abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111025006
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Maar wie weet, misschien hebben ze wel wraak genomen voor iets.
8)7
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_111025009
quote:
Gangsta rap :') Ik blijf mij toch verbazen dat iemand zo stom is om een roofoverval te plegen en dan er ook nog in faalt en iemand dood maakt. Gewoon de levens verwoest van de nabestaande en de hele buurt angst aangejaagd. En voor wat? Geld om de gangsta rapper uit te hangen?

Bij Buch in de bajes zie je ook allemaal van die mannetjes. "Ja ik wil zo snel mogelijk geld verdienen, nee niet werken voor een baas elke dag geld hebben."
pi_111025080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dat is wel relevant. Als een Koerd een eigen land wil, dan is hij een Koerd. Is hij een moordenaar, dan is hij een Turk. Er is een groot verschil tussen Turken en Koerden. Koerden hebben in Turkije hogere misdaadscijfers. Zo komt eerwraak bijvoorbeeld veel vaker voor Koerden. Etnisch zijn er nu eenmaal grote verschillen tussen Turken en Koerden. Ik accepteer het niet dat de dader als Turk omschreven wordt.
Misschien dat de Turken nog een genocide kunnen plegen om het 'probleem' op te lossen.

Tenslotte hebben ze daar ervaring mee. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111025282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Hij had de rapnummer opgenomen in buurtcentrum 'De Bras' in Ypenburg.
Hij is koerd.
Turk.
pi_111025319
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:11 schreef boekenplank het volgende:
Is er ooit een topic geopend over de autochtoon Rick Halman, die zomaar uit woede, of gekte zeker 1 en waarschijnlijk 2 mensen heeft doodgeschoten? Wat gaan we met de deze autochtoon doen Nielsch?
Gewoon veroordelen en in de bak gooien, net als deze twee mafketels Maar voor Nielsch is dat heel moeilijk, die wilt liever daders het land uitsturen, ook al krijgen ze geen straf. Fuck de nabestaande en gerechtigdheid!
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef boekenplank het volgende:

[..]

8)7
We hadden het alleen maar over eventuele intenties. Zeer waarschijnlijk is het gewoon een overval die verkeerd is afgelopen. Maar wie weet wat er in de maffe koppies omgaat van zulke gasten.
pi_111025376
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:27 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Turk.
En jij? Ben jij een Turk of een Koerd?
pi_111025421
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:32 schreef polderturk het volgende:

[..]

Geen een van allebei. :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 01:35:30 #83
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111025430
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:32 schreef polderturk het volgende:

[..]

Verdachte is gewoon een Turk. Heeft waarschijnlijk een Turkse paspoort en staat ingeschreven in de Turkse consulaat.
pi_111025440
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Verdachte is gewoon een Turk. Heeft waarschijnlijk een Turkse paspoort en staat ingeschreven in de Turkse consulaat.
Dit dus. Dit maakt hem een Turk.
pi_111025441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:27 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Turk.
Ja dit.
Hij verteld echt niets nieuws.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_111025449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Gangsta rap :') Ik blijf mij toch verbazen dat iemand zo stom is om een roofoverval te plegen en dan er ook nog in faalt en iemand dood maakt. Gewoon de levens verwoest van de nabestaande en de hele buurt angst aangejaagd. En voor wat? Geld om de gangsta rapper uit te hangen?

Bij Buch in de bajes zie je ook allemaal van die mannetjes. "Ja ik wil zo snel mogelijk geld verdienen, nee niet werken voor een baas elke dag geld hebben."
Echt he. ALS je het dan doet wil je er toch nog wel zo zeker van zijn dat je een grote kans maakt om er mee weg te komen maar dit is wel zo oliedom en zinloos. Sowieso is een misdrijf plegen natuurlijk in en in triest maar deze gasten spannen toch wel de kroon
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_111025464
Trouwens, even nog een vraagje:

De identiteit van de verdachtes is volledig openbaar gemaakt met foto en al, mag dit eigenlijk wel?
Volgens mij mocht dat toch pas echt na de veroordeling. Of zit ik fout?
  woensdag 2 mei 2012 @ 01:38:46 #88
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111025479
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:36 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Dit dus. Dit maakt hem een Turk.
Grappig is dat echt op allerlei websites ineens allemaal Turken ziet opduiken die heel duidelijk willen maken dat de verdachte Koerd is en geen Turks. Alsof enkel een Koerd hier toe in staat is.
pi_111025508
Wat maakt het nou uit wat hij is? Straks is die Georgiër ook misschien wel een Abchazen uit Georgië en dus geen 'echte Georgiër.' Maakt dat nou wat uit voor deze misdaad? De familie van het slachtoffer kan dat totaal niet boeien
pi_111025529
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:38 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Grappig is dat echt op allerlei websites ineens allemaal Turken opduiken die heel duidelijk willen maken dat de dader Koerd is en geen Turks. Alsof enkel een Koerd hier toe in staat is.
Precies, natuurlijk willen ze de dader afstempelen als een Koerd, want dan staan de Koerden in een nog slechter daglicht. Maar o-wee als je praat over een (onafhankelijke) Kurdistan, nee dan klinken Koerden ze wereldvreemd in de oren.

Turken zijn echt de meest hypocriete mensen ooit, geen wonder dat ze bijna met elk land/rijk/volk oorlogen hebben gehad, niemand mag ze.
  woensdag 2 mei 2012 @ 01:43:36 #91
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111025580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:40 schreef Doler12 het volgende:
Wat maakt het nou uit wat hij is? Straks is die Georgiër ook misschien wel een Abchazen uit Georgië en dus geen 'echte Georgiër.' Maakt dat nou wat uit voor deze misdaad? De familie van het slachtoffer kan dat totaal niet boeien
Ik was in eerste instantie wel benieuwd naar de afkomst, maar echt overal duiken mensen op die hun straatje willen schoonvegen en de dader het liefst als Koerd willen bestempelen. Waarschijnlijk zijn al die Turken deze man alweer vergeten:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cevdet_Yilmaz
pi_111025588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:40 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Precies, natuurlijk willen ze de dader afstempelen als een Koerd, want dan staan de Koerden in een nog slechter daglicht. Maar o-wee als je praat over een (onafhankelijke) Kurdistan, nee dan klinken Koerden ze wereldvreemd in de oren.

Turken zijn echt de meest hypocriete mensen ooit, geen wonder dat ze bijna met elk land/rijk/volk oorlogen hebben gehad, niemand mag ze.
_O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_111025589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef Rechten_Student het volgende:
Trouwens, even nog een vraagje:

De identiteit van de verdachtes is volledig openbaar gemaakt met foto en al, mag dit eigenlijk wel?
Volgens mij mocht dat toch pas echt na de veroordeling. Of zit ik fout?
Deze gasten zijn nog voortvluchtig dan gelden er andere regels
pi_111025636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:43 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik was in eerste instantie wel benieuwd naar de afkomst, maar echt overal duiken mensen op die hun straatje willen schoonvegen en de dader het liefst als Koerd willen bestempelen. Waarschijnlijk zijn al die Turken deze man alweer vergeten:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cevdet_Yilmaz
Ik was verbaasd dat het in Delft heeft plaatsgevonden en vond het vreemd dat ik er niets over had gehoord; bleek het voorgevallen te zijn in 1983. :P.
pi_111025647
Turk of Koerd.... Een pot nat.

Laat ze maar een politiekogel koppen.
  woensdag 2 mei 2012 @ 01:48:54 #96
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111025663
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik was verbaasd dat het in Delft heeft plaatsgevonden en vond het vreemd dat ik er niets over had gehoord; bleek het voorgevallen te zijn in 1983. :P.
Is redelijk oud ja.
pi_111025667
'''Bijna, ik ken ziya persoonlijk, het is een Turkse koerd. Owee als je hem een Turk noemt ( gaat die uit zijn dak ). Heb na het zien van de beelden gelijk de politie gebeld en verteld dat ik hem herkende, helaas is die ontkomen ( voor nu hoop ik dan ). De tweede is van Italiaanse afkomst I guess? Zo klinkt zijn naam wel in ieder geval.
DeceptioNx | 01-05-12 | 16:14 | + 80 - ''

+

http://www.omroepwest.nl/(...)-overval-op-juwelier
''Volgens getuigen was hij kort voordat het arrestatieteam kwam via de achterdeur gevlucht. Het zou, volgens de buurtbewoners, gaan om een 18-jarige Koerdische jongen. Eén van de buren zegt de jongen te hebben herkend op de bewakingsbeelden die Omroep West vrijdag uitzond. ''

Opbokken hiermee, als de koerden iets slechts doen zijn het Turken en als ze iets goeds doen zijn het koerden :{w .
  woensdag 2 mei 2012 @ 01:52:05 #98
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111025708
^ Blijft nog altijd een Turk. Of dacht je dat de Turkse douaneambtenaren hem op het vliegveld in Istanbul als Koerd zien?
pi_111025721
Deze discussie. :').
  woensdag 2 mei 2012 @ 01:54:38 #100
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_111025745
Waarom claimen Turken die BergTurk opeens niet meer? kamervragen en de Turkse ambassadeur op het matje en pronto!

Heeft Hart van Nederland Dhr Gumus, kleermaker in ruste al op een mening kunnen betrappen vanuit een stoffig dorpje in het hart van Anatolie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')