Heb de sex er zelfs voor tussengeplandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas om 20:36 achter. Faal.
ballerina's, elegante slippers?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Inderdaad mooie jurk en rok. Wat mij brengt op de vraag: wat voor schoenen dragen jullie bij rokjes en jurkjes in de zomer?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Inderdaad mooie jurk en rok. Wat mij brengt op de vraag: wat voor schoenen dragen jullie bij rokjes en jurkjes in de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben het huis nog wat meer kleur gegeven vandaag.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik ze draag, dan draag ik er pumps bij.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net in de supermarkt. Liepen paar strontvervelende jongens rond. Stonden in de andere rij aan de kassa. En op half volume stoere opmerkingen maken over andere mensen. Zo hard dat mensen het net wel konden horen, maar er eigenlijk niks over konden zeggen.
Toen besloot ik blijkbaar om daar wel wat van te zeggen
Draai me naar hen toe 'nou, wat ben jij een ontzettend stoere jongen'. Drie jongens draaien zich om, gapen me aan. Toen voelde de hoofdjongen zich blijkbaar toch op zn pik getrapt
Zinloze discussie volgde. Mgoed. Ik vond ze zoooo stom dat ik het er graag voor over had
Uniek en mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef V1z0R het volgende:
*puf*
Nallie, was dat een uitnodiging voor mij en uniek?
De twee vriendjes van hoofdjongen durfden niks te zeggen. Hoofdjongen zei rare dingen die nergens op sloegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het was leuker geweest als ze afgedropen waren.
Ik vebaas me daar ook wel een beetje over. Maar aan de andere kant, je past je uitgavenpatroon ook wel weer aan aan je inkomen. En dat verwacht je omgeving ook van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niet helemaal teruggelezen, maar las iets over lastige financiële situaties. Raar is het, hoeveel mensen nodig hebben, hoeveel ze gebruiken en hoeveel ze krijgen en dat er niet altijd een relatie mee is.
Mn inkomen is hoger dan waarmee mn ouders 3 kinderen moesten opvoeden, maar ik vind mezelf niet rijk. En een vd excollega's moest zelfs nog regelmatig aankloppen bij de ouders om wat te lenen?!
Voeding zat gehad, dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uniek en mij![]()
We moeten je toch eens opvoeden
Als jij er naast had gestaan hadden ze vast niet gedurfd om wat terug te zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Daar had ik bij willen zijn!Cococakes op de bres!
[..]
Voeding zat gehad, dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |