En tot deze conclusie kom je zonder ook maar één vraag te stellen? Je weet mijn motieven niet eens. Goede diagnose wel. Lijk je net op oude Turkse oma's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je wel wat proffesionele psychologische hulp kan gebruiken.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Maar gevaarlijk ? Jij ? Neuh...
Ook zonder de reden ervan te weten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.
Wat? Ik had het over dat ik er wel mee eens ben dat mensen die verscheidene kloonaccounts hebben wellicht last kunnen hebben van een persoonlijkheidsstoornist last kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door de extreme interesse voor DNA zeker?
Je hebt mensen die talloze kloonaccounts hebben en waarbij de meest uiteenlopende karakters zijn vast te stellen. Over dat soort mensen heb ik het. Niet over users die een kloonaccount aanmaken om een bepaald medisch/psychologisch vraag of probleem te stellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef zarGon het volgende:
Ook zonder de reden ervan te weten?
Ik ben het eens met Borte; zolang je jezelf bent is het okay.
Hij doet ook erg zijn best om als een trotse/nationalistische Turk over te komen. Maar Turks kan hij niet? Het is maar een vermoeden hoor, het kan heel goed zijn dat hij wel gewoon een Turk is. Het is gewoon dat ik het erg vaag vind dat een persoon als hij geen Turks kan. Ik bedoel, als je echt zo'n trotse Turk bent, dan kun je toch wel een paar zinnen Turks spreken om de mensen die jou niet geloven te bewijzen dat je wel degelijk een Turk bent? Ik kan mij trouwens ook herinneren dat andere mensen in het verleden aan hem hebben getwijfeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Gulmez is een idioot, maar in die Polderturk zitten denk ik serieuze motieven. Zoals over die Turks-Koerdische roofovervaller. Al die moeite om wat Nederlanders op een forum te willen overtuigen van het feit dat hij een Koerd is. Dat zullen niet-Turken niet zo snel doen.
Maar dat is bij mij (en zarGon denk ik ook, heb hem al heel lang geen kloonaccount zien gebruiken) niet het geval. Ik had Landysh ooit aangemaakt omdat ik was gebanned om een belachelijke reden en geen zin had om een unban mail te sturen. En zoals ik het al eerder zei, ik heb mij nooit anders voorgedaan onder Landysh. Ik heb iedereen meteen verteld dat ik Borte was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt mensen die talloze kloonaccounts hebben en waarbij de meest uiteenlopende karakters zijn vast te stellen. Over dat soort mensen heb ik het. Niet over users die een kloonaccount aanmaken om een bepaald medisch/psychologisch vraag of probleem te stellen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Weissman het volgende:
Niks mis mee. Ik ben ook een trotse Turk maar spreek geen woordje Turks.
Persoonlijk zou ik het zonde vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Weissman het volgende:
Niks mis mee. Ik ben ook een trotse Turk maar spreek geen woordje Turks.
Ik heb het toch ook niet over jullie, maar over de mensen die voor andere redenen een kloonaccount aanmaken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
Maar dat is bij mij (en zarGon denk ik ook, heb hem al heel lang geen kloonaccount zien gebruiken) niet het geval. Ik had Landysh ooit aangemaakt omdat ik was gebanned om een belachelijke reden en geen zin had om een unban mail te sturen. En zoals ik het al eerder zei, ik heb mij nooit anders voorgedaan onder Landysh. Ik heb iedereen meteen verteld dat ik Borte was.
Ah oke.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over jullie, maar over de mensen die voor andere redenen een kloonaccount aanmaken.
Hm. Ik snap wat je bedoelt, maar wil het toch nog nuanceren. Ken je Croupouque? De man van de vele vermakelijke kloons. Pure entertainment. Ik vind het toch wel knap dat je je zo kan inleven dat men je gelooft. Natuurlijk moet je er op een gegeven moment mee kappen, voordat je die karakter ook echt wordtquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt mensen die talloze kloonaccounts hebben en waarbij de meest uiteenlopende karakters zijn vast te stellen. Over dat soort mensen heb ik het. Niet over users die een kloonaccount aanmaken om een bepaald medisch/psychologisch vraag of probleem te stellen.
Waar ik wel nog even wil zeggen dat er opvallend veel mensen hier een kloonaccount hebben. Bovengemiddeld schat ik zo.quote:
Nee? Ken hem niet. Even koekeloeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef zarGon het volgende:
Hm. Ik snap wat je bedoelt, maar wil het toch nog nuanceren. Ken je Croupouque? De man van de vele vermakelijke kloons. Pure entertainment. Ik vind het toch wel knap dat je je zo kan inleven dat men je gelooft. Natuurlijk moet je er op een gegeven moment mee kappen, voordat je die karakter ook echt wordt
Ja, natuurlijk zegt het niet alles. Openbare plekken zoals het OV en scholen/universiteiten geven een false positive. Alsnog is het een hulpmiddel wanneer je je account 'terugwil'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Hetzelfde IP zegt ook niks opzich, er zijn zat gedeelde huizen waar Fokkers tijdens hun studie wonen.
Polderturk zag ik altijd als een kloon van Trigger, maar kan dat verkeerd hebben
Onder andere.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef AryaMehr het volgende:
Dit is wel een pareltje van die gozer:
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Valt wat tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:45 schreef zarGon het volgende:
Geen Croupouque en geen kloons, maar alsnog zeer vermakelijk: Bioslock! Engeltje! Ik moet je wat bekennen!.
Ik heb nog nooit sex gehad met een Turkse jongen/man, maar ben wel benieuwd, die van de Nederlandse man is ongeveer 15 of 16 cm. Hoe is dat bij de Turkse mannen:)?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijn dat je op de hoogte bent van de lengte van Turkse pikken, veel gehad?
Trollquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sex gehad met een Turkse jongen/man, maar ben wel benieuwd, die van de Nederlandse man is ongeveer 15 of 16 cm. Hoe is dat bij de Turkse mannen:)?
Niks troll, .. Ik ben bloedserrieus.. Jaja ik weet wel iedereen op fok heeft er een van minimaal 22 cm.quote:
Try mequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sex gehad met een Turkse jongen/man, maar ben wel benieuwd, die van de Nederlandse man is ongeveer 15 of 16 cm. Hoe is dat bij de Turkse mannen:)?
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:05 schreef AndreaW het volgende:
Dat vroeg ik niet ik vroeg om de gemiddelde penislengte van Turkse jongens/mannen. Hier is een link over de gemiddelde penislengte van Nederlandse mannen en anderen landen:)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaart-gebracht.dhtml
Dus in het algemeen wel een beetje gelijk:) dank je voor de linkquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef Weissman het volgende:
Ja maar wat heeft dat met dit topic te makenwat denk je dat we allemaal onderling bespreken, waar zie je ons voor aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |