Ben nog nooit gecontroleerd en ik zou mezelf eruit halen daar ik drie of 4 tassen heb staan (ik hou zelf bij voorbaat alles apart en heb de bon vd andere winkel in de aanslag).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou zit met het zelfscannen, maar je kan dus inderdaad gewoon dingen jatten of word je ook wel eens gecontroleerd? Vind het trouwens echt dieptriest dat mensen misbruik van het systeem maken
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wordt op willekeurige momenten gecontroleerd (minimaal 1x per 5x boodschappen doen dacht ik).
Ah okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wordt op willekeurige momenten gecontroleerd (minimaal 1x per 5x boodschappen doen dacht ik).
Nee geen ritalin, nieuwe antidepressivaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Worst en kaas lijkt me niet het grote probleem, suiker in vloeibare vorm skippen is idd een goed begin.
Zijn schema's voor steekproeven. Bij een foutloze steekproef blijft het een lang interval, zit er een fout in dan krijg je de volgende keer sneller een steekproef. Lijkt me wel belangrijk dat ze de steekproeven goed doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okWel lomp om dan alsnog dingen te jatten
[..]
Nee geen ritalin, nieuwe antidepressivaWel ooit ritalin geslikt en toen kreeg ik ook geen hap door mijn keel. Misschien moet ik dat maar weer gaan slikken
![]()
En goed nieuws dat kaas en worst niet het ergste isDat vind ik nog lekkerder dan suiker
Ik merk trouwens dat ik een stuk minder trek heb nu ik minder cola drink
Handig maar de 2 vereisten van bonuskaart en pinpas staan me niet heel erg aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Vorige AH had het ook. Ideaal om niet meer in de rij bij de kassa te staan wachten tot een omaatje gepast met dubbeltjes heeft betaald.
Maar is het dan zo dat je trek krijgt omdat je suiker eet/drinkt? Dat heb ik dus nooit gewetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat snap ik, over suiker in vloeibare vorm gesproken
[..]
Handig maar de 2 vereisten van bonuskaart en pinpas staan me niet heel erg aan.
Bij mij werkt het wel zo, suikerdip om 15h en snaaien maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het dan zo dat je trek krijgt omdat je suiker eet/drinkt? Dat heb ik dus nooit geweten
Yay voor minder cola en yay voorette vis, vitamine D (oftewel zon en beweging)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
Nee geen ritalin, nieuwe antidepressivaWel ooit ritalin geslikt en toen kreeg ik ook geen hap door mijn keel. Misschien moet ik dat maar weer gaan slikken
![]()
En goed nieuws dat kaas en worst niet het ergste isDat vind ik nog lekkerder dan suiker
Ik merk trouwens dat ik een stuk minder trek heb nu ik minder cola drink
1 snoepje is geen snoepje, 1 koekje is geen koekje. Na die eerste volgen er altijd meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het dan zo dat je trek krijgt omdat je suiker eet/drinkt? Dat heb ik dus nooit geweten
Bij mij ook jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel zo, suikerdip om 15h en snaaien maar.
Maar dit is uiteraard bij iedereen anders.
Visquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay voor minder cola en yay voorette vis, vitamine D (oftewel zon en beweging)
Ja dat welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1 snoepje is geen snoepje, 1 koekje is geen koekje. Na die eerste volgen er altijd meer.
Vulling komt door je etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat welMaar niet dat je omdat je cola drinkt meer trek hebt dan bijvoorbeeld bij water? Ik dacht altijd dat je meer honger zou hebben als je alleen water zou drinken omdat daar geen calorieen inzitten en het dus niet vult
Je suikerspiegel stuitert nogal op en neer wanneer je suikers binnenkrijgt. Waarschijnlijk komt het daardoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat welMaar niet dat je omdat je cola drinkt meer trek hebt dan bijvoorbeeld bij water? Ik dacht altijd dat je meer honger zou hebben als je alleen water zou drinken omdat daar geen calorieen inzitten en het dus niet vult
Ik heb dus serieus jarenlang drinken als vulling gebruiktquote:
Jaiksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus jarenlang drinken als vulling gebruiktHad ik honger nam ik yoki, en dan ben je wel even gevuld maar blijkbaar niet voor lang
De hele dag water drinkenquote:
Wat voor eiersalade? /kruisverhoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
De hele dag water drinkenEn als ik trek heb een cracker met eiersalade of een rijstwafel of een stuk fruit
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Zo zat ik laatst op een terras aan het water. Daar zat ook nog een ander stel te eten en (ik neem aan) kennissen van hun kwamen voorbij in de boot en riepen hun even om te groeten. Gooit die gast er ineens keihard uit "Oh, nog gefeliciteerd met jullie verloving, hè!Jaaaa, las ik op facebook!!" Terras een beetje giechelen. Dus die vent op het terras ook van "Ja, dank je dat je het even deelt, hè!
"
Achgossie, vermoed dat ze jou in de kuiten bijtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef V1z0R het volgende:
Dino, dat filmpje...
[..]
Krijsend kind/ blaffende Bo... Naja niet grappig
Uh, van de AH of de Hemaquote:
Even opzoeken hoeveel Kcal die zijn en wat erin zit (niet bepaald gezond).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uh, van de AH of de HemaZijn daar verschillen tussen dan? Scharreleisalade
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even opzoeken hoeveel Kcal die zijn en wat erin zit (niet bepaald gezond).
En het is supersimpel zelf te maken
Gezonder dan cola toch welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even opzoeken hoeveel Kcal die zijn en wat erin zit (niet bepaald gezond).
En het is supersimpel zelf te maken
Vergeet de ketchup niet, dat maakt het echt afquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef An24 het volgende:
[..]eiersalade van: zelfgemaakte mayo, komkommer, bieslook, peper en zout EN... Honing
Dat evenaart FOK! niet maar het wordt wel volquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Naamtopic
Ik ben de elfde jarig! Dan ga ik naar de kroegzaterdag taart!
Jullie zijn welkom hoor (moest nu ineens denken aan dat meisje die op FB een uitnodiging openbaar had gezet en er een miljoen mensen kwamen)
Wat is niet gezonder dan colaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gezonder dan cola toch welEn ik schijn zelf een van de beste eiersalades te maken
krijg vaak verzoeken om het weer te maken
Misschien beter ff een aparte meet plannen danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat evenaart FOK! niet maar het wordt wel vol
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Misschien beter ff een aparte meet plannen dan
Ketchup? Gek kindquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vergeet de ketchup niet, dat maakt het echt af
True thatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is niet gezonder dan cola
Maar waarom maaak je hem dan niet
Dat maakt het juist afquote:
Light is veel erger dan kun je beter the real stuff drinken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
True thatHoe zit het eigenlijk met cola light en zero? Die lust ik niet
Ik ben te luiMaar ga het morgen wel weer maken
Ik eet het ook niet elke dag hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Light is veel erger dan kun je beter the real stuff drinken.
Aspartaam ftw.
En iedere dag salade is ook niet goed.Zou zeggen eetlijstjes posten
Genoeg mensen met ideeën en tips en enkelen ook met zeer veel verstand.
Gewone cola vervangen door zero en vervolgens niet drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
True thatHoe zit het eigenlijk met cola light en zero? Die lust ik niet
Een stevigere O proberen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Tijdje niet gepost hier omdat ik nieuwe medicijnen had waardoor ik nauwelijks nog at dus het leek me wat misleidend om hier lijstjes te posten
5 kilo afgevallen maar er mogen nog wat kilootjes af en ik denk dat ik daar toch vooral mijn eet en drinkgedrag op aan moet passen. Ik ben namelijk nogal gek op cola (3/4 glazen per dag
), yokidrink, worst op brood, kaasblokjes tussendoor enz. Dus daar wil ik nu wat op gaan letten
Lijstje van vandaag:
O: rijstwafel en een kop koffie
L: brood met kip en tomaat, kip en komkommer en een boterham met eiersalade en een glas karnemelk
T: rijstwafel, 2 eierkoeken, kopje koffie en een cola
A: pizza met groente en een sinaasappel na
Voor de rest van de dag heb ik water gedronken en ik mag nog 1 cola per dag wegens afkickverschijnselen
Iemand nog verdere tips wat goed voor me is?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewone cola vervangen door zero en vervolgens niet drinken
Ik moet eens leren ontbijten, dat schiet er altijd bij inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een stevigere O proberen?
Kip op broodvan V1z en
mbt eiersalade.
Eierkoekenniet gezond en voor dagelijks gebruik ook niet goed.
De cola was al duidelijk.
Is de pizza zelfgemaakt? Het is meer een "weekend-lijstje" niet veel groente en 1 stuks fruit.
Wellicht als T nootjes?
Water en theequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is trouwens gezond drinken voor als je water/thee zat bent, vruchtensappen?
Vruchtensappen=>suikers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is trouwens gezond drinken voor als je water/thee zat bent, vruchtensappen?
Wel de gezonde varianten nootjes kiezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eens leren ontbijten, dat schiet er altijd bij inEn wat bedoel je met V1z?
Ik dacht dat eierkoeken wel ok waren maar die zal ik ook schrappen
Pizza was voorverpakt en gekozen door vriend omdat hij geen zin had om te kokenNormaal eten we dat inderdaad eerder in het weekend
En nootjes is een goede
Maar wat is het minst erg daarna?quote:
Ook verse sappenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vruchtensappen=>suikers.
Meer thee en water drinken.
[..]
Wel de gezonde varianten nootjes kiezen
Je kan verschillende theesmaken proberen?quote:
Fruitsuikersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook verse sappen
Wat is de gezonde variant nootjes, cashewnoten en dergelijke in plaats van pinda's?
En hoe zit het met alcohol, wijn minder slecht dan bier?
Ik ben een noobie
Meestal rooibos maar ook wel kruidenthee. Al ben ik meer van de koffiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan verschillende theesmaken proberen?
Welke thee drink je?
Zakjes? Verse losse thee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal rooibos maar ook wel kruidenthee. Al ben ik meer van de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |