abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111026642
belachelijk wat TS doet en nu de discussie om etniciteit/nationaliteit gaat ipv over wat wel belangrijk is
dehket, ya3ni hassat hawak!
  woensdag 2 mei 2012 @ 06:55:23 #102
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_111026980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef Rechten_Student het volgende:
De identiteit van de verdachtes is volledig openbaar gemaakt met foto en al, mag dit eigenlijk wel?
Volgens mij mocht dat toch pas echt na de veroordeling. Of zit ik fout?
Ze zijn voortvluchtig.
Ze zijn vuurwapengevaarlijk
En er is natuurlijk geen twijfel dat ze de overval/moord gepleegd hebben.
Graag op anoniem
pi_111027392
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 06:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ze zijn voortvluchtig.
Ze zijn vuurwapengevaarlijk
En er is natuurlijk geen twijfel dat ze de overval/moord gepleegd hebben.
Maar volgens de moeder van één van die twee beestmensen is haar larf wel "rustig" en "respectvol". :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:10:26 #104
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111027404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:09 schreef Ferdo het volgende:
Maar volgens de moeder van één van die twee beestmensen is haar larf wel "rustig" en "respectvol". :')
Dat kan toch ook heel goed zo zijn? In ieder geval kan zijn moeder of omgeving dit zo ervaren.
  Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 08:10:49 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_111027406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:09 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook net op de radio: een lieve jongen, doet nooit wat fout, dan hoef je ook niet te vluchten.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:10 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat kan toch ook heel goed zo zijn? In ieder geval kan zijn moeder of omgeving dit zo ervaren.
Tegen zijn moeder zal hij wel altijd lief zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_111027417
quote:
99s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook net op de radio: een lieve jongen, doet nooit wat fout, dan hoef je ook niet te vluchten.

[..]

Ik miste alleen nog het gedeelte over zijn gouden hart. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:12:03 #107
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111027418
quote:
99s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:10 schreef Karina het volgende:
Wellicht is hij dat tegenover zijn omgeving ook?
pi_111027437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:12 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wellicht is hij dat tegenover zijn omgeving ook?
Maar hoeveel overvallers zullen hun eigen familieleden/vrienden beroven? :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:15:58 #109
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111027463
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:14 schreef Ferdo het volgende:
Maar hoeveel overvallers zullen hun eigen familieleden/vrienden beroven? :')
Dan is die opmerking van haar toch ook niet zo raar? En wellicht was die jongen ook tegenover anderen gewoon 'rustig'.
pi_111027480
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dan is die opmerking van haar toch ook niet zo raar? En wellicht was die jongen ook tegenover anderen gewoon 'rustig'.
Blijft het nog steeds nogal cru om met zo'n reactie te komen als je uitwerpsel een overval met dodelijke afloop op zijn geweten heeft.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:18:38 #111
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111027487
ja heel rustig , de moeder was zich natuurlijk ook niet bewust van het feit dat meneer bij de reclassering liep.... dat moeten alle rustige en lieve jongens.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:20:44 #112
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111027509
quote:
'Turk, geef je aan! Je moet straf krijgen'

'Het is een lieve jongen', zegt vader Grigolia over zijn van de roofmoord op de Haagse juwelier Ruud Stratmann verdachte zoon Sandro. Hij heeft de politie gesproken, maar kan er niets meer van zeggen. 'Het is te erg', zegt hij met haperende stem. De oma van Sandro's eveneens voorvluchtige kompaan Ziya kan alleen nog maar huilen. 'Ik heb de hele nacht niet geslapen. Hoe heeft hij dit kunnen doen? Ik ken hem zo niet.' Woorden schieten haar te kort.

Ook buurtbewoners kunnen bijna niet geloven wat het duo mogelijk op de kerfstok heeft. 'Ik woonde naast juwelier Stratmann', zegt een van Grigolia's buren. 'Nu woon ik naast zijn moordenaar.' Het gezin staat als 'normaal' te boek in de wijk. Niets wees er de afgelopen dagen op dat de, beiden 19-jarige, jongens een roofmoord hadden gepleegd. Ziya Borukcu vierde vorige week vrijdag nog feest op een familiebruiloft, vertelt zijn oom.

'Ik heb niet aan hem gemerkt', zegt de man tegen het Algemeen Dagblad. Toch zijn er ook aanwijzingen dat het niet goed zat met de jongens. 'Ziya was lui, wilde niet werken en eigenlijk ook niet naar school.' De jongemannen kenden elkaar al jaren, hingen samen rond op straat en rookten wiet. 'Hij had verkeerde vrienden', zegt een buurmeisje. Jongeren bleven, omdat ze vonden dat hij niet deugde, uit zijn buurt.

Beveiligingsdiploma

Ziya lijkt zijn leven op de rails te hebben als hij zijn beveiligingsdiploma haalt. Hij heeft ruzie met zijn moeder, en heeft haar huis in Zoetermeer verlaten, maar klopt aan bij zijn oom voor onderdak. Met een vast adres kan hij solliciteren naar een baan als beveiliger. Jongeren die wel met hem omgingen, hadden 'De Turk' nooit tot moord in staat geacht. 'Een overval zoals deze is echt niets voor hem', zegt een van hen.

Hij geeft Ziya een goede raad: 'Turk, geef je aan! Met wat jij gedaan hebt, kun je niet leven. Je moet straf krijgen.' Of Ziya zich van zijn woorden iets aantrekt, betwijfelt hij. 'Ik geloof dat hij zich door de politie laat doodschieten, als hij geen zelfmoord pleegt. Het maalt nu in zijn hoofd.'

Klopjacht in België

Gisteren breidde de klopjacht op de twee overvallers zich uit naar België. De politie heeft het sterke vermoeden dat Grigolia en Borukcu naar onze zuiderburen zijn gevlucht. Nederlandse en Belgische rechercheurs zetten alles op alles om de jongemannen aan te houden. Gisteren werden hun foto's en volledige namen vrijgegeven. Iets dat slechts bij hoge uitzondering voorkomt. De ouders kunnen, of willen, niet zeggen waar het duo uithangt.

'Ik wil dat je terugkomt naar hier, naar de politie of naar huis', zei de moeder van een van hen gisteren in een telefoongesprek met de NOS. De politie laat bij de klopjacht geen middel onbenut. Bewakingsbeelden uit de juwelierszaak van Stratmann, die op Youtube werden geplaatst en de overval 'live' tonen, werden meer dan 70.000 keer bekeken. De foto's van het duo zijn overal op internet te vinden. In de buurt werd geflyerd. Ook werd een beloning van 15.000 euro uitgeloofd voor de tip die leidt tot hun arrestatie.

Mensen kunnen vandaag afscheid nemen van juwelier Ruud Stratmann. De gesloten kist met daarin het lichaam van Stratmann staat in de winkel. Van 10.00 tot 17.00 uur kunnen mensen afscheid nemen. De crematie is aanstaande vrijdag.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-straf-krijgen.dhtml
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:27:27 #113
123170 alors
zlata1234
pi_111027576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:18 schreef AntiChrist het volgende:
ja heel rustig , de moeder was zich natuurlijk ook niet bewust van het feit dat meneer bij de reclassering liep.... dat moeten alle rustige en lieve jongens.
Veel van die jongens kunnen hun ouders nog wijsmaken dat ze geslaagd advocaat zijn oid. Die ouders weten waarschijnlijk niet eens wat de reclassering is. Heb je die moeder haar Nederlands gehoord?
know'm sayin?
word? word.
pi_111027590
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:10 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dan heeft zijn moeder zeker ook niet in de gaten dat hij al bij de reclassering liep? Daar kom je niet omdat je de tulpen van je buurman water geeft.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:28:57 #115
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111027598
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:18 schreef AntiChrist het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:28 schreef Wokkel het volgende:
Dan heeft zijn moeder zeker ook niet in de gaten dat hij al bij de reclassering liep? Daar kom je niet omdat je de tulpen van je buurman water geeft.
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
pi_111027610
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef alors het volgende:

[..]

Veel van die jongens kunnen hun ouders nog wijsmaken dat ze geslaagd advocaat zijn oid. Die ouders weten waarschijnlijk niet eens wat de reclassering is. Heb je die moeder haar Nederlands gehoord?
toch te erg dat als je geeneens nederlands kunt of iets af weet van de nederlandse samenleving dat je je wel mag voortplanten met alle gevolgen van dien.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:29:55 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111027615
De moeder van Joran is hem na de verdwijning van natalie holloway toch ook blijven opzoeken in de gevangenis enzo, pas na zijn tweede moord nam ze afstand van hem door hem niet op te zoeken in de gevangenis. Ik bedoel maar, veroordelen wat je kind doet is 1 maar als moeder blijf je ook de goede dingen heel lang in je kinderen zien.
pi_111027636
Die ouders moeten ze gelijk alles ontnemen, net als dat hun zoon het leven van het slachtoffer heeft ontnomen.

quote:
Ouders laffe rovers weigeren hulp
De ouders van de twee laffe daders die juwelier Ruud Stratmann in Den Haag hebben overvallen en vermoord, weigeren medewerking aan de opsporing van hun zoons. De politie heeft daarom de namen en foto's van de jongens bekendgemaakt en vrijgegeven.
Bron

En nu, ongetwijfeld op instigatie van de familie-advocaat, is moeders ineens wel genegen om te helpen?
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:31:09 #119
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111027637
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef jabiba het volgende:
toch te erg dat als je geeneens nederlands kunt of iets af weet van de nederlandse samenleving dat je je wel mag voortplanten met alle gevolgen van dien.
Met zo'n bekrompen opmerking had ik liever gezien dat jouw ouders zo'n voortplantingsverbod hadden.
pi_111027644
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Marrije het volgende:
De moeder van Joran is hem na de verdwijning van natalie holloway toch ook blijven opzoeken in de gevangenis enzo, pas na zijn tweede moord nam ze afstand van hem door hem niet op te zoeken in de gevangenis. Ik bedoel maar, veroordelen wat je kind doet is 1 maar als moeder blijf je ook de goede dingen heel lang in je kinderen zien.
waarbij bij joran je nog kunt begrijpen dat de moeder geloofd in zijn onschuld de eerste keer.
Deze gasten staan op bewalkingsbeelden.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:32:29 #121
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111027650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:31 schreef jabiba het volgende:
waarbij bij joran je nog kunt begrijpen dat de moeder geloofd in zijn onschuld de eerste keer.
Die moeder zegt toch ook dat ze niet gelooft dat haar zoon de trekker heeft overgehaald?
pi_111027661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:31 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Met zo'n bekrompen opmerking had ik liever gezien dat jouw ouders zo'n voortplantingsverbod hadden.
hoezo?

Een kind opvoeden is niet alleen een beetje voedsel geven maar ook zorgen dat die een normaal leven opbouwt. Dat kan altijd verkeerd gaan maar wanneer je zelf al geen moeite doet om de nederlandse samenleving te leren kennen dan is de kans groot dat dit ook fout gaat.
pi_111027668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:32 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Die moeder zegt toch ook dat ze niet gelooft dat haar zoon de trekker heeft overgehaald?
bij joran was het zo vaag en geen bewijs dat alles van indirect bewijs af hing.
deze etters staan op de bewakingsbeelden als ze de juwelier neerschieten.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:35:11 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111027680
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:31 schreef jabiba het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij de ouders van deze jongens ook nog niet echt is doorgedrongen. Ook al zie je iemand dood in zn kist liggen, de dag erna kan het maar zo door je hoofd gaan dat je denkt dat iemand zo weer binnen kan komen stappen. Sommige gebeurtenissen zijn zo heftig dat het even tijd nodig heeft.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:45:40 #125
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111027849
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef alors het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in, maar als je als ouders het goede voorbeeld geeft en je Nederlands gaat leren dan heb je dit probleem dus niet. die vrouw woont waarschijnlijk al 20 jaar hier.. dan moet je je toch kapot schamen.
pi_111028070
Die vader van dat Griogolia mormel had de webshop emshoponline.com waar hij mensen mee oplichtte.

Zo vader zo zoon kan je dus wel zeggen, maar ondertussen was het zo'n lieve jongen.
pi_111028140
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:59 schreef Wokkel het volgende:
Die vader van dat Griogolia mormel had de webshop emshoponline.com waar hij mensen mee oplichtte.

Zo vader zo zoon kan je dus wel zeggen, maar ondertussen was het zo'n lieve jongen.
Ach, maar verder zal papa ook wel een lieve jongen zijn. Met ook zijn onhebbelijkheden, dat dan natuurlijk wel. :')
pi_111028187
Weten jouw ouders alles van je? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:07:55 #129
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111028228
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:06 schreef El_Matador het volgende:
Weten jouw ouders alles van je? :N
die van mij niet, maar als ik rond die leeftijd was en nog thuis woonde en bij de reclassering liep dan hadden ze dat echt wel geweten. en dan hadden ze ook wel begrepen dat ik misschien niet altijd zo een lieve jongen was.
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:11:33 #130
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111028299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef Rechten_Student het volgende:
Trouwens, even nog een vraagje:

De identiteit van de verdachtes is volledig openbaar gemaakt met foto en al, mag dit eigenlijk wel?
Volgens mij mocht dat toch pas echt na de veroordeling. Of zit ik fout?
Gezien de ernst van de zaak, lijk het me niet meer dan logisch dat de identiteit van de daders bekend is gemaakt.
In dergelijke gevallen, om de daders op te sporen, mogen ze die gegevens vrijgeven.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_111028304
had hij al een strafblad dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111028327
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:11 schreef El_Matador het volgende:
had hij al een strafblad dan?
anders zit je niet bij de reclassering ...
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:15:11 #133
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111028374
ow ja: lees dus net dat die Sandro 2 straten van mij vandaan woont/woonde..... gezellig. ik heb allemaal van dit soort lieve jongetjes in mijn buurt ;)
pi_111028492
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:15 schreef AntiChrist het volgende:
ow ja: lees dus net dat die Sandro 2 straten van mij vandaan woont/woonde..... gezellig. ik heb allemaal van dit soort lieve jongetjes in mijn buurt ;)
en je hebt zijn rotkop niet eerder gezien?
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:25:48 #135
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111028617
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:19 schreef jabiba het volgende:

[..]

en je hebt zijn rotkop niet eerder gezien?
ik vermoed van wel hij kwam me wel vaag bekend voor al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. ik zit tussen de delftselaan :') (google maar) en loosduinsekade in. daar tussen bestaan redelijk wat groepen van dit soort lieve jongens die samenscholen.
pi_111029410
een van de twee is aangehouden volgens Teletekst, de Koerd/turk
pi_111029421
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:01 schreef computergirl het volgende:
een van de twee is aangehouden volgens Teletekst, de Koerd/turk
echt?? effe kijken
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:04:47 #138
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111029499
nosop3 twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:59:57 Een van de twee verdachten van de roofoverval op de Haagse juwelier is aangehouden. #nosop3 reageer retweet
pi_111029539
Tja daar gaan we weer..........tijd voor het UUC ( Undercover Uitroeings Commando ) en spoorloos laten verdwijnen deze lui!!!
Maar nee........als ze gepakt worden gaan wij in Nederland dit soort gasten weer pamperen,.
Een of andere geiten wollen sokken boomknuffelaar gaat het wel weer opnemen voor deze zielige jongeren die het zo moeilijk hebben.
Een paar jaartjes zitten wellicht, wat tafeltennis spelen op de belastingbetaler zijn kosten en voor hun 30e weer vrij en verder op het criminele pad.
Een gepimpt Golfje of dure Benz, zwarte vuilniszakjas met bontkraagje, wat bling bling en hup weer verder stelen en moorden en parasiteren!!!
Een hardwerkende man met waarschijnlijk een paar jonge kinderen gewoon vermoord door weer een stel parasieten die hier in Nederland de hand boven het hoofd gehouden worden!!!
En je dan afvragen waarom Nederland naar de kloten gaat.
Nog nooit geen slag in hun leven gewerkt, een hardwerkende man met vrouw en kinderen het leven benemen en een moeder die dan ook nog zegt " nee nee nee dat doet mijn jongen niet " en " ja ja mijn man slaapt er niet van ""
Ga toch weg man, opruimen die handel!!!!!!
Niks aan verloren.
Opruimen en dan zijn we er toch???
Nee er zijn weer Gekke Eppies die het gaan opnemen voor dit soort parasieten, een virus met schoenen aan.
Met het UUC word Nederland weer ok.
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:06:57 #140
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111029560
Kunnen we dus opmaken dat beide mannen apart gevlucht zijn? Wellicht heeft die Ziya zich overgegeven. Zal me niets verbazen als die Sandro de trekker heeft overgehaald en daarom zich niet zomaar zal laten pakken.
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:09:52 #141
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111029627
quote:
De politie heeft één van de verdachten gepakt van de fatale overval op de Haagse juwelier Ruud Stratmann (47). Het gaat om de 19-jarige Ziya B., die dinsdag rond middernacht in de Haagse Schilderswijk is gearresteerd, meldt de politie Haaglanden. De tweede verdachte, Sandro Grigolia (19), is nog voortvluchtig.

Stratmann van juwelierszaak Lapidee aan de Beeklaan in Den Haag werd vorige week overvallen en neergeschoten door twee mannen, vermoedelijk Ziya B. en Sandro Grigolia.
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:10:54 #142
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_111029667
Yeah! *O*

Da's één. En nu een schoffel in z'n handen drukken. Jij schiet juweliers dood? OMPLOEGEN dat heesterperk!
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:12:40 #143
19242 yavanna
Results may vary.
pi_111029729
Mooi, dat de ander maar snel mag volgen. Jammer dat ze sowieso veel te snel weer op straat zullen staan. Sommige mensen, daar moet de maatschappij levenslang van gevrijwaard worden.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:14:15 #144
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111029767
Yeah een van die tyfuspaupers is gepakt , nu ophangen op het plein gaarne.

Oh ja, om even bevestigd te hebben dat het kankerlijertjes waren:

quote:
Ziya was lui, wilde niet werken en eigenlijk ook niet naar school.' De jongemannen kenden elkaar al jaren, hingen samen rond op straat en rookten wiet. 'Hij had verkeerde vrienden', zegt een buurmeisje. Jongeren bleven, omdat ze vonden dat hij niet deugde, uit zijn buurt.
Niet werken, niet naar school...... verrassend, uitkering wellicht??
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:14:33 #145
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_111029775
Dat tuig gewoon zwaar hard straffen, gewoon echt heel hard en niet naar een 5 sterren hotel a la gevangenis waar men nog vraagt hoeveel boterhammen je lust en of je koffie of thee wilt.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_111029830
Kan dat resort Abu Ghraib niet heropend worden voor deze zeer welkome gastjes?
Every living creature on earth dies alone
pi_111029862
"Het is zo'n lieve jongen!"

Ik poepte een beetje in mijn broekje toen ik het die moeder hoorde roepen in het journaal vanmorgen. Krijgen zij dit soort teksten uitgereikt bij de grens als ze emigreren ofzo? :')
pi_111029901
Ze zullen wel strafvermindering krijgen omdat hun volledige naam bekend is en dat is toch een extra straf voor deze jongens die normaal nooit iets verkeerds doen :r.

Las toevallig hiervoor een artikel over een roofmoord in Amerika en die daders kregen gelijk levenslang zoals het hoort.
Get it and Bet it
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:20:33 #149
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_111029928
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef Cracka-ass het volgende:
"Het is zo'n lieve jongen!"

Ik poepte een beetje in mijn broekje toen ik het die moeder hoorde roepen in het journaal vanmorgen. Krijgen zij dit soort teksten uitgereikt bij de grens als ze emigreren ofzo? :')
Vrijwel ieder ouder zegt dat zijn of haar kind dat nooit zou doen en dat hun kind de liefste op aarde is! Dus zo gek vond ik haar uitspraak niet. Maar ik ben het niet eens met haar.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_111029996
quote:
3s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')