Vaak staat dat wel in de voorwaarden die bijgeleverd zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu nog geluk en komen ze weg met een bepaald % als compensatie omdat de keuken nog niet geleverd/gemaakt is. Kleine kans.. maar het proberen waard lijkt me.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Terug! Buit!Wauw, mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij
Asap bellen, ze vergeten het echt niet. Wij waren een keer op tijd met cancellen en zelfs toen heeft het een jaar geduurd voordat we het voor elkaar hadden dat we van de deurwaarder af waren en niet hoefden te betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, zal mijn man eens porren dat hij het er eens met zn broertje over heeft. Lenen zou normaal van ons kunnen, maar nu we zelf met verbouwing zitten, gaat dat niet lukken. Hoogstens zijn vader. De rest kan het zich ook niet veroorloven.
Ik kwam er ook pas om 20:36 achter. Faal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
argh. ik ben wederom vergeten 2 minuten stil te zijn.
Alhoewel ik wel stil was, maar niet bewust....
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Terug! Buit!Terecht blij! Mooi! Ben je nu toch afgevallen of staat dit je gelijk zoveel beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij
Dan die jeans bedoel je? Ik denk dat ik gewoon meer een jurkjes/rokjes-lijf heb. Vandaag ook nog weer wat broeken geprobeerd, maar 't was weer niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Terecht blij! Mooi! Ben je nu toch afgevallen of staat dit je gelijk zoveel beter?
Jaa echt jammer! Ik zag je eerst achter in de winkel, maar stond later ook nog voor je bij de kassaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan die jeans bedoel je? Ik denk dat ik gewoon meer een jurkjes/rokjes-lijf heb. Vandaag ook nog weer wat broeken geprobeerd, maar 't was weer niks.
Toch jammer dat ik amper enkels heb een geen mooie benen. Dan werd de zomer ook een stuk makkelijker.
Rituals!Wat jammer! Ik heb jou niet gezien...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jaa echt jammer! Ik zag je eerst achter in de winkel, maar stond later ook nog voor je bij de kassa. Het duurde even voordat ik doorhad waar ik je gezicht nou van kende
.
Noh echt wel ja!! Prachtig ben je, mooie lijnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |