quote:
quote:Voorwaarden gratis bellen en sms’en op 2,3,4 en 5 mei 2012
• Het gebruik van premium-sms diensten, koopnummers, andere betaalde sms-diensten of
betaalde telefoonnummers, doorschakelen, videobellen en het bellen of sms’en in- en naar het
buitenland wordt tegen de daarvoor geldende tarieven in rekening gebracht.
• Het gratis bellen en sms’en geldt niet voor klanten met een Vodafone Thuis aansluiting.
• In geval van (een vermoeden van) misbruik, kan Vodafone het gratis bellen en sms’en voor jou
blokkeren. De belminuten en sms’jes worden dan apart in rekening gebracht. Er is in ieder geval
sprake van misbruik indien de onbeperkte SMS-mogelijkheid gebruikt wordt voor commerciėle
doeleinden, waaronder in ieder geval begrepen het versturen van spam of bulk-sms (het
excessief versturen van SMS vanuit 1 nummer naar 1 of meerdere ontvangende nummer(s))
en/of het aanbieden van de SMS-mogelijkheid aan derde(n).
Bron: Vodafone (.pdf-bestand).
Laatst ook nog zoiets.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef Bilge het volgende:
Foto's Koninginnedagviering Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest: http://www.nederlandersin(...)nedag-2012-istanbul/
Wtfquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:34 schreef Doler12 het volgende:
Er is oorlog op Nieuws & Achtergronden of een Koerd wel een Turk is. Hebben jullie trouwens, ook al excuus aangeboden en verteld dat jullie dit nooit zouden doen en de daad afkeuren?
![]()
Overvaller juwelier (Den Haag) daders zijn Koerd en Georgier (deel 2)
Arya tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:24 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand op basis van dit nieuwsbericht de TT van dit topic aanpassen? Turk dus.
goed bezigquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sst_wiet_kopen_.html
Wat een gast.
Op hem moet je niet ingaan. Hij is zwaar ontspoord van de realiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Boeit me geen flikker, maar wil alleen die Polderturk even gek maken. Wat een figuur.
Heb nog altijd het gevoel dat het een kloon is van iemand hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op hem moet je niet ingaan. Hij is zwaar ontspoord van de realiteit.
Van een vrouwelijke user jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb nog altijd het gevoel dat het een kloon is van iemand hier.
Ik heb een keer geprobeerd om een gesprek met hem aan te gaan in het Turks, maar hij gaf opeens geen antwoord meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb nog altijd het gevoel dat het een kloon is van iemand hier.
Sowieso een kloon, dat weet ik wel. Het zal me wel verbazen als het geen Turk is, want dan snap ik niet waar hij allemaal mee bezig is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een keer geprobeerd om een gesprek met hem aan te gaan in het Turks, maar hij gaf opeens geen antwoord meer.
Niet iedereen is gestoord zoals jij. Ik heb maar 1 account.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
Meerdere mensen hebben meerdere accounts? Kun je wat specifieker zijn?
Gisteren waren Elle & Nicky uit Azerbaijan te gast bij Max (quote:
Het hebben van meerdere accounts betekent dat je gestoord bent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen is gestoord zoals jij. Ik heb maar 1 account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |