De mijne ook. Om 10 over 6.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn wekker ging gewoon af!
Gepland, dat wel.
Die van lief ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn wekker ging gewoon af!
Gepland, dat wel.
Doen wij ook! Laatst nog een mooie. We waren iets vergeten te pakken, roept mijn lief heel serieus: "Oooh, we communiceren ook nooit!!" Die gezichten van de mensen achter ons waren echt hilarischquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lief en ik maken er wel een sport van om stomme opmerkingen te maken in kassarijen enzo. Je amuseert elkaar en de medewachters ermee!
quote:
Zohee, slaap nog eens vaker uit!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:47 schreef sigme het volgende:
Misschien handiger om tips te geven wat niet goed voor je is?
[..]
Ik hoop dat ze daar nog een brief over rond gaan sturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
www.nu.nl/economie/280319(...)s-buiten-europa.html
Dat is inderdaad wel handig om te weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Thanks!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Om het skimmen tegen te gaan? Ligt Roemenië niet meer in Europa tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
Klussen is sport! Ik zag buikspieren in de spiegel vanochtend
Net een heerlijke kom met veel blauwe bessen en havermout op
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Half 11, boodschappen gedaan en schoongemaakt.. Vroeg wakker worden heeft zo z'n voordelen.
In een ochtend meer gedaan dan vorig lang weekend. Uitstelgedrag ftw.quote:
Geen goed tijdstip iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig ElD! Ik ga me maar eens douchen en dan de supermarkthel in.
In principe wel, de grote dingen in elk geval. Het is nu nog wat kleine dingen, ophangen enzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In een ochtend meer gedaan dan vorig lang weekend. Uitstelgedrag ftw.
Ben je nu 'klaar' met klussen?
Net na openingstijd is blijkbaar een heel goed tijdstip om te gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig ElD! Ik ga me maar eens douchen en dan de supermarkthel in.
Niet te lang uitstellen, anders komt het er nooit meer van. *ervaringsdeskundige*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
In principe wel, de grote dingen in elk geval. Het is nu nog wat kleine dingen, ophangen enzo.
Maar dat komt allemaal wel
Betrekkelijk kansloos volgens mij. Hoop idd dat ze er goed over gaan communiceren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
Top!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |