SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets. Zit je capslock vast?quote:
Fijn dat je op de hoogte bent van de lengte van Turkse pikken, veel gehad?quote:
Op welke regels doel je nu precies?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Bilge het volgende:
kanovinnie probeert zonder bans en andere akeligheden de regels te handhaven, maar als een stel verwende kinderen misbruiken jullie zijn goede intenties door oh zoooooo stoer de bekende regels te overtreden. Als ik zijn rechten had gehad, was zo'n 50 % van jullie weggebonjourd.
Trigger is gewoon een player.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef msnk het volgende:
Waarom praat mijn vriendin de hele tijd met trigger?
Niet zo zielig doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef msnk het volgende:
Jij praat net zo veel achter haar rug om met mij, als zij met mij hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef msnk het volgende:
Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? Dan weet ik wanneer ik een lelijke bruidsmeisjes jurk moet halen.quote:
Hey Magquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
We moeten snel een meisje vinden voor Trigger. Hij is verworden tot een gevaar voor de openbare orde.
Waarheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
We moeten snel een meisje vinden voor Trigger. Hij is verworden tot een gevaar voor de openbare orde.
Bruidsslaaf.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? Dan weet ik wanneer ik een lelijke bruidsmeisjes jurk moet halen.
Hoi Jalee!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Iets met pompoen weer op mijn hoofd ontploft.
Maar jij bent Nefisquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hou je nafs in bedwang, broeder.
Waarom behandel je mij zo. Ik heb je niks misdaan.quote:
Ik kan er niks aan doen.. Ik word gewoon een .quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Waarom behandel je mij zo. Ik heb je niks misdaan.
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.. Ik word gewoon een .
Big Bang Theory. Op Veronicaquote:
Wtf is ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, maar volgens mij heet het fenomeen 'gevoelens'. Rare wezens die vrouwen.quote:
Die mannen die met die duivels-in-bruidsjurk trouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'Aanstellerij'?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, maar volgens mij heet het fenomeen 'gevoelens'. Rare wezens die vrouwen.
Ik schat de levensduur van die huwelijken ook niet echt hoog in. Of die 'mannen' moeten wel erg onder de plak zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die mannen die met die duivels-in-bruidsjurk trouwen.
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik schat de levensduur van die huwelijken ook niet hoog in. Of die 'mannen' moeten wel erg onder de plak zitten.
Meisjes zijn lief. Dat zijn walvissen, gezien de geproduceerde tonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat die rare meisjes doen in het filmpje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisjes zijn lief. Dat zijn walvissen, gezien de geproduceerde tonen.
quote:
Die hele bruiloft was gewoon een publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..
Zie je, jij en ik zijn gewoon voor elkaar geschapenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die hele bruiloft was gewoon een publiciteitsstunt.
En waarom weet ik dit?
Dogru.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie je, jij en ik zijn gewoon voor elkaar geschapen
Te veel?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rare omschrijving, 'smerig'. Leg eens uit.
Yav Yav, die te veel maakt het smerig istequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah.. Als ik smerig hoor, denk ik aan iets anders dan 'te veel'.
.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
De bruiloft van triggershot:
http://www.wimp.com/gollumwedding/
Ik ben dan Gollum (grapje: trigger zou mij niet eens uitnodigen, de smiecht!)
Kan iemand Wikwakka even afknallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Eerlijk is eerlijk: dat heeft ze goed bekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..
True, ik zou het zelf 441 dagen met hem volhouden voor dat geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: dat heeft ze goed bekeken.
Ik zou het er ook wel voor doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, ik zou het zelf 441 dagen met hem volhouden voor dat geld.
Ook als je werd geacht elke avond deze jongen te plezieren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, ik zou het zelf 441 dagen met hem volhouden voor dat geld.
En hij ziet er best goed uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zou het er ook wel voor doen.![]()
![]()
Hoi Jaleesa, mooie naam vind ik.
Ik geef je 41 dagen uitstel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook als je werd geacht elke avond deze jongen te plezieren?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die gouden horloge eens shinen dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het eerste waar deze blingbling-nederturk op let. Mooiboi!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk die gouden horloge eens shinen dan.
Hij is niet lelijk. Goed lichaam ook. Niks mis met hem dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben het tegenovergestelde van blingbling(-adept).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het eerste waar deze blingbling-nederturk op let. Mooiboi!
Hij is wel echt een reus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk. Goed lichaam ook. Niks mis met hem dus
En tóch shine je hard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben het tegenovergestelde van blingbling(-adept).
Ja. Ik 1.58. Past perfect. Klein en grootquote:
Salep?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Random fact:
Ik drink nu dit:
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Ik 1.58. Past perfect. Klein en grootHij heeft alleen een beetje een dikke neus. En rare omlijning om zijn mond.
Hmmhh, lijkt er verdacht veel op.. maar dat is niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, dat is het centraal station van Eskisehir.
Vooral veel vis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Wik, heb je nog goed kunnen eten in Istanbul?
Ook broodje vis gegeten bij zo'n bootje aan de Haliç?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vooral veel vis.
Veel geprobeerd eerst, maar toen wat voorzichtiger geworden vanwege mijn paprika-intolerantie.
This me:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zat nog wat oude topics te bekijken. Hier een topic waar we foto's uit onze kindertijd aan het posten waren...
Turken op FOK! (#145) met foto's van vroeger.
En hier ben ik...
Ik moest keihard lachen om die fotoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
This me:
Waarom lach je mij uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen om die fotowat een schatje
Bacaklar acik, lage decolleté echte adanaliquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
This me:
Ik geloof dat hij voor 1/8 deel Turk is, maar ik denk niet dat hij daar graag aan herinnerd wil worden, als je nagaat hoe zijn overgrootvader aan zijn eind is gekomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
De verkiezingen in London komen weer eens langs, de huidige burgermeester (burger bir) van London maakt een goede kans om patron te blijven.
Waarom dit schrijfseltje? nou omdat hij mijn favoriete Turk zou zijn... mits hij een baard zou adopteren, dus mocht je Boris spreken deze zomer ergens in St Tropez of St Barts etc vertel hem dat dan.
[ afbeelding ]
Boris Johnson, baardloos.
Pimpelpaarse lippen en grote pupillen. Allah bagislasin. (Ik neem aan dat het je zoon is)quote:
Voor ons zal hij altijd een Turk zijn, hij heeft niks te willen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij voor 1/8 deel Turk is, maar ik denk niet dat hij daar graag aan herinnerd wil worden, als je nagaat hoe zijn overgrootvader aan zijn eind is gekomen.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo lief.Ik wil sowieso kinderen als ik dit zie.
dat is wel echt smaakloos stiekem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook broodje vis gegeten bij zo'n bootje aan de Haliç?
[ afbeelding ]
Ik ook. Voel me weer fantastisch nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
Ik heb weer lekker gebeden. Mashallah wat goed van mij.
Kafirun suresi, toevallig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
Ik heb weer lekker gebeden. Mashallah wat goed van mij.
Jij kent de smaak van je mond niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
dat is wel echt smaakloos stiekem.
geen ketchup -100
Haha, met uien erbij is het wel lekker hoor maar ik mis toch echt gewoon ketchup erbij :p.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij kent de smaak van je mond niet.
Beide groepen gedragen zich als Jehova getuigen. De atheisten in deze draad zijn net zo opdringerig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
6. "Sizin dininiz size, benim dinim bana."
Dit zou Arcadia toch beter moeten weten en ophouden met dat overdreven gedoe van hem ?
Hemen konuyu degistir aqquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beide groepen gedragen zich als Jehova getuigen. De atheisten in deze draad zijn net zo opdringerig.
Tik 'm aan swa. Die foto in jouw fotoboek trouwens. Die eerste kont is van een vrouw van 49 en die tweede van een vrouw in de 20. Dat is toch geen vergelijking en heeft niks te maken met squatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoulillah Zuster. Wat zijn wij goed en beter dan rest. Mashallah voor ons.
Knap van je dat je leeftijden kan aflezen van het achterwerk van mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tik 'm aan swa. Die foto in jouw fotoboek trouwens. Die eerste kont is van een vrouw van 49 en die tweede van een vrouw in de 20. Dat is toch geen vergelijking en heeft niks te maken met squatten.
Ik ben dan ook intelligent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap van je dat je leeftijden kan aflezen van het achterwerk van mensen.
De boodschap is duidelijk, SQUATTEN !
Waarom val je opeens mannen aan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan ook intelligent.![]()
Tja. Net zoals alle mannen eigenlijk een goed figuur moeten kweken in de sportschool. Helaas doet maar een klein deel het en dat gaat dan ook vaak te ver en wordt het een te overdreven gespierde opgepompte man. Ook niks.
Waaruit leid je af dat het wantrouwen is gericht op alleen de vriendin? Het wantrouwen kan ook gericht zijn op de menselijke aard in het algemeen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ongelooflijk raar in je hoofd als je in een relatie zit en de ander niet vertrouwt om om te gaan met mensen van het andere geslacht. Zit je dan constant als je vriendin weg is met trillende armpjes en zwetende oksels jezelf af te vragen of ze op dat moment niet hééél misschien ligt te rollebollen met een of andere kerel
? Heb vertrouwen, mijn god. Je vriendin verbiedt jou toch ook niet om met vrouwen om te gaan?
Ik val niemand aan toch? Het is eigenlijk een feit. De meeste mensen doen niet veel aan het figuur om het mooi te houden/krijgen. Of het wordt te overdreven. Of ik ben te kieskeurig.quote:
Nee, je bent gewoon achterlijk bezig. Niet eens fatsoenlijk kunnen discussierenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik val niemand aan toch? Het is eigenlijk een feit. De meeste mensen doen niet veel aan het figuur om het mooi te houden/krijgen. Of het wordt te overdreven. Of ik ben te kieskeurig.
Wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waaruit leid je af dat het wantrouwen is gericht op alleen de vriendin? Het wantrouwen kan ook gericht zijn op de menselijke aard in het algemeen.
Interseksuele contacten hoeven zeker niet altijd tot seks te leiden, maar de kans erop neemt wel toe. Voorts dreigt normvervaging: naar mate de bufferzone rondom het onbetamelijke afneemt, zal ook het onbetamelijke dichterbij komen. Maatschappelijk gezien is monogamie nuttig omdat de opvoeding en verzorging van het kind lastiger wordt bij eenoudergezinnen. Daarom ben ik tegen al te vrije omgangsvormen tussen man en vrouw.
Heb je net lopen bidden, had respect voor je en ga je zo pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon achterlijk bezig. Niet eens fatsoenlijk kunnen discussierenzal wel aan je geloofsovertuiging liggen ofzo
Wauw, wat moet je dan in een soort van angst leven als je op die manier denkt. Het beste is dan om gewoon een vriendin te zoeken die er hetzelfde over denkt en geen vriendschappen aangaat met mannen en enigszins braaf is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waaruit leid je af dat het wantrouwen is gericht op alleen de vriendin? Het wantrouwen kan ook gericht zijn op de menselijke aard in het algemeen.
Interseksuele contacten hoeven zeker niet altijd tot seks te leiden, maar de kans erop neemt wel toe. Voorts dreigt normvervaging: naar mate de bufferzone rondom het onbetamelijke afneemt, zal ook het onbetamelijke dichterbij komen. Maatschappelijk gezien is monogamie nuttig omdat de opvoeding en verzorging van het kind lastiger wordt bij eenoudergezinnen. Daarom ben ik tegen al te vrije omgangsvormen tussen man en vrouw.
Je bent net pikachuuu.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:47 schreef Blocko het volgende:
[..]
Haha, met uien erbij is het wel lekker hoor maar ik mis toch echt gewoon ketchup erbij :p.
Daarom! Squattenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap van je dat je leeftijden kan aflezen van het achterwerk van mensen.
De boodschap is duidelijk, SQUATTEN !
Jouw afkeuring (op religieus gebied) beschouw ik als een positief teken. Van het tegenovergestelde zou ik juist schrikken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling.![]()
Je verdient je username niet
Dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Ziba het volgende:
Wauw, wat moet je dan in een soort van angst leven als je op die manier denkt. Het beste is dan om gewoon een vriendin te zoeken die er hetzelfde over denkt en geen vriendschappen aangaat met mannen en enigszins braaf is.
Haha, leuk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef Bilge het volgende:
Foto's Koninginnedagviering Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest: http://www.nederlandersin(...)nedag-2012-istanbul/
Naar elk willekeurig nummer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef zarGon het volgende:
Mensen met een Vodafone-abonnement mogen gratis bellen en sms'en vanaf vandaag (2 mei) t/m 5 mei..
quote:
quote:Voorwaarden gratis bellen en sms’en op 2,3,4 en 5 mei 2012
• Het gebruik van premium-sms diensten, koopnummers, andere betaalde sms-diensten of
betaalde telefoonnummers, doorschakelen, videobellen en het bellen of sms’en in- en naar het
buitenland wordt tegen de daarvoor geldende tarieven in rekening gebracht.
• Het gratis bellen en sms’en geldt niet voor klanten met een Vodafone Thuis aansluiting.
• In geval van (een vermoeden van) misbruik, kan Vodafone het gratis bellen en sms’en voor jou
blokkeren. De belminuten en sms’jes worden dan apart in rekening gebracht. Er is in ieder geval
sprake van misbruik indien de onbeperkte SMS-mogelijkheid gebruikt wordt voor commerciële
doeleinden, waaronder in ieder geval begrepen het versturen van spam of bulk-sms (het
excessief versturen van SMS vanuit 1 nummer naar 1 of meerdere ontvangende nummer(s))
en/of het aanbieden van de SMS-mogelijkheid aan derde(n).
Bron: Vodafone (.pdf-bestand).
Laatst ook nog zoiets.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef Bilge het volgende:
Foto's Koninginnedagviering Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest: http://www.nederlandersin(...)nedag-2012-istanbul/
Wtfquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:34 schreef Doler12 het volgende:
Er is oorlog op Nieuws & Achtergronden of een Koerd wel een Turk is. Hebben jullie trouwens, ook al excuus aangeboden en verteld dat jullie dit nooit zouden doen en de daad afkeuren?
![]()
Overvaller juwelier (Den Haag) daders zijn Koerd en Georgier (deel 2)
Arya tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:24 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand op basis van dit nieuwsbericht de TT van dit topic aanpassen? Turk dus.
goed bezigquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sst_wiet_kopen_.html
Wat een gast.
Op hem moet je niet ingaan. Hij is zwaar ontspoord van de realiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Boeit me geen flikker, maar wil alleen die Polderturk even gek maken. Wat een figuur.
Heb nog altijd het gevoel dat het een kloon is van iemand hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op hem moet je niet ingaan. Hij is zwaar ontspoord van de realiteit.
Van een vrouwelijke user jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb nog altijd het gevoel dat het een kloon is van iemand hier.
Ik heb een keer geprobeerd om een gesprek met hem aan te gaan in het Turks, maar hij gaf opeens geen antwoord meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb nog altijd het gevoel dat het een kloon is van iemand hier.
Sowieso een kloon, dat weet ik wel. Het zal me wel verbazen als het geen Turk is, want dan snap ik niet waar hij allemaal mee bezig is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een keer geprobeerd om een gesprek met hem aan te gaan in het Turks, maar hij gaf opeens geen antwoord meer.
Niet iedereen is gestoord zoals jij. Ik heb maar 1 account.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
Meerdere mensen hebben meerdere accounts? Kun je wat specifieker zijn?
Gisteren waren Elle & Nicky uit Azerbaijan te gast bij Max (quote:
Het hebben van meerdere accounts betekent dat je gestoord bent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen is gestoord zoals jij. Ik heb maar 1 account.
Het is iig een kleine aanwijzing voor persoonlijkheidsproblematiek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het hebben van meerdere accounts betekent dat je gestoord bent?
Het is een vermoeden, dus niet slim om de naam te noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
Meerdere mensen hebben meerdere accounts? Kun je wat specifieker zijn?
Als mensen zich anders voordoen onder andere accounts, dan wel ja. Maar wanneer bekend is wie wie is, zie ik het probleem niet zo. Iedereen weet dat Landysh & Bortecinem dezelfde persoon zijn. Ik heb mezelf dan ook nooit anders voorgedaan. Overigens gebruik ik beide accounts alleen nog omdat ik op mijn laptop ingelogd sta als Landysh en ik het wachtwoord van mijn account niet weet - ik sta altijd standaard ingelogd. Als ik mij nu uitlog als Landysh, kan ik dat account niet meer gebruiken want het wachtwoord staat in een email waarvan het adres gehackt is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is iig een kleine aanwijzing voor persoonlijkheidsproblematiek.
Ik heb altijd het gevoel dat hij opzettelijk zijn best doet om Turken belachelijk te maken. Een beetje als amenth & Gulmez.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso een kloon, dat weet ik wel. Het zal me wel verbazen als het geen Turk is, want dan snap ik niet waar hij allemaal mee bezig is?
Haten op amenthquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat hij opzettelijk zijn best doet om Turken belachelijk te maken. Een beetje als amenth & Gulmez.
Stuur een mail naar forum@fok.nl waarin je de situatie uitlegt. Vermeld je username en het e-mailadres én vermeld dat Landysh een kloon is van Bortecinem (zodat ze de twee accounts met elkaar kunnen vergelijken - komen ze dezelfde IP-adressen tegen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lAls ik mij nu uitlog als Landysh, kan ik dat account niet meer gebruiken want het wachtwoord staat in een email waarvan het adres gehackt is.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur een mail naar forum@fok.nl waarin je de situatie uitlegt. Vermeld je username en het e-mailadres én vermeld dat Landysh een kloon is van Bortecinem (zodat ze de twee accounts met elkaar kunnen vergelijken - komen ze dezelfde IP-adressen tegen).
Wel geduldig zijn na het sturen.
Hm. Ik zie lichtelijk de overeenkomsten. Mijn gezicht is inderdaad ietwat boller en mijns inziens oog ik ook wat ouder.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gisteren waren Elle & Nicky uit Azerbaijan te gast bij Max () en het viel mij voor het eerst op dat jij en Eldar wel wat op elkaar lijken. Jouw gezicht is wel ronder. Vind je ook niet?
[ afbeelding ]
Hij is ook een paar jonger.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Ik zie lichtelijk de overeenkomsten. Mijn gezicht is inderdaad ietwat boller en mijns inziens oog ik ook wat ouder.
Weet je zeker dat je mij wil tegbenkomen op een meet? Ik ben volgens jou zeer gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom gevaarlijk ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mij wil tegbenkomen op een meet? Ik ben volgens jou zeer gevaarlijk.
Ik heb meer dan 75 accounts (gehad).quote:
Dat je wel wat proffesionele psychologische hulp kan gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 75 accounts (gehad).
Waar duidt dat op?
Wait, whuutquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef zarGon het volgende:
Waarvan Julis en amenth mijn succesvolste zijn.
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die Gulmez is een idioot, maar in die Polderturk zitten denk ik serieuze motieven. Zoals over die Turks-Koerdische roofovervaller. Al die moeite om wat Nederlanders op een forum te willen overtuigen van het feit dat hij een Koerd is. Dat zullen niet-Turken niet zo snel doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat hij opzettelijk zijn best doet om Turken belachelijk te maken. Een beetje als amenth & Gulmez.
Door de extreme interesse voor DNA zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.
En tot deze conclusie kom je zonder ook maar één vraag te stellen? Je weet mijn motieven niet eens. Goede diagnose wel. Lijk je net op oude Turkse oma's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je wel wat proffesionele psychologische hulp kan gebruiken.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Maar gevaarlijk ? Jij ? Neuh...
Ook zonder de reden ervan te weten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.
Wat? Ik had het over dat ik er wel mee eens ben dat mensen die verscheidene kloonaccounts hebben wellicht last kunnen hebben van een persoonlijkheidsstoornist last kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door de extreme interesse voor DNA zeker?
Je hebt mensen die talloze kloonaccounts hebben en waarbij de meest uiteenlopende karakters zijn vast te stellen. Over dat soort mensen heb ik het. Niet over users die een kloonaccount aanmaken om een bepaald medisch/psychologisch vraag of probleem te stellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef zarGon het volgende:
Ook zonder de reden ervan te weten?
Ik ben het eens met Borte; zolang je jezelf bent is het okay.
Hij doet ook erg zijn best om als een trotse/nationalistische Turk over te komen. Maar Turks kan hij niet? Het is maar een vermoeden hoor, het kan heel goed zijn dat hij wel gewoon een Turk is. Het is gewoon dat ik het erg vaag vind dat een persoon als hij geen Turks kan. Ik bedoel, als je echt zo'n trotse Turk bent, dan kun je toch wel een paar zinnen Turks spreken om de mensen die jou niet geloven te bewijzen dat je wel degelijk een Turk bent? Ik kan mij trouwens ook herinneren dat andere mensen in het verleden aan hem hebben getwijfeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Gulmez is een idioot, maar in die Polderturk zitten denk ik serieuze motieven. Zoals over die Turks-Koerdische roofovervaller. Al die moeite om wat Nederlanders op een forum te willen overtuigen van het feit dat hij een Koerd is. Dat zullen niet-Turken niet zo snel doen.
Maar dat is bij mij (en zarGon denk ik ook, heb hem al heel lang geen kloonaccount zien gebruiken) niet het geval. Ik had Landysh ooit aangemaakt omdat ik was gebanned om een belachelijke reden en geen zin had om een unban mail te sturen. En zoals ik het al eerder zei, ik heb mij nooit anders voorgedaan onder Landysh. Ik heb iedereen meteen verteld dat ik Borte was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt mensen die talloze kloonaccounts hebben en waarbij de meest uiteenlopende karakters zijn vast te stellen. Over dat soort mensen heb ik het. Niet over users die een kloonaccount aanmaken om een bepaald medisch/psychologisch vraag of probleem te stellen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Weissman het volgende:
Niks mis mee. Ik ben ook een trotse Turk maar spreek geen woordje Turks.
Persoonlijk zou ik het zonde vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Weissman het volgende:
Niks mis mee. Ik ben ook een trotse Turk maar spreek geen woordje Turks.
Ik heb het toch ook niet over jullie, maar over de mensen die voor andere redenen een kloonaccount aanmaken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
Maar dat is bij mij (en zarGon denk ik ook, heb hem al heel lang geen kloonaccount zien gebruiken) niet het geval. Ik had Landysh ooit aangemaakt omdat ik was gebanned om een belachelijke reden en geen zin had om een unban mail te sturen. En zoals ik het al eerder zei, ik heb mij nooit anders voorgedaan onder Landysh. Ik heb iedereen meteen verteld dat ik Borte was.
Ah oke.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over jullie, maar over de mensen die voor andere redenen een kloonaccount aanmaken.
Hm. Ik snap wat je bedoelt, maar wil het toch nog nuanceren. Ken je Croupouque? De man van de vele vermakelijke kloons. Pure entertainment. Ik vind het toch wel knap dat je je zo kan inleven dat men je gelooft. Natuurlijk moet je er op een gegeven moment mee kappen, voordat je die karakter ook echt wordtquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt mensen die talloze kloonaccounts hebben en waarbij de meest uiteenlopende karakters zijn vast te stellen. Over dat soort mensen heb ik het. Niet over users die een kloonaccount aanmaken om een bepaald medisch/psychologisch vraag of probleem te stellen.
Waar ik wel nog even wil zeggen dat er opvallend veel mensen hier een kloonaccount hebben. Bovengemiddeld schat ik zo.quote:
Nee? Ken hem niet. Even koekeloeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef zarGon het volgende:
Hm. Ik snap wat je bedoelt, maar wil het toch nog nuanceren. Ken je Croupouque? De man van de vele vermakelijke kloons. Pure entertainment. Ik vind het toch wel knap dat je je zo kan inleven dat men je gelooft. Natuurlijk moet je er op een gegeven moment mee kappen, voordat je die karakter ook echt wordt
Ja, natuurlijk zegt het niet alles. Openbare plekken zoals het OV en scholen/universiteiten geven een false positive. Alsnog is het een hulpmiddel wanneer je je account 'terugwil'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Hetzelfde IP zegt ook niks opzich, er zijn zat gedeelde huizen waar Fokkers tijdens hun studie wonen.
Polderturk zag ik altijd als een kloon van Trigger, maar kan dat verkeerd hebben
Onder andere.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef AryaMehr het volgende:
Dit is wel een pareltje van die gozer:
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Valt wat tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:45 schreef zarGon het volgende:
Geen Croupouque en geen kloons, maar alsnog zeer vermakelijk: Bioslock! Engeltje! Ik moet je wat bekennen!.
Ik heb nog nooit sex gehad met een Turkse jongen/man, maar ben wel benieuwd, die van de Nederlandse man is ongeveer 15 of 16 cm. Hoe is dat bij de Turkse mannen:)?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijn dat je op de hoogte bent van de lengte van Turkse pikken, veel gehad?
Trollquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sex gehad met een Turkse jongen/man, maar ben wel benieuwd, die van de Nederlandse man is ongeveer 15 of 16 cm. Hoe is dat bij de Turkse mannen:)?
Niks troll, .. Ik ben bloedserrieus.. Jaja ik weet wel iedereen op fok heeft er een van minimaal 22 cm.quote:
Try mequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sex gehad met een Turkse jongen/man, maar ben wel benieuwd, die van de Nederlandse man is ongeveer 15 of 16 cm. Hoe is dat bij de Turkse mannen:)?
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:05 schreef AndreaW het volgende:
Dat vroeg ik niet ik vroeg om de gemiddelde penislengte van Turkse jongens/mannen. Hier is een link over de gemiddelde penislengte van Nederlandse mannen en anderen landen:)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaart-gebracht.dhtml
Dus in het algemeen wel een beetje gelijk:) dank je voor de linkquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef Weissman het volgende:
Ja maar wat heeft dat met dit topic te makenwat denk je dat we allemaal onderling bespreken, waar zie je ons voor aan ?
Zo'n 1.5 cm minder. Zal je dat voelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:09 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Dus in het algemeen wel een beetje gelijk:) dank je voor de link
Kan ik niet openen op mobiel.Wat zijn de gemiddeldes voor Nederland, Turkije en Iran volgens die bron?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
Nederland: 15.87quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik niet openen op mobiel.Wat zijn de gemiddeldes voor Nederland, Turkije en Iran volgens die bron?
Thanks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland: 15.87
Iran: 14.55
Turkije: 14.11
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze in een land als Iran hier serieus onderzoek naar hebben gedaan.quote:
Ik wil net zeggen: hoe hebben ze dat ooit onderzocht daar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze in een land als Iran hier serieus onderzoek naar hebben gedaan.
Kom je net die Nederlander tegen die de gemiddelde omlaag trekt met 3 cm.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen: hoe hebben ze dat ooit onderzocht daar.Ik weet nu dat ik met een Nederlander moet trouwen. Nu nog een Nederlander vinden die ook wil wachten tot de huwelijksnacht.
Dan kan je beter met een Congolees trouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
Ik wil net zeggen: hoe hebben ze dat ooit onderzocht daar.Ik weet nu dat ik met een Nederlander moet trouwen. Nu nog een Nederlander vinden die ook wil wachten tot de huwelijksnacht.
Hmmh, hoe weet jij dat groter fijner is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Werkt bij vagina's ook zo toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, hoe weet jij dat groter fijner is?
Elke persoon geniet anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet mezelf helemaal kwijt kunnen in zo'n vagina.
Idd, lengte zegt zo weinig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ze hadden ook wel even de dikte mogen meepakken.
Welk probleem? De vrouwen daar zijn ook klein en ondiep geschapen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
Als ze gewoon in al die Aziatische landen jelqing-cursussen geven dan is het probleem zo opgelost.
Nee vriend, eentje voor het leven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Alsof je als beginnende neukster veel profijt hebt van een grote snikkel, je kan beter klein beginnen en met de tijd als je doos wat oprekt en/of uitzakt op een groter model overstappen.
Voor zover dit onderricht.
In dit topic zullen de meiden het wel bij 1 man houden en daaraan trouw blijven (quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Alsof je als beginnende neukster veel profijt hebt van een grote snikkel, je kan beter klein beginnen en met de tijd als je doos wat oprekt en/of uitzakt op een groter model overstappen.
Het probleem van de minderwaardigheidscomplex. Overigens ben ik serieus benieuwd naar de oorzaken van het verschil in penislengtes in verschillende gebieden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef zarGon het volgende:
Welk probleem? De vrouwen daar zijn ook klein en ondiep geschapen.
Waarom eenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
In dit topic zullen de meiden het wel bij 1 man houden en daaraan trouw blijven (), maar alsnog goeien tip
Vragen het aan onze genen-expert ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het probleem van de minderwaardigheidscomplex. Overigens ben ik serieus benieuwd naar de oorzaken van het verschil in penislengtes in verschillende gebieden.
Gewoon van tevoren vragen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je net die Nederlander tegen die de gemiddelde omlaag trekt met 3 cm.
Volgens mij rekt een vagina niet uit door veel neuken. Volgens mij rekt een vagina helemaal niet uit behalve als je een baby op de wereld zet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Hmmm. Dat vermoed ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, hoe weet jij dat groter fijner is?
Een Afrikaan. Nee, bedankt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan kan je beter met een Congolees trouwen.Jij bent nog maagd?
Jij bent dus overduidelijk maagdquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef Ziba het volgende:
Volgens mij rekt een vagina niet uit door veel neuken. Volgens mij rekt een vagina helemaal niet uit behalve als je een baby op de wereld zet.
Waarom niet? Een gemiddelde Congolees heeft een paal van 18cm in de broek? Ben je nu wel of geen maagd?quote:
Jij bent dus maagd kan ik hieruit concluderen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent dus overduidelijk maagdof enorm naïef
of erg dom.
Wat is het betere alternatief volgens jou?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trouw blijven aan 1 persoon is zoooó 1954.
Ik zie het al voor me; bij elke kennismaking eerst even vragen hoe groot die paal nu eigenlijk is.quote:
Duh, gew zolder leven jwz.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef Ziba het volgende:
Jij bent dus maagd kan ik hieruit concluderen.
Het alternatief waarvan ?quote:
I got an app for thatquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me; bij elke kennismaking eerst even vragen hoe groot die paal nu eigenlijk is.
Ik zie het nut niet om zoveel te neuken zonder het gevoel erbij. Puur voor de lust lijkt me echt niets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat zonde, je leeft immers maar 1x
Mja, maar serieus. Je hebt een strakke vagina zegmaar of een minder strakke vagina van jezelf. Je vagina wordt niet eens wijder omdat je veel neukt.quote:
Monogamie en trouw blijven aan één persoon.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Duh, gew zolder leven jwz.
[..]
Het alternatief waarvan ?
Dit is niet gezond, dat besef je wel toch ? Of ben jij ook maagd ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet om zoveel te neuken zonder het gevoel erbij. Puur voor de lust lijkt me echt niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |