Het is iig een kleine aanwijzing voor persoonlijkheidsproblematiek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het hebben van meerdere accounts betekent dat je gestoord bent?
Het is een vermoeden, dus niet slim om de naam te noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
Meerdere mensen hebben meerdere accounts? Kun je wat specifieker zijn?
Als mensen zich anders voordoen onder andere accounts, dan wel ja. Maar wanneer bekend is wie wie is, zie ik het probleem niet zo. Iedereen weet dat Landysh & Bortecinem dezelfde persoon zijn. Ik heb mezelf dan ook nooit anders voorgedaan. Overigens gebruik ik beide accounts alleen nog omdat ik op mijn laptop ingelogd sta als Landysh en ik het wachtwoord van mijn account niet weet - ik sta altijd standaard ingelogd. Als ik mij nu uitlog als Landysh, kan ik dat account niet meer gebruiken want het wachtwoord staat in een email waarvan het adres gehackt is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is iig een kleine aanwijzing voor persoonlijkheidsproblematiek.
Ik heb altijd het gevoel dat hij opzettelijk zijn best doet om Turken belachelijk te maken. Een beetje als amenth & Gulmez.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso een kloon, dat weet ik wel. Het zal me wel verbazen als het geen Turk is, want dan snap ik niet waar hij allemaal mee bezig is?
Haten op amenthquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat hij opzettelijk zijn best doet om Turken belachelijk te maken. Een beetje als amenth & Gulmez.
Stuur een mail naar forum@fok.nl waarin je de situatie uitlegt. Vermeld je username en het e-mailadres én vermeld dat Landysh een kloon is van Bortecinem (zodat ze de twee accounts met elkaar kunnen vergelijken - komen ze dezelfde IP-adressen tegen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lAls ik mij nu uitlog als Landysh, kan ik dat account niet meer gebruiken want het wachtwoord staat in een email waarvan het adres gehackt is.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur een mail naar forum@fok.nl waarin je de situatie uitlegt. Vermeld je username en het e-mailadres én vermeld dat Landysh een kloon is van Bortecinem (zodat ze de twee accounts met elkaar kunnen vergelijken - komen ze dezelfde IP-adressen tegen).
Wel geduldig zijn na het sturen.
Hm. Ik zie lichtelijk de overeenkomsten. Mijn gezicht is inderdaad ietwat boller en mijns inziens oog ik ook wat ouder.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gisteren waren Elle & Nicky uit Azerbaijan te gast bij Max () en het viel mij voor het eerst op dat jij en Eldar wel wat op elkaar lijken. Jouw gezicht is wel ronder. Vind je ook niet?
[ afbeelding ]
Hij is ook een paar jonger.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Ik zie lichtelijk de overeenkomsten. Mijn gezicht is inderdaad ietwat boller en mijns inziens oog ik ook wat ouder.
Weet je zeker dat je mij wil tegbenkomen op een meet? Ik ben volgens jou zeer gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom gevaarlijk ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mij wil tegbenkomen op een meet? Ik ben volgens jou zeer gevaarlijk.
Ik heb meer dan 75 accounts (gehad).quote:
Dat je wel wat proffesionele psychologische hulp kan gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 75 accounts (gehad).
Waar duidt dat op?
Wait, whuutquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef zarGon het volgende:
Waarvan Julis en amenth mijn succesvolste zijn.
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die Gulmez is een idioot, maar in die Polderturk zitten denk ik serieuze motieven. Zoals over die Turks-Koerdische roofovervaller. Al die moeite om wat Nederlanders op een forum te willen overtuigen van het feit dat hij een Koerd is. Dat zullen niet-Turken niet zo snel doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat hij opzettelijk zijn best doet om Turken belachelijk te maken. Een beetje als amenth & Gulmez.
Door de extreme interesse voor DNA zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.
En tot deze conclusie kom je zonder ook maar één vraag te stellen? Je weet mijn motieven niet eens. Goede diagnose wel. Lijk je net op oude Turkse oma's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je wel wat proffesionele psychologische hulp kan gebruiken.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Maar gevaarlijk ? Jij ? Neuh...
Ook zonder de reden ervan te weten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.
Wat? Ik had het over dat ik er wel mee eens ben dat mensen die verscheidene kloonaccounts hebben wellicht last kunnen hebben van een persoonlijkheidsstoornist last kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door de extreme interesse voor DNA zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |