abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:52:35 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111144535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik kwam er ook pas om 20:36 achter. Faal. ;(
Heb de sex er zelfs voor tussengepland :')
Lief is weer weg en ik moet zo naar bed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111144623
Mooi, XM!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111144658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ander keertje maar vragen :*
:*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:02:02 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111145142
Inderdaad mooie jurk en rok. Wat mij brengt op de vraag: wat voor schoenen dragen jullie bij rokjes en jurkjes in de zomer?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:02:37 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111145175
Als ik ze draag, dan draag ik er pumps bij.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:05:49 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111145344
Had vanmiddag al een zuurkoolovenschotel in elkaar geflanst, morgen tot wat later werken en stiefzoonlief is er ook dus lekker makkelijk morgen.
Trusten lieve slankies
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111145391
Slaapze Uniek!
Ik ga eens cheesecakebrownies maken.
En daarna aan mijn to do lijstje werken. :Y
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:07:15 #58
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111145436
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Inderdaad mooie jurk en rok. Wat mij brengt op de vraag: wat voor schoenen dragen jullie bij rokjes en jurkjes in de zomer?
ballerina's, elegante slippers?
pi_111145572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:

zoiets (de rapisardi's die ik heb lijken er heel erg op, maar model van vorig jaar) of pumps
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:11:09 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111145692
Nogmaals dank voor de complimentjes O+. Ga het rokje gelijk inwijden, want nog ff met vriendin naar de kroeg vanavond B-) .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111145754
Wij hebben het huis nog wat meer kleur gegeven vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111145909
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben het huis nog wat meer kleur gegeven vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! :Y
pi_111146766
Mooi DaD! Had zelf ook zo'n kleur bedacht, maar vriendlief vond t niets.
Nu hebben we 9001 en accenten leem in de huiskamer.

Niet helemaal teruggelezen, maar las iets over lastige financiële situaties. Raar is het, hoeveel mensen nodig hebben, hoeveel ze gebruiken en hoeveel ze krijgen en dat er niet altijd een relatie mee is.
Mn inkomen is hoger dan waarmee mn ouders 3 kinderen moesten opvoeden, maar ik vind mezelf niet rijk. En een vd excollega's moest zelfs nog regelmatig aankloppen bij de ouders om wat te lenen?!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:28:50 #64
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111146809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik ze draag, dan draag ik er pumps bij.
^^

Slippers of ballerina's alleen als ik heel veel moet lopen (bijvoorbeeld op vakantie). Maar dat zijn dan ook weer ander soort jurkjes dan XM net postte.

XM, super leuke kleding heb je gekocht! En je bent echt wel afgevallen, hoor. Of misschien wel niet, maar dan nog steeds heb je nu een prachtig figuur!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111148869
Nu ga ik de volgende keer dat ik XM zie enkelstaren :')

Vind het wel mooi :Y borsten en billen you haz them O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111149139
Net in de supermarkt. Liepen paar strontvervelende jongens rond. Stonden in de andere rij aan de kassa. En op half volume stoere opmerkingen maken over andere mensen. Zo hard dat mensen het net wel konden horen, maar er eigenlijk niks over konden zeggen.

Toen besloot ik blijkbaar om daar wel wat van te zeggen :')

Draai me naar hen toe 'nou, wat ben jij een ontzettend stoere jongen'. Drie jongens draaien zich om, gapen me aan. Toen voelde de hoofdjongen zich blijkbaar toch op zn pik getrapt :+

Zinloze discussie volgde. Mgoed. Ik vond ze zoooo stom dat ik het er graag voor over had :+
pi_111149255
*puf*

Nallie, was dat een uitnodiging voor mij en uniek? O-)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111149270
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net in de supermarkt. Liepen paar strontvervelende jongens rond. Stonden in de andere rij aan de kassa. En op half volume stoere opmerkingen maken over andere mensen. Zo hard dat mensen het net wel konden horen, maar er eigenlijk niks over konden zeggen.

Toen besloot ik blijkbaar om daar wel wat van te zeggen :')

Draai me naar hen toe 'nou, wat ben jij een ontzettend stoere jongen'. Drie jongens draaien zich om, gapen me aan. Toen voelde de hoofdjongen zich blijkbaar toch op zn pik getrapt :+

Zinloze discussie volgde. Mgoed. Ik vond ze zoooo stom dat ik het er graag voor over had :+
_O- het was leuker geweest als ze afgedropen waren.
  Vis een optie? vrijdag 4 mei 2012 @ 22:11:00 #69
70532 loveli
N
pi_111149303
O+
crap in = crap out
pi_111149309
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef V1z0R het volgende:
*puf*

Nallie, was dat een uitnodiging voor mij en uniek? O-)
Uniek en mij o|O

We moeten je toch eens opvoeden :N
pi_111149378
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- het was leuker geweest als ze afgedropen waren.
De twee vriendjes van hoofdjongen durfden niks te zeggen. Hoofdjongen zei rare dingen die nergens op sloegen :') Blijkbaar kan ik er als niet-limburger (?!) niks van zeggen :D Rare jongen :+
pi_111149414
Staat je goed XM! :Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

Niet helemaal teruggelezen, maar las iets over lastige financiële situaties. Raar is het, hoeveel mensen nodig hebben, hoeveel ze gebruiken en hoeveel ze krijgen en dat er niet altijd een relatie mee is.
Mn inkomen is hoger dan waarmee mn ouders 3 kinderen moesten opvoeden, maar ik vind mezelf niet rijk. En een vd excollega's moest zelfs nog regelmatig aankloppen bij de ouders om wat te lenen?!
Ik vebaas me daar ook wel een beetje over. Maar aan de andere kant, je past je uitgavenpatroon ook wel weer aan aan je inkomen. En dat verwacht je omgeving ook van je.
Jammer, want het is best belangrijk en prettig om goed met geld om te kunnen gaan. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111149440
Daar had ik bij willen zijn! :D Cococakes op de bres!
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Uniek en mij o|O

We moeten je toch eens opvoeden :N
Voeding zat gehad, dat dan weer wel :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111149485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Daar had ik bij willen zijn! :D Cococakes op de bres!

[..]

Voeding zat gehad, dat dan weer wel :)
Als jij er naast had gestaan hadden ze vast niet gedurfd om wat terug te zeggen. :')
pi_111149537
Zo imponerend ben ik niet hoor :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')