Mensen wennen snel aan een bepaald uitgavenpatroon, teruggang past er vaak in het geheel niet in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Staat je goed XM!
[..]
Ik vebaas me daar ook wel een beetje over. Maar aan de andere kant, je past je uitgavenpatroon ook wel weer aan aan je inkomen. En dat verwacht je omgeving ook van je.
Jammer, want het is best belangrijk en prettig om goed met geld om te kunnen gaan.
Ook belangrijk, het is overigens Uniek en ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Daar had ik bij willen zijn!Cococakes op de bres!
[..]
Voeding zat gehad, dat dan weer wel
Non excuusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De twee vriendjes van hoofdjongen durfden niks te zeggen. Hoofdjongen zei rare dingen die nergens op sloegenBlijkbaar kan ik er als niet-limburger (?!) niks van zeggen
Rare jongen
Lolol! Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als jij er naast had gestaan hadden ze vast niet gedurfd om wat terug te zeggen.
Maar wel lang en breed.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lolol! IddIk ben met mijn 1.60m niet heel indrukwekkend
Al merkte je dat ze zich wel opgelaten voelden. Yay. Kleine overwinning
En dan het meest negatieve punt van het voordeel van lang zijn uitkiezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef V1z0R het volgende:
kleine kinderen zijn wel vaak bang voor me ja...
Tja, niet alsof ik daar voor gekozen heb
Ml, uniek en ik, wij kiekt doar lange niet zo krek noar
[..]![]()
I knowquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef V1z0R het volgende:
jij Puff? "Straks niet vergeten een bus glijmiddel voor de gangbang te kopen he?"-dingen?
Ml, kinderen bang maken is anders heel makkelijk hoor![]()
Da's ook leuk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lief en ik maken er wel een sport van om stomme opmerkingen te maken in kassarijen enzo. Je amuseert elkaar en de medewachters ermee!
Dat hebben ze niet bij de ah, het moet wel geloofwaardig zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef V1z0R het volgende:
jij Puff? "Straks niet vergeten een bus glijmiddel voor de gangbang te kopen he?"-dingen?
Dan zijn jullie van het soort waar ik gniffelend naar luisterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet bij de ah, het moet wel geloofwaardig zijn!
V1z die snap ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef V1z0R het volgende:
Daarom blaft Bo dus altijd zo!
Puff, je staat dan bij de kassa, hoe weten zij dat je niet nog langs de Etos gaat?
Even aangeven op ah.nl, als er genoeg klanten om zeuren passen ze het assortiment aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet bij de ah, het moet wel geloofwaardig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Heb vanmiddag ook weer kassa gekeken
Pasop lange lap tekst en wellicht niet geheel samenhangend gezien het tijdstip..Ik vroeg me altijd af hoe dat nou zit met het zelfscannen, maar je kan dus inderdaad gewoon dingen jatten of word je ook wel eens gecontroleerd? Vind het trouwens echt dieptriest dat mensen misbruik van het systeem makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je wordt op willekeurige momenten gecontroleerd (minimaal 1x per 5x boodschappen doen dacht ik).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou zit met het zelfscannen, maar je kan dus inderdaad gewoon dingen jatten of word je ook wel eens gecontroleerd? Vind het trouwens echt dieptriest dat mensen misbruik van het systeem maken
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Tijdje niet gepost hier omdat ik nieuwe medicijnen had waardoor ik nauwelijks nog at dus het leek me wat misleidend om hier lijstjes te posten
![]()
Worst en kaas lijkt me niet het grote probleem, suiker in vloeibare vorm skippen is idd een goed begin.quote:Ritalin?
Iemand nog verdere tips wat goed voor me is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |