Ach, maar verder zal papa ook wel een lieve jongen zijn. Met ook zijn onhebbelijkheden, dat dan natuurlijk wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:59 schreef Wokkel het volgende:
Die vader van dat Griogolia mormel had de webshop emshoponline.com waar hij mensen mee oplichtte.
Zo vader zo zoon kan je dus wel zeggen, maar ondertussen was het zo'n lieve jongen.
die van mij niet, maar als ik rond die leeftijd was en nog thuis woonde en bij de reclassering liep dan hadden ze dat echt wel geweten. en dan hadden ze ook wel begrepen dat ik misschien niet altijd zo een lieve jongen was.quote:
Gezien de ernst van de zaak, lijk het me niet meer dan logisch dat de identiteit van de daders bekend is gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef Rechten_Student het volgende:
Trouwens, even nog een vraagje:
De identiteit van de verdachtes is volledig openbaar gemaakt met foto en al, mag dit eigenlijk wel?
Volgens mij mocht dat toch pas echt na de veroordeling. Of zit ik fout?
en je hebt zijn rotkop niet eerder gezien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:15 schreef AntiChrist het volgende:
ow ja: lees dus net dat die Sandro 2 straten van mij vandaan woont/woonde..... gezellig. ik heb allemaal van dit soort lieve jongetjes in mijn buurt
ik vermoed van wel hij kwam me wel vaag bekend voor al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. ik zit tussen de delftselaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:19 schreef jabiba het volgende:
[..]
en je hebt zijn rotkop niet eerder gezien?
echt?? effe kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:01 schreef computergirl het volgende:
een van de twee is aangehouden volgens Teletekst, de Koerd/turk
twitter:nosop3 twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:59:57Een van de twee verdachten van de roofoverval op de Haagse juwelier is aangehouden. #nosop3 reageer retweet
quote:De politie heeft één van de verdachten gepakt van de fatale overval op de Haagse juwelier Ruud Stratmann (47). Het gaat om de 19-jarige Ziya B., die dinsdag rond middernacht in de Haagse Schilderswijk is gearresteerd, meldt de politie Haaglanden. De tweede verdachte, Sandro Grigolia (19), is nog voortvluchtig.
Stratmann van juwelierszaak Lapidee aan de Beeklaan in Den Haag werd vorige week overvallen en neergeschoten door twee mannen, vermoedelijk Ziya B. en Sandro Grigolia.
Niet werken, niet naar school...... verrassend, uitkering wellicht??quote:Ziya was lui, wilde niet werken en eigenlijk ook niet naar school.' De jongemannen kenden elkaar al jaren, hingen samen rond op straat en rookten wiet. 'Hij had verkeerde vrienden', zegt een buurmeisje. Jongeren bleven, omdat ze vonden dat hij niet deugde, uit zijn buurt.
Vrijwel ieder ouder zegt dat zijn of haar kind dat nooit zou doen en dat hun kind de liefste op aarde is! Dus zo gek vond ik haar uitspraak niet. Maar ik ben het niet eens met haar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef Cracka-ass het volgende:
"Het is zo'n lieve jongen!"
Ik poepte een beetje in mijn broekje toen ik het die moeder hoorde roepen in het journaal vanmorgen. Krijgen zij dit soort teksten uitgereikt bij de grens als ze emigreren ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |