer wordt het nou eens normaal voorjaarsweer voor langer dan 1 dag? Lange broek, trui en winterjas is een beetje ongepast in mei vind ik.
8 graden, bewolking en wind.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
winterjas? Hoe koud is het daar wel niet?
Hij staat er nog hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:33 schreef minilot het volgende:
Lap zeg! Siral-foto gemist?!Dat eten ziet er ook lekker uit, hoor, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik, lekker hoor, gewoon koken. Nom!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:37 schreef minilot het volgende:
Straks thuis bastilla maken!Iemand hier dat wel eens op? Mijn lief is wat bezorgd over de combinatie van pittige, kruidige kip met laagjes suiker en kaneel... Mij lijkt het een heel lekker recept, en toen ik vorig jaar eens bastilla at in een restaurant (Nopi
) vond ik het echt waanzinnig.
Nou ja, we zullen zien..
Bewolkt! Met een téé.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ha. eindelijk. Wij hebben 12 graden. Ook bewolkd en wind, trouwens...
Ja holy shitquote:
Omdat we hun post in de brievenbus lieten liggen en dat de buurvrouw een keer zag dat ze de post kwamen halen, toen we nog een andere sleutel hadden. Nu is het zo'n speciale die je niet mag kopiëren, neem aan dat pinpasje dan niet werkt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef mille-feuille het volgende:
![]()
Hoe weet je eigenlijk dat ze post zijn komen halen, Puff?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Hij staat er nog hoor![]()
Ooo, dan keek ik met mijn neus, denk ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now please excuse me, terwijl ik me even zachtjes terugtrek om te fantaseren over uit 'n brandend huis gedragen te worden door een stoere Siral.
Let me see you stripped down to the bone
whehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, dan keek ik met mijn neus, denk ik!
Now please excuse me, terwijl ik me even zachtjes terugtrek om te fantaseren over uit 'n brandend huis gedragen te worden door een stoere Siral.
Ja als je een beetje lekker smeert, smeer je net zoveel kcal als met pindakaas hehe. Maar ik moet goed eten want zit momenteel op vetpercentage 15.5, en weer afgevallenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef minilot het volgende:
Gaat hard met bolletjes hummus, dat valt mij ook altijd op. Ziet eruit als een kleine lunch en je bent in een paar happen een paar honderd kcals verder.
Eat all the food!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja als je een beetje lekker smeert, smeer je net zoveel kcal als met pindakaas hehe. Maar ik moet goed eten want zit momenteel op vetpercentage 15.5, en weer afgevallen![]()
![]()
![]()
Ja potver. Opzich is dat vetpercentage het aller ergste nog niet, mag wel iets meer weer, though. Maar ik moet gewoon spiereeeeeenn blijven houden. Vretuuunn.quote:
Ik heb het wel eens bij een restaurant gegeten. Ik moest er erg aan wennen, maar vies was het zeker niet. Je hersenen doen er gewoon rare dingen meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:37 schreef minilot het volgende:
Straks thuis bastilla maken!Iemand hier dat wel eens op? Mijn lief is wat bezorgd over de combinatie van pittige, kruidige kip met laagjes suiker en kaneel... Mij lijkt het een heel lekker recept, en toen ik vorig jaar eens bastilla at in een restaurant (Nopi
) vond ik het echt waanzinnig.
Nou ja, we zullen zien..
Tijdje hoogcalorie voedsel naar binnen werken? Volle kwark, noten, meer pindakaas etc?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja potver. Opzich is dat vetpercentage het aller ergste nog niet, mag wel iets meer weer, though. Maar ik moet gewoon spiereeeeeenn blijven houden. Vretuuunn.
Nouja ik zit dus gemiddeld rond de 2500 kcal de laatste weken. En val af... En ik doe al minder cardio.. Eet idd meer noten en hummus en pindakaas, vette vis, al die meuk, en ipv yoghurt veel meer kwark. En pak ook regelmatig weer 'lekkere' dingen, laatste twee weken vaker voorgekomen oa; friet/drop/vla/chocola. Haha heb ik een lintworm.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijdje hoogcalorie voedsel naar binnen werken? Volle kwark, noten, meer pindakaas etc?
Avocadoooooo's!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja potver. Opzich is dat vetpercentage het aller ergste nog niet, mag wel iets meer weer, though. Maar ik moet gewoon spiereeeeeenn blijven houden. Vretuuunn.
Die heb de afgelopen week 2 op!!! Meneer kan lekker kokenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Avocadoooooo's!![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar at je dat? Ik zie het hier echt nooit ergens op de kaart staan! Altijd op zoek naar tips voor restaurants met midden-oosteninvloeden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bij een restaurant gegeten. Ik moest er erg aan wennen, maar vies was het zeker niet. Je hersenen doen er gewoon rare dingen mee
Hopelijk wel een gevulde salade: alleen groen bladvoer helpt niet zo tegen bibberigheid. Eitje? Avocadootje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whooo, werd net ff helemaal akelig, bibberend op de benen enzo. En toen zag ik dat het al bijna 15:00 was en ik vanaf 10u draaide op een pannenkoekje, 100 gr magere kwark en 2 plakjes kaas. En wel huis doorgezoeft ff snel, boodschappen gedaan, naar boven getild, etc. Dusss, zit nu bak salade weg te werken hoop me snel wat beter te voelen.
/liefdagboek
Dat is niet raar dan ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whooo, werd net ff helemaal akelig, bibberend op de benen enzo. En toen zag ik dat het al bijna 15:00 was en ik vanaf 10u draaide op een pannenkoekje, 100 gr magere kwark en 2 plakjes kaas. En wel huis doorgezoeft ff snel, boodschappen gedaan, naar boven getild, etc. Dusss, zit nu bak salade weg te werken hoop me snel wat beter te voelen.
/liefdagboek
Nom!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Avocadoooooo's!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, is het ook niet, maar had gewoon niet in de gaten dat het al zo laat was!
En ja, eh, handige pan!Ik heb sinds het overlijden van mijn oma braadpannen. In die kleurstelling ook en ook zwaar, dus zal wel iets soortgelijks zijn.
Dit was het lijstje van gisteren, normaal eet ik nog veel slechterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien handiger om tips te geven wat niet goed voor je is?
Rijstwafel is nutteloos. Eierkoek is slecht, pizza is slecht, cola is slecht.
Is dit een 'zo at ik tot nu toe'-lijstje of is dit een 'dit leek me een goed lijstje om voortaan te eten'-lijstje?
Als je elke dag 4 cola drinkt dan vind ik terug naar 1 cola al heel watquote:Hoe dan ook; wat je echt moet doen om af te vallen is rommel als cola en yoki uitbannen. Afkicken van cola is onzin, maar als je denkt dat je een overgang nodig hebt, sta jezelf dat dan niet lang toe.
Wat je wel kan drinken? Water en thee dus, maar koffie is qua afvallen ook prima. Karnemelk is ook wel te overzien. Van die rare lightdrankjes: kijk op het etiket.
Ik let nu vooral op de vetten inderdaadquote:Afvallen is uiteindelijk een kwestie van calorieen en wilskracht.
Je kan prima 2 keer per dag warm eten, als dat eten uit niet teveel calorieen bestaat. Eet lekker groente met een beetje saus/vlees/vis, en dan kan je koningsmalen eten voor een handvol calorieen.
Calorieen schrappen is het makkelijkt door vet te schrappen, dat bevat het meeste calorieen dus bezuinigt het snelst.
Nooit geweten dat je van suiker honger kreeg, daar ga ik nu dus goed op lettenquote:Wilskracht hebben wordt makkelijker als je suiker schrapt: van suiker krijg je honger.
Sporten is de makkelijkste manier om de verbranding van calorieen te verhogen, dat helpt op beide terreinen.
Bedankt voor alle tipsquote:Gezond afvallen is een kwestie van calorieen en voedingsstoffen. Als je tamelijk precies niet meer calorieen binnenkrijgt dan nodig, dan is het best lastig om wel alle benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen (vitaminen, mineralen, vezels).
Oplossing 1: eet veel (veel!) groente: praktisch geen calorieen en wel voedingsstoffen
Oplosssing 2: sport. Doordat je dan meer verbrandt mag je meer calorieen eten en is het makkelijker om aan de benodigde voedingssoffen te komen.
Kortom: je kan prima worst op brood blijven eten. Of tweemaal daags warm eten. Als je maar in totaal minder voedingswaarde binnenkrijgt dan je verbruikt en wel genoeg voedingstoffen.
Daar zijn allerlei rekenhulpjes voor, maar vooral voor die balans van calorieen en verbranding zal je toch zelf heel goed moeten opletten hoe jouw lijf reageert: geen internettooltje kan echt uitrekenen hoeveel jij verbrandt.
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:46 schreef Mini. het volgende:
Welkom terug MaJo, en succes!
Over zoiets als worst versus kip, natuurlijk is kipfilet "beter": meer voedingsstoffen in verhouding tot de hoeveelheid rotzooi die erin zit. Maar dat betekent niet dat je per se geen worst meer mag eten. Je kunt nou eenmaal niet van alles alleen nog maar de optimale variant nemen, het moet wel leuk blijven.
Oh en ik vond de reactie hier op light-dranken ook wel wat zwartwit. Imo kun je het beste gewoon kijken hoe je lichaam erop reageert. De voornaamste reden om die niet te drinken is dat veel mensen er trek van krijgen, maar zat mensen (zoals ik) hebben daar ook weer geen last van en als je dat niet hebt scheelt het wel mooi een boel calorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |